Monday, June 25, 2012

Part of my life.

Včera jsem článek nestihla jak jsem už psala, vrátila jsem se asi v deset. Ráno jsme vyjely s mamkou a následovně se všichni nacpaly do auta. (nebyl s náma žádný chlap, proto je všude tvrdé). První zastávka byla olympie kde jsme prošly všechny obchody a nejdýl jsme strávily v hervisu. Vybíráním a vyzkoušením všech brýlí a ploutví. Pyšně jsem si jeden pár odnesla a k tomu jetě nezbytné žabky. V f&f klobouk a hromadu spodního prádla, jak jinak. Potom se jelo na brněnskou přehradu, kde jsme se koupaly. Voda nebyla uplně nejteplejší, ale v rámci možností fajn. Až jsme se vrátily bežely jsme teda spíš jely na kole ještě na koně a štěňata, sice jsme si nestihly zajezdit, ale tak to jindy. Štěňátka od minule uplně povyrostla. Takový medvídci.














zbytek fotek, těch vtipnějších přidám na fb stránky v průběhu týdne :)

31 comments:

  1. v brněnské přehradě? tak je ale strašně hnusná voda, nebo už to vypadá líp?:D jsem tam tedka dlouho nebyla. jinak nádherný fotky))

    ReplyDelete
  2. Super fotky, ale vidím, že kamarádka (nebo kdo to je), má legíny jako kalhoty, to snad neee!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myslím že tady je to uplně jedno a peťka je má taky.

      Delete
    2. Anonymous14:02

      to nejsou legíny :D to jsou kalhoty na kolo :D a nosím je, když je vedro, protože v rajtkách bych se roztopila a v kraťasech nejde jezdit na koni. :)

      Delete
  3. Úžasné fotky :) Koníci jsou krásní :)

    ReplyDelete
  4. kone milujem už odmalička :) ♥
    http://lucyslifegallery.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  5. Koukám, že sis den moc užila :)
    Fotky s koňmi jsou krásné!

    ReplyDelete
  6. Moc povedené fotky :-) Přidej nějaké fotky štěňátek :-)

    ReplyDelete
  7. Krásne fotky :) A aj kone :)

    http://dreamaboutstyle.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  8. Ty fotky jsou krásné! :))

    ReplyDelete
  9. krásne fotky! :) závidím koníky

    ReplyDelete
  10. krásné fotky ;)

    ReplyDelete
  11. Ty fotky jsou opravdu překrásné, ani si nepamatuju, kdy naposledy jsem seděla na hřbetu koně.

    ReplyDelete
  12. Víš jak moc miluju koně, milá Peťulko. Takže krásné, skvostné, jsem nadšená! :) A tobě to strašně sluší, jako vždy :)

    ReplyDelete
  13. TO je nádhera tá prví fotka je tak kúzelná ... to ti závidím že maš takú možnosť

    ReplyDelete
  14. uplně to na mě dýchá dětstvím a letníma prázdninama:)

    ReplyDelete
  15. ježiš to je roztomilé!! :))

    http://theblondetime.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  16. nádherné fotky, už si ani nepamätám, kedy som ja naposledy jazdila na koni ... :)

    ReplyDelete
  17. Jeej! Veľmi pekné fotky!:)

    ReplyDelete
  18. Brno brnooo))
    vyfoť nový věci, které sis pořídila)!
    sluší vám to :)

    ReplyDelete
  19. krásnééé fotky:)

    ReplyDelete
  20. krásné fotky, roztomilí koníci :)

    ReplyDelete
  21. nádherné fotky!! :) rada by som si zajazdila na nejakom koňovi :)

    ReplyDelete
  22. Jééé nádherné fotky! :) Tak to jsi měla zajímavý den, až ti to závidím! :)

    ReplyDelete
  23. ako vidím všetky tie fotky mám chuť zbaliť sa a odísť na taký týždeň na salaš tu neďaleko a zas len jazdiť a jazdiť a nič iné nerobiť... :) ách ako mi chýbajú kone...

    ReplyDelete
  24. to muselo být super! já se koňů strašně bojím, takže bych se k nim ani nepřiblížila:D , ale ty fotky jsou krásné:)

    ReplyDelete
  25. Tak koníky ti moc závidím, já už nažádném neseděla ani nepamatuju.. a to tenhle druh relaxu tak miluji ♥

    ReplyDelete
  26. miluju koně ♥

    ReplyDelete
  27. úžasné fotky strašně vám to sluší :)))

    http://sakfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.