Saturday, June 9, 2012

Favorite hairstyles.

Celý den samozřejmě vydatně prší. Já jsem vstala až o půl jedenácté, protože jsem si nějak kolem půlnoci dala prášky no a spala jsem až skoro do oběda, což se mi normálně nestává. Rýmu mám až v hlavě a jediné co se mi chce dělat je ležet a dívat se na televizi. Původně jsem si říkala, že dneska článek vynechám, jelikož není nic co bych vám chtěla ukázat a potom mě něco napadlo. Každopádně jsme si včera divadlo užili, byli jsme na hře rychlé šípy a málem jsme se utloukli smíchy. Potom přišla bouřka a při usínání jsem slyšela jenom jak brácha poslouchá fotbal. Taky jsem začala spolupracovat se ziajou, tak se můžete těšit na výrobky a recenze.
Facebook.

Klasický hair bun, který jsem vytvořila smotáním vlasů a připevněním gumičkou. Je to jeden z nejčastějších účesů.


Francouzský cop, klasický přibíraný ze tří pramenů. Nosím ho jenom sem tam, ale je to jeden z účesů, který hravě zvládám.


Nejklasičtější jsou rozpuštěné vlasy. Takhle vypadají moje vlasy, když si je rozpustím z drdolu.


Pony tail, mám ráda když mi drží všechny vlasy, takže ho nosím dost vysoko a nejraději s hair cuffem, který zakryje nevzhlednou gumičku.



Fish tail nebo rybí kost. Taky jedna z věcí, která mi docela jde i na sobě, ale protože mám dost hrubé a kudrnaté vlasy nevypadá to tak hezky jako na rovných.



Jaké máte rády účesy vy? 

37 comments:

  1. jé, ty jsi dobrá, že umíš na sobě ty copy, já dělám fishtail jenom sestře :)
    nejradši mám buď vysoký culík, nebo hair bun, ten mám zrovna teď :D

    ReplyDelete
  2. presne všetky, aj ja nosím:)sú najjednoduchšie a najlepšie:)

    ReplyDelete
  3. Huh ty jsi šikovná.. :D Já sotva zvládnu obyčejný cop a to mám ještě co dělat.. :)

    ReplyDelete
  4. ten poslední copánek vypadá suprově!
    já většinou nosím rozpuštěné vlasy, jinak si udělám drdol ;)

    ReplyDelete
  5. Úplně všechno co tady máš nosím :)) Skvělej článek a chtěla jsem ti říct, že na té fotce s rozpuštěnými vlasy jsi naprosto krásná! :)) <3

    ReplyDelete
  6. všetko skvelé a všetko ti strašne pristane,najviac však rozpustené vlasy a fishtail

    ReplyDelete
  7. Překrásné <3 Jsem také nemocná, tak se brzy uzdrav :) Zvu tebe i všechny ostatní ke mně na Giveaway! ;) www.unusualfashiondream.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Já jsem na tom podobně!!:)

    ReplyDelete
  9. Ta fotka s těma rozpuštěnýma vlasama je úžasná ! :) A fishtail je taky super ;)

    ReplyDelete
  10. Já si na sobě neumím udělat francouzský, možná tak z ofiny :/
    rybí cop mám ráda, ale líbí se mi víc na ne tak hustých vlasech, aby se mohl udělat víc messy a tak, na mých je moc tlustý :D
    poslední dobou si nejčastěji dělám večer hair bun a nosím ho celý další den, pohodička :D
    Ady.

    ReplyDelete
  11. Fish tail je nejehzčí :) Já nosím vlasy nejčastěji rozpuštěné, ale ráda mám i drdoly. A když mám bad hair day, tak si dělám culíka :)

    ReplyDelete
  12. jé :)
    ja si nedokážem spraviť francúzsky cop ani fishtail ;/
    a hair bun mi nikdy poriadne nedrží.
    takže najčastejšie nosím rozpustené vlasy s pramienkom zapletených vlasov a pripnutých tak z boku dozadu. :) alebo ponytail.

    ReplyDelete
  13. jeee uplne si najkrasia zo vsetkymi ale proste rozpustene lubim na tebe najviac :) ja na sebe mam radsej kratsie vlasy-nezavadzaju, lahko sa s nimi nieco urobi a v lete nehreju az tak :D

    ReplyDelete
  14. nejčastěji nosím rozpuštěné vlasy...doma asi culík nebo drdol (spíše drdol), občas copánky..spíš podle nálady no ;)

    ReplyDelete
  15. no ja dám vlasy do copu a mám vybavené ale už mi to ide aj na nervy

    ReplyDelete
  16. jé, to je krásný článek :) a jsi strašně roztomilá <3

    ReplyDelete
  17. jee, já chci taky umět rybí cop(( jsi krásná!

    ReplyDelete
  18. Všechny účesy na tobě vypadají skvěle!:)

    ReplyDelete
  19. závidím ti tvůj rybí cop)

    ReplyDelete
  20. Všechno ti sluší a očividně jde. Já bych ráda nosila rybí cop i klasický, ale jsem levá a tak si to nezvládám zapléct, nevím, jak se to naučit, abych se u toho převážně nevztekala. :D

    ReplyDelete
  21. Ten první je nejlepší:). Také ho nosím. A asi i nejčastěji ;). Jinak jsi hrozně roztomiloučká^^

    ReplyDelete
  22. máš super vlasy:) krásné účesy, krásko!

    ReplyDelete
  23. O tom hair cuffe som doteraz ešte nepočula .. ale páči sa mi to :D
    btw, za ten rybí cop ťa obdivujem, podľa mňa je to dosť ťažké hlavne na sebe :D:D

    ReplyDelete
  24. boží článek! hair cuff si asi taky brzy koupím.
    těším se na recenze, jsem zvědavá co jsi vybrala :)

    ReplyDelete
  25. Francouzský cop prostě neumím, sakra! Zbytek mám taky v oblibě :)

    ReplyDelete
  26. skvělý!! hair cuff jsem si teď koupila a miluju to! a ten fishtail na tobě vypadá dobře... já ho zkoušela dvakrát a ještě se mi pořádně nepodařil, vždycky se mi tam na začátku udělá taková mezera mezi vlasama... asi něco dělám blbě :D
    brzo se uzdrav! :)

    http://jumpandtwirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. často nosím vysoký culík, ale spíš doma :D do školy hlavně rozpuštěné ;)

    ReplyDelete
  28. ja mám tie svoje asi najčastejšie rozlietane rozpustené, ale inak môžem copík :)

    ReplyDelete
  29. Krásné vlásky! Culík ti moc sluší a já preferuju hlavně volně rozpuštěné s pěšinkou uprostřed :))))

    ReplyDelete
  30. Ještě jsem je nepřeměřovala, ale myslím, že by ti mohly být.. já se do nich narvala, takže ty bys je mohla mít v pohodě :) Jo a chtěla jsem se zeptat, jak dlouho ti trvalo, než ti přišel mail od Romwe ohledně té giveaway, páč já už na to čekám 4 dny a jsem z toho nervní! :D

    ReplyDelete
  31. Tak to uuf.. :D Protože mě ta slečna, u které jsem to vyhrála ještě psala, ať čekám mail od Romwe "soon" a podle mě "soon" už dávno uběhlo :D Jinak kraťasy mám zatím připravené dvoje, ale kvůli té trapácké škole nic nestíhám.. :D Už mi to leze na rozum. Prosím, ať to už skončí!

    ReplyDelete
  32. Jé, to vypadá krásně, vše ti moc sluší! :) koukni ke mě, mám tam i giveaway :)

    ReplyDelete
  33. úú, ten fish tail je super!

    ReplyDelete
  34. ten prvni DRDOL <3
    zboznuju drdoly, fish copanky me trochu berou, skoda ze na to nemam uplne vlasy..:D a rozpusteny, no to je snad klasika klasik, co si budem rikat

    thisisworldofzoe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Rybí cop je vynikající jak pro sport nebo tancování, tak pro párty nebo jen tak do školy - miluji to! :) A drdoly také, ale vlasy se mi pak prapodivně zvlní a vypadají zvláště, zato tvé vypadají nádherně :) Miluji splétání ofiny do copu, vydrží to a je to pěkné :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.