Monday, June 11, 2012

Live in another galaxy.

Jak si mnozí všimli, adresu blogu jsem změnila a má to své důvody. Nakonec jsem se rozhodla pro uplně jinou variantu, jelikož první byla zabraná. Snad se vám to líp zapamatuje. Mě to přijde několikrát snažší, protože ten dlouhý skoro nesmyslný názec si asi moc lidí nepamatovalo. Taky jsem včera za strašně dlouhou dobu nic nepřidala, ale všichni ví, jak to je takže teď se to bude dít častěji. Dneska jsem celý den drtila matiku, snad se mi kompozice povede a vysekám z toho dvojku. Když už je ten konec kvarty a všichni učitelé nás opouští, mělo by to být, alespoň veselé a šťastné.






ring-romwe.com, shirt-hm, leggings-vintage

ps. taky mi udělal radost balíček z romwe kde jsem našla nail ring, sice nechápu proč je tak velký, ale na palec fajn 

43 comments:

  1. jej ty jsou pěkný:)

    ReplyDelete
  2. pristane ti to :) tá košeľa je super.

    http://moonlightdreams-miadra.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  3. skvělé legíny :)

    ReplyDelete
  4. Super legíny :)
    s tou školou to úplně chápu, hlavně ať Ti to všechno dopadne! :)

    ReplyDelete
  5. snad se všechno ve škole podaří, jinak ti to hrozně sluší, ale to vždycky!:)

    ReplyDelete
  6. Zvláštní prsten, nelíbí se mi :D Zato legíny! A skvělý tah s tou změnou adresu blogu ;)

    ReplyDelete
  7. Moc hezké fotky :)

    ReplyDelete
  8. tie leginy mi hned apdli do oka, vyzeraju zaujimavo :D

    ReplyDelete
  9. Ani nevíš jak moc chci ty tvoje legíny!
    Dneska ti to na fotkách moc sluší :) Jsi kráásná!!

    ReplyDelete
  10. nail ring teda vidím poprvé! :D a ty legíny jsou super, nikde jsem takové neviděla, takže originální! :)

    ReplyDelete
  11. Anonymous14:55

    sedíš na bedně piv?:D ORIGINÁLNÍ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jasněže jo :D
      jsou tam i prázdný flašky :D

      Delete
  12. ta košile je nádherná!

    ReplyDelete
  13. Krásné, moc ti to sluší :-) Na matiku ti držím palce a název je opravdu zapamatovatelný :-)

    ReplyDelete
  14. Ty legíny jsou stvořeny pro bohyni jako jsi ty! =)

    ReplyDelete
  15. Ty legíny jsou boží!:)

    ReplyDelete
  16. Krásna si! :)

    ReplyDelete
  17. Super legíny, sekni ti to! :)

    http://lovelystuffbydasha.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  18. nádherný leginy :)

    ReplyDelete
  19. s tou modrou košilí jsou supersuper úžasný :D

    ReplyDelete
  20. vypadáš bombově!
    já se včera uplně lekla, jak blog nenalezen :D
    Ady.

    ReplyDelete
  21. mne teda dnes nešiel tvoj blog a celkom som sa zľakla,som rada že už to ide :) a legíny sú fakt dokonalé
    mne sa zdá že adresa je rovnaká,alebo aspoň ja ju tak vidím :D viem ju naspamäť

    ReplyDelete
  22. Skvelé legínky<33

    ReplyDelete
  23. Perfektní legíny!! Bomba :)

    ReplyDelete
  24. Ten prstýnek jsem si dneska vybírala za svou výhru :D Ale nakonec jsem si ho neobjednala :D A mě by se líbil i jako normální prstýnek.

    ReplyDelete
  25. legíny - super! =)

    ReplyDelete
  26. Ta košile je krásná ! :)

    ReplyDelete
  27. leginyyy!:O
    - a prosím koukněte na můj blog (http://the-list-of-my-drugs.blogspot.cz/), nejde o giveaway, ale prodávám VANS! :)

    ReplyDelete
  28. Jsi prostě nejkrásnější:) A ta košile s tebou..

    ReplyDelete
  29. Košela je úžasná! :)

    ReplyDelete
  30. tu vypadáš strašně mladě ))

    ReplyDelete
  31. chtěla jsem se zeptat, mě se ten název třeba vůbec nezměnil, já mám pořád bluerabbitwithwhitestain.blogspot.com--> na co že se to změnilo ? :o jinak ty legíny<33

    ReplyDelete
  32. no fb práve sledujem,ale asi sa mi na nástenke nezobrazujú tvoje príspevky,no som rada že je všetko v poriadku :) a ak by si niekedy menila názov,tak by som bola pre rabbithole

    ReplyDelete
  33. ty legíny jsou nejúžasnější :)

    ReplyDelete
  34. Učitelia vás opúštajú? :D
    A waaau, tie leginy su užasnee! :)

    ReplyDelete
  35. ÚŽASNÉ LEGÍNY!! Hrozně krásný!! A ty jsi taky hrozně krásná!

    ReplyDelete
  36. Přesně tyhle legíny má kamarádka, ale ona je neumí nosit. Ale ty si to moc pěkně zkombinovala :)

    ReplyDelete
  37. skvělá košile;)

    ReplyDelete
  38. parádní kombinace, skombinovala jsi to nejlíp, jak to šlo ;))

    ReplyDelete
  39. krásná jako vždy:)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.