Wednesday, June 6, 2012

Ripped jeans.

Nemám moc času, tak dneska napíšu článek jenom narychlo čeká mě asi deset stran dějepisu, chemie a francouzština ani jedno z toho vůbec nechápu. Hlavně dějepis, který je napsaný, tak složitě a je tam milionstotisíc různých jmen a událostí. Navíc se mi vrátil zánět v krku, tak jsem si dneska byla u doktora, hlas už mám zase celý vyřvaný a vychraptělý, ale do školy zítra musím. Mám toho kopy a upřímě se strašně bojím, že tenhle konec roku nezvládnu, tak hladce jako ty minulé. Jestli dostanu nějakou trojku, moje prázdniny nebou nijak extra veselé, tak teď mi nezbývá nic jen se snažit.








jeans-secondhand, top-secondhand, shoes-deichmann

ps. moje fb stránky je tady

27 comments:

  1. Super místo na focení :-)
    Ty kalhoty jsou super :-) Ty díry tam byli a nebo jsi je udělala?

    ReplyDelete
  2. Veľmi podarené fotky Peti,v škole ti držím palce,máš pravdu,tento rok je to akési horšie.Na fb už sledujem,som rada že si sa rozhodla založiť si stránku aj tam :) Loafers sú najlepšie!

    ReplyDelete
  3. TY TOVJE NÁDHERNÉ FOTKY ♥

    ReplyDelete
  4. tvoje fotky jsou čím dál tím lepší a tyhle hlavně, nádhero!:)

    ReplyDelete
  5. Takhle ti ty vlasy sluší úplně nejvíc! :)) ♥

    ReplyDelete
  6. krasneee! at se ti daří ve škole

    ReplyDelete
  7. krásné fotky a držím palce ve škole, věř mi, jsem na tom úplně stejně
    Ady.

    ReplyDelete
  8. jezis co ja bych dala za jednu trojku!:D:))))
    slusi ti to moc))

    ReplyDelete
  9. v jednoduchosti je krása :)

    ReplyDelete
  10. Fotky jsou čím dál lepší a ty čím dál krásnější! Jak to jen děláš?<3
    -mimochodem ty boty ti budu donekonečna závidět!!

    ReplyDelete
  11. bože, já chci mít taky krásné ripped jeans :) a ne jen tu hrůzu co jsem kdysi vyrobila a nedala se nosit.
    a taky ti asi ukradnu tričko :)

    ReplyDelete
  12. tak držím palce :)
    skvelé su tie rifle a aj topánky :)

    ReplyDelete
  13. Anonymous07:52

    známky tolik neřeš, ani kvůli rodičům. 8letý gympl sme prošla s jedničkama (občas pár dvojek), maturity těžší státní za samé 1, a ted sem na vš, k ničemu mi to enni a teprve nastává to pravé učení a snažení se...a víc nezdarů než bývalo, bohužel.
    bude líp, tak se stále usmívej a hlavu vzhůru.

    L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. já je zas tak neřeším, ale vadí mi, že mám tak flákačskou povahu a proto vlastně ani známky neřeším a pak zase jančím když je poslední měsíc :)
      a děkuju, měj se hezky :)

      Delete
  14. moc ti to sluší, botky jsou pěkný <3

    ReplyDelete
  15. ach Petul, ja mám tak rada tvoje jednoduché outfity a tie farby, stále najkrajšie :)

    ReplyDelete
  16. nejkrásnější botky!

    ReplyDelete
  17. Vubec jsem se nemohla dostat na tvuj blog, az jsem z toho byla nesva.. Nevim cim to bylo, jak je to mozne, ale hlavni je, ze uz je vsechno v poradku :)) zluta ti moc slusi!

    ReplyDelete
  18. krásné džíny <3

    ReplyDelete
  19. what do you have on your lips?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bordeaux alverde lipstick :)

      Delete
  20. džínsy sú skvelé, a máš nádherné náramky:) také veselé:)))))

    ReplyDelete
  21. super outfit:) já jsem taky uplně vháji,co se týče školy,celej rok na to kašlu a v červnu se to snažím dohnat...

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.