Saturday, June 23, 2012

Something about magic forest.

Celý den jsme strávili u babičky, měla narozeniny i svátek v jednom. Oběd byl nejlepší jako vždycky a potom nás cpala vším možným, sladkým a slaným. Zítra ráno vyjíždíme do Brna, článek připravený nemám a do osmi se nejspíš nevrátím. Snad vám to nebude vadit, ale děsně se těším a taky nemám moc času ještě něco fotit. Včera jsem si koupila ten nejlepší lak. Samozřejmě jsem šla na pčůsvitný, který nikde neměli a nakonec jsem si odnesla průsvitný s tyrkysovými glitry. Možná jsem se zbláznila, ale v poslední době mě tyhle laky fascinují. Přes týden uvidíte menší džínový new in a taky jednorázový foťák, který si nejspíš vezmu do Chorvatska.








 shirt-pimkie, jeans-TW, wedges-ccc, bag-nyer

44 comments:

  1. Ta taška je boží, můžu se zeptat kolik stála??:)

    ReplyDelete
  2. jsou ty boty pohodlne kocko?

    ReplyDelete
  3. Tak na těchto fotkách ti to neuvěřitelně sluší !!

    ReplyDelete
  4. krásne fotky, úžasná taška a košeľa :)

    ReplyDelete
  5. máč krásný úsměv :)

    thefakeb00k.blogspot,com
    Valentyna :)

    ReplyDelete
  6. Jsi uzasna, opet :-)))) a konecne jsem te po prve videla delsi dobu nez na 5 sec kdyz se potkavame cestou do skoly :-))

    ReplyDelete
  7. topanky,taska su uzsne ;-) velmo sa mi paciatie foky...ani neviem preco :-D

    ReplyDelete
  8. máš skvelý blog, a topanky su uzasne aj fotky :-)

    ReplyDelete
  9. Veľmi ti to pristane! :)
    Krásna košeľa :)

    strayalley.blogspot.sk
    GIVEAWAY

    ReplyDelete
  10. ta košile je úžasně roztomilá a moc se mi k tobě hodí :)
    a na třpytkové laky jsem teď taky nějak úchylná, přestože většinou vypadají v lahvičce líp než na nehtech :( :D
    Ady.

    ReplyDelete
  11. krásný!Máš nádherný boty!!!

    ReplyDelete
  12. Topánky sú najozaj krásne, ja mám tiež jedny podobné z ccc ale čoskoro sa mi rozpadnú (a majú asi mesiac) :D A teším sa ten jednorázový foťák :)

    littlefashionworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. fAKT pěkné fotky

    ReplyDelete
  14. woow, tohle se ti vážně povedlo kočko, moc hezké. Jestli to fotil zase bráška, tak už se vážně zlepšuje:D *

    ReplyDelete
  15. Tak tento outfit-jednoduchý,ale krásny *-*

    ReplyDelete
  16. jej to krasa :) podobne nohavice mam...
    ak by si chcela na mojom blogu je giveaway :)
    http://artjournalstories.blogspot.sk/2012/06/trnava-minute-part-3-international.html

    ReplyDelete
  17. na tie posledné 4 fotky sa nemozem vynadivat :) uuplne zlata si tam :D

    ReplyDelete
  18. amazing! really! :)

    http://wonderfashionista.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Super super! Vypadas skvele! :)

    ReplyDelete
  20. krááásný outfit :)

    ReplyDelete
  21. ty seš ňůňa, sekne ti to! :)
    do chorvatska? ty můro, já tenhle rok nejedu nikam :/
    a s těma lakama mi to povídej, já jsem se poslední dobou nějak zbláznila do těch třpytivejch

    ReplyDelete
  22. Tyto fotky se mi doopravdy moc líbí a neskutečně ti to sluší :)!

    ReplyDelete
  23. ty si vždy tak krásna :) hlavne na poslednej fotke si úplne zlatá.
    inak skvelé topánky :)

    ReplyDelete
  24. tie topánky ti závidím<3

    ReplyDelete
  25. jsi vždycky tak roztomilá když se směješ :))

    ReplyDelete
  26. Nádherné fotky Peti! Cpaní se u babiček znám, to je už takový klišé prostě, jsem zvědavá, jestli taky taková budu na vnoučátka :D

    ReplyDelete
  27. Jéé tohle se ti vážně moc povedlo! Nejen pěkný outfit, ale i krásné fotečky! :)

    ReplyDelete
  28. To je paráda, fakt super fotky a ty botky:)

    ReplyDelete
  29. Jeden z nejkrásnějších outfitů za poslední dobu! Nádhera ♥ Šíleně Ti to sluší..

    ReplyDelete
  30. Vidím, že fotky mají opět změnu a moc se mi to líbí. Jsem zvědavá, jak bude ten lak vypadat na tobě. =))

    ReplyDelete
  31. košeľa je super! :)

    fash-passion.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. krásna kombinácia ♥ a strašne super nechty - aj na nochách, aj na rukách :))

    ReplyDelete
  33. na kabelka a boty jsou nádherný ;)

    ReplyDelete
  34. No to je len slabý odvar ... toho čo som včera nafotila ... tie fotky na blogu ...
    pár je ich omnoho lepších ...
    ale to niekedy neskôr

    ReplyDelete
  35. Úžasné fotky, jsi prostě nádherná a sympatická slečna. :)

    ReplyDelete
  36. Moc Ti to sluší, pěkný outfit. Nejvíce se mi líbí ty boty :)
    Taky bych se hned šla nadlábnout k babičce :D

    ReplyDelete
  37. krásná košile <3

    ReplyDelete
  38. moc ti to slusi moje babicka mela taky tedka narozeniny :-)

    ReplyDelete
  39. Opět krásný outfit, moc ti to sluší:)
    A babičce opožděně že přeju všechno nejlepší ;-)

    www.teensmajdicka.blog.cz

    ReplyDelete
  40. tento photoshoot sa ti veľmi podaril si tam zlatá :) super detaily

    onewildheart.blogspot.sk

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.