Friday, June 8, 2012

Sweet dreams.

Celý den jsem zůstala doma, připadám si jako hadrová panenka, ale zase zítra se musím začít učit, abych zažehnala blížící se známkovou krizi. Neměla jsem co dělat, tak jsem samozřejmě vařila, ale dnes vás nebudu mořit žádným receptem. Taky jsem došila tu krajku dozadu na legíny a čekám pořád na další dva balíčky. Doufám, že vůbec dorazí. Večer jdeme do divadla, i když si to asi moc neužiju lístky už jsou koupené. Musím se nějak doupravit, abych nevypadala moc nemocně a nestrašila všechny okolo. Vy se určitě máte líp když je tak krásně. Pár fotek přidám i na fb, tak se určitě podívejte.
Facebook










ps. na fb se určitě objeví ještě nějaká zbytková fotka, dneska jsem se po dlouhé době i přimalovala jinak by fotky vypadaly strašně, taky jsem ze zbytku barvy dodělala trošku ombré a to je snad všechno, zbytek komentář nepotřebuje

50 comments:

  1. Ty Tvé boty jsou naprosto perfektní :) Takové jsem hledala, vysoké, na klínku, bohužel jsem našla jen s normálním podpatkem, ale i tak je zbožňuju.
    A jsi nádherně namalovaná ♥ a ty vlasy!

    ReplyDelete
  2. Já jsem se taky dneska necítila dvakrát dobře :/ Ty legíny se mi moc líbí. Je to zajímavé!

    ReplyDelete
  3. ta sedmá fotka je úžasná! můžu se zeptat,jsi s tím kakaovým sprchovým gelem(či co to je:D) spokojená? :)

    ReplyDelete
  4. jsi úžasná!! to ombré ti sluší, máš nádherný oči, krásně se oblíkáš, máš styl.. prostě dokonalost)
    a ty jídla.. mmm

    ReplyDelete
  5. yummyyy, ty jahody bych si dala, ty legíny jsou parádní a na 7. fotce ti to strašně sluší! :)

    ReplyDelete
  6. Perfektné fotky! :)

    ReplyDelete
  7. Anonymous20:41

    EURO PETRA !!!! :D

    ReplyDelete
  8. Jsi krásná!!:)

    ReplyDelete
  9. strasně ti to sluší:) a děláš mi chutě!:d

    ReplyDelete
  10. všetky sú úžasné,tvoje vlasy,nechty,topánky,jedlo a aj legíny :)

    ReplyDelete
  11. mňam, obidve jedlá :)
    ak sú toto fotky z doby keď si chorá, ... tak to ti závidím :)) krásna si .

    ReplyDelete
  12. Máš opravdu krásné fotky. Chápu to dobře, že jsi teda nemocná? Jestli ano, tak se určitě brzy uzdrav. A jestli i vy máte bouřku, tak neváhej a ňufej ten čerstvý vzdoušek =P :D. Škola je prostě hrůza a děs, s tím nic nenaděláme, snad se nějak protlučem.

    ReplyDelete
  13. jéé ty máš ovečku na hlavě jak já když jdu spat s mokryma vlasama..a ty vyžehlené se mi něják zalíbili na tobě,nos je častěj,máš to boží
    a fotky super nemám co dodat :)))))

    ReplyDelete
  14. sandaliky ♥♥♥♥ a este milion ♥


    http://fa-shovv.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  15. já jsem taky nemocná, takže moc dobře vím, jak se cítíš. jsem ráda, že můžu ležet v posteli :-/

    GIVEAWAY! :)

    ReplyDelete
  16. To mi snáď robíš na schval tá prvá fotky je doslova na zjedenie a na tej piatej si kúzelná ...moc ti pristanú linky ...jo škoda že mne to nepristane veľmi sa mi to páči na iných takže to beriem ako krivdu voči mne :)

    ReplyDelete
  17. hezké boty, vybrala jsi dobře=)

    ReplyDelete
  18. ty máš úžasný fotky a máš vyžehlený vlásky, jéé :)

    ReplyDelete
  19. tvoje nejlepší random fotky!:)

    ReplyDelete
  20. Všude ti to moc sluší a ty botky...

    ReplyDelete
  21. tak ať ti je líp, krásko:)) ty botky jsou boží a to musli bych si dala!:)

    ReplyDelete
  22. to mi nedělej tohle, víš jakej mám hlad? ňam ňam!
    a sekne ti ot, seš fakt krásná
    a vůbec skvělý random fotky, ty přidávej častějc :)
    taky mě trápí známková krize, nejsi sama!

    ReplyDelete
  23. mňám to jídlo, jsi krásná, nejlepší boty a u nás krásně není :(
    Ady.

    ReplyDelete
  24. Skvělý fotky :) Mám ráda takové náhodné fotky z nějakého dne a k tomu takové popisky. I když článek by se mi líbil ještě víc, kdyby si měla lepší náladu a bylo ti hlavně dobře! No.. bude líp! :)

    ReplyDelete
  25. jahúdky:) a odkiaľ sú topánky,sú skvelé:)

    ReplyDelete
  26. ňam!<3 Nehty a vlasy jsou nádherné!:)

    ReplyDelete
  27. skvělé fotky!! ty jahody bych si teď hned dala, nehtíky se povedly a legíny jsou parádní :))

    ReplyDelete
  28. Ty leginý jsou naprosto skvělé takové jsem ještě nikde neviděla, závidím ziaju:)

    ReplyDelete
  29. nechty sú geniálne <3

    http://moonlightdreams-miadra.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  30. úžasné boty :) a ty vlasy ti slouží na oba dva způsoby :)

    ReplyDelete
  31. Ta první fotka vypadá opravdu chutně :)
    Musím říct, že nehty se Ti moc povedly.
    Snad sis divadlo užila :)

    ReplyDelete
  32. Nehty jsou úžasné. Zbožňuju tvoje wedges! ♥

    Zvu tebe i všechny ostatní ke mně na Giveaway:

    www.unusualfashiondream.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. ty boty jsou nádherný! :)

    ReplyDelete
  34. kráásne sandáliky :)

    ReplyDelete
  35. Anonymous11:56

    máš krásné vlásky :))

    ReplyDelete
  36. Něžehli si ty vlasy! :D

    ReplyDelete
  37. pěkný fotky,ty boty♥
    a brzo se uzdrav!:)

    ReplyDelete
  38. Moc hezké fotky :-) Ty legíny se mi moc nelíbí, ale ty jsi krásná :-) A přeji ti, Ať jsi brzy úplně zdravá :-)

    ReplyDelete
  39. Ombre vlasy & nehty ^^ Výborný.

    ReplyDelete
  40. ty nehty jsou perfetní!!:)

    ReplyDelete
  41. to ombre je super! hezke fotky :)

    ReplyDelete
  42. tie topanky su tvoje? :D lebo su nadhernee :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jasně, že jsou moje :)
      děkuju :)

      Delete
  43. skvělý fotky a ta první ♥ :D

    ReplyDelete
  44. Ty botky jsou super! :)

    ReplyDelete
  45. ty rovný vlasy ti ale ..doost sluší!

    ReplyDelete
  46. Na Ziaju už si taky brousím zuby a ty botičky jsou luxusní, Jinak rovné vlasy ti moc sluší a z těch fotek jídla mě teď honí mlsná :D
    A ráda bych tě pozvala na svůj blog, snad se ti bude líbit :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  47. Boty vypadají moc hezky, nehty se ti povedly! Asi ty ombré nails budu muset taky o víkendu vyzkoušet!! :) A máš hezké lokny!

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.