Thursday, June 14, 2012

Love me, love my class.

Sice mám plnou třídu rozdílných lidí, ale stejně držíme spolu. Výlet byl skvělý, sice jednodenní, ale skvělý. Nerozumím si s nikým nějak extrémně, ale mám je ráda. Pár lidí je mi přece jenom blízkých a s těma jsem strávila celý den. Celý den v zapařených pohorkách, softshellových bundách, riflých a teplácích. Hranice se Slovenskem máme asi 40 km od domu, plus mínus. Tak jsme se nakonec rozhodli, že si uděláme menší výlet/výšlap na blízký Lopeník. Tam jsme jeli autobusem do vesnice a potom jsme prochodili asi deset nebo patnáct kilometrů. Všude bylo bláto a voda, což mě nejvíc těšilo. konečně jsem byla jako prase. Běhali jsme po louce plné kravinců a fotili nesmyslné fotky v lese kde jsme sbírali dříví. Potom jsme založili táborák a opékali špekáčky na čem se dalo. Už zbývalo jen si sednout kolem ohně a společně si povídat a smát se. Všude byla příroda, my jako prasata a bylo nám nejlíp. Teď jsem strašně ráda, že je mám, potože na hru, která se potom zvrhla na turnaj v tom kdo dá komu nejvíc trávy nebo kytek za batoh byla prostě nezapomenutelná.




























ps. fotky asi komentář nepotřebují, jenom na předposlední je naše třídní

29 comments:

  1. ja jsem to nejak spatne videla a cetla jsem 'na POSLEDNI je nase tridni', tak si rikam wooooow dobra tridni! pak jsem si to precetla znovu a oooooops :DDDDDDDDDDD x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky jsem to tak přečetla :DD

      Delete
    2. ježiš! taková náhoda :D já jsem to přečetla nejdřív taky tak :D

      Delete
  2. Jojo, taky jsem tam byla, ale jako malá:) Mám tam rodinu, vlastně moji sestřenici znáš, chodí do A, teda pokud jsi v béčku :)

    ReplyDelete
  3. Já to také přečetla jako slečna v první komentáři, tak jsem se celkem pobavila a ono ejhle, omyl :D Skvělé fotky.

    ReplyDelete
  4. Looks very nice!

    ReplyDelete
  5. poznám docela dost lidí,dokonce vaši učitelku,teda aspon myslím jestli to je ona)))

    ReplyDelete
  6. tak mladá třídní? wau! :))

    ReplyDelete
  7. Já mojí třídu taky miluju <3

    ReplyDelete
  8. muselo to být fajn, jinak pěkné fotky!:)

    ReplyDelete
  9. krásne fotky, vyzerá to tam tak tajomne! :)

    ReplyDelete
  10. tyhle tridni vejlety jsou nejlepsi, bude mi to chybet..

    ReplyDelete
  11. tiež milujem svoju triedu!! posledný rok čo sme pokope :P
    Na mojom blogu ešte stále prebieha GIVEAWAY! všetci ste pozvaní :))
    http://lucyslifegallery.blogspot.sk/2012/06/catrice-giveaway.html

    ReplyDelete
  12. Parádní fotky!! :)

    ReplyDelete
  13. kravince mi ani nepřipomínej =D Na našem výletě se pár lidem povedlo do nich šlápnout a naše třídní na to řekla, že je to prý léčivé =D =D =D

    ReplyDelete
  14. jé já bych si dala nějakej výlet!

    ReplyDelete
  15. Cože tak mladá třídní? Tak to máte super! A jako řeknu ti, jsi v té třídě nejhezčí :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. musím s tebou súhlasiť Dazz :)! :D

      Delete
  16. Takové výlety jsou prostě nejlepší. Připomenula si mi základku, až je mi z toho do breku. To jsme byli aspoň třída! Nezapomenutelné zážitky na ně, jeden druhého jsme bránili. Teď, co jsem ve druháku, je to třída pobuchanců a já si nedovedu představit, jak dopadne náš mini výlet. :D
    Fotky tedy SUPER a vaši třídní bych brala spíš jako jednu z dalších spolužaček, vypadá mile.

    ReplyDelete
  17. vaši třídní si ještě pamatuju :) a s váma byl i Pavel, jako druhý dozor? nebo se mi to jen zdá, že je to za tou třídní on? :D

    ReplyDelete
  18. super fotky, ty řízečky mě dostaly :DD a vaše třídní je fakt kočka!

    ReplyDelete
  19. great post;) Your blog is interesting and I will definitely check back here more often;)

    Feel free to me as well, and to observe if you like;)

    sending kisses

    ReplyDelete
  20. vidím že ste sa mali fajn

    ReplyDelete
  21. krásné fotky :) je vidět, že jste si to pořádně užili! :)

    ReplyDelete
  22. krásné fotky ;) určitě jste si to užili :)

    ReplyDelete
  23. Šak sme moraváci ne? bahno a kravince k nám prostě patŕí! :D

    ReplyDelete
  24. pěkné fotky muselo to být fajn. jsem zvědavá kam pojedeme/půjdeme příští rok my. :)

    ReplyDelete
  25. Ja bývam kúsok pod Lopeníkom zo Slovenskej strany a mali ste dosť na hovno že bolo zamračené lebo ak by bolo pekne mali by ste super výhlad. ;)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.