Friday, June 29, 2012

What makes me happy.

První článek co píšu je random. Pár fotek co se mi nasbíralo za týden. Postupně mi došlo spoustu věcí, tak sjem čím dál víc sama a tím víc fotím. V minulém randomu jste psaly, že jich klidně může být víc, tak se to posnažím splnit. Navíc vás čeká za pár dnů giveaway. Doufám, že vás potěší. Ono se těžko píše článek dopředu, proto tak málo textu.
V průběhu týdne jsem
 fotila nesmyslné fotky
 znovu nalezla tričko ve školní skříňce
 jedla hodně oblíbeného rybízu
 koupila si vodotěsný foťák, 160 kč
 fotila rybíz
 našla jsem krajkové šortky, teda spíš mini šortky
 pochutnávala si na rybíru 
 chystala se do Chorvatska
 odlakoval jsem si nehty a nechala je na přírodno
 našla jsem teď už nejoblíbenější krém na ruce a krém na nohy 
 a nakonec jsem si koupila nejlepší glitrový lak

42 comments:

  1. krásné fotky :)

    ReplyDelete
  2. :D z toho všeho rybízu bych se osypala :D

    http://theblondetime.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. Tolik rybízu, yummy! A krásný random :)

    ReplyDelete
  4. Tie fotky sú skvelé. A ten vodotesný foťák je od teraz moje letné must have :D

    ReplyDelete
  5. mm, dostala jsem chuť na rybíz! :) a ta první fotka je super:)

    ReplyDelete
  6. mňááám ríbezle :))) a krásne fotky

    ReplyDelete
  7. ta první fotka je nej!:)

    ReplyDelete
  8. Ty lace shorts jsou boží!Taky jsem nacházela ve skříňce spoutu zajímavých věcí)
    xoxo
    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. supéééér :)

    ReplyDelete
  10. Krásne fotky :)

    http://dreamaboutstyle.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  11. Rybízrybízrybízrybízrybíz :D

    Proč se to sakra vůbec jmenuje rybíz?

    ReplyDelete
  12. vodotesný foťák je rozkošný :)

    ReplyDelete
  13. pekné RANDOM fotky, ten rybíz haha :) plus, ten fotoapart je rozkošný ,chcem si ho kúpiť :-)

    ReplyDelete
  14. Super fotky, takýchto článkov rob určite viac :)

    ReplyDelete
  15. šortky a foťák sú najlepšie :) ale inak super fotky ako vždy.

    ReplyDelete
  16. Random !! Ty si můžu prohlížet celé dny ! ♥

    ReplyDelete
  17. Super fotky!! Ty šortky jsou úžasné :-)

    ReplyDelete
  18. ty šortky (mini šortky :D) jsou supr :) a ten glitrovaný lak je zajímavý ;)

    ReplyDelete
  19. Skvělý fotky!!:)

    ReplyDelete
  20. krásné fotky :) ty krajkové šortky jsou dokonalý! snad budou někdy v outfitu :))

    ReplyDelete
  21. Nádherný fotky!! Ty šortky jsou krásný, sluší ti, budu očekávat outfit post s nimi :) Chorvatsko si užij a určitě hodně foť! :)

    ReplyDelete
  22. Máš skvělou postavu, prosím outfit v šortkách :)

    ReplyDelete
  23. Opravdu skvělé fotky, hlavně ty šortky jsou boží!

    ReplyDelete
  24. Ten foťák je legrační, taky si ho pořídím :D Chorvatsko si musíš strašně moc užít! Tyhle prázdniny budou mega božské.. vím to! :D

    ReplyDelete
  25. Ten foťák je krásny! Šortky sú úžasné :)

    ReplyDelete
  26. Dokonalý random.Jinak ten lak má kamarádka a fakt si ho moc chválí:-)
    těším se na giveaway :)

    http://fashionorlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. dokonalý random:) prvá fotka je nádherná, milujem takéto zrkadlové:) a hlavne čo to máš za lak, ten odtien je nádherný:) pásikavé tričko je skvelé:) a ten vodotesný foťák za taký peniaz by som chcela i ja:) a šortky sú dokonalé<33

    ReplyDelete
  28. Super random! Ten lak je krásný:)

    ReplyDelete
  29. pěkné fotky:)

    ReplyDelete
  30. bezva fotky:) ten krem na ruce je super!

    ReplyDelete
  31. Kde se dá takovej foťák pořídit?:) Ráda bych taky pořídila nějaký fotky pod vodou:D:))
    Jinak supr fotky!:) Jaký typ máš zrcadlovky?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kde se dá foťák pořídit...to by mě také zajímalo :) Hlavně ta cena je prostě PECKA!! :)

      Delete
    2. Tomáš17:57

      Kdybyste zvládly víc než koukat na obrázky, tak víte, že je z DM.

      Delete
    3. Děkuji.A ohledně tvé narážky na to,že "koukáme jen na obrázky" já na tento blog nerazila teprve teď :) ...Ale za informaci moc děkuji.

      Delete
  32. Noo to by i mna zaujimalo, odkial je ten vodotesny fotak :)

    ReplyDelete
  33. skvělý fotky!:) a ten foťák je super náapad k moři:)

    ReplyDelete
  34. pěkný kraťasy, ještě lepší postava :)

    ReplyDelete
  35. Jůů, rybíz!! Ten jsem neměla snad sto let...
    Sexy šortky a podvodní foťák za 160 Kč?? Jsem si ho kdysi kupovala, stál snad přes 500...

    WorldByBella

    ReplyDelete
  36. mega fotky!!ale to ty máš vždy:Pten lak je super!zbožňujem tu farbu!

    ReplyDelete
  37. Ten kamilkový krém na ruce je u nás jedním z oblíbenců. ;)

    ReplyDelete
  38. ten krémík mám a je super! :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.