Tuesday, June 5, 2012

Everything is your fantasy.

Heden z nejkrásnějších zážitků se mi stal zrovna dneska. Měly jsme školení spojené s projektem stopy totality. Ráno jsme se zase setkali se všemi co byli v Jáchymově a byla jsem strašně ráda, že je zase vidím. Dovezli panely a mezi nimi byl i panel spolužáků. Náš je zatím ve fázi přemýšlení jak bude vypadat. Potom jsme si každý rozdělili panely a naučili se o něm vyprávět. Všechno je natočené a vyfocené. Mezitím všude pobíhali novináři a česká televize. Nikdo nechápal proč tady vlastně jsou. Samozřejmě kvůli zmiňovanému spolužákovi, ani jsme nečekali, že se někdo objeví a byli jsme dost překvapení. Nakonec se z toho stal docela silný zážitek. Prezentovali jsme před očima našich pamětkyň, které se na nás byly podívat. Pana ředitele a všechno to se ukátalo dneska v televizi, tak kdo se díval. Určitě mě viděl.







skirt-gate, sweater-secondhand, cross-gate, bracelet-gate

39 comments:

  1. Na těchto fotkách máš krásné vlasy! Moc ti to tak sluší!
    Ta sukně je skvělá! Takovou bych chtěla :-)

    ReplyDelete
  2. Krásny outfit, najmä tá sukňa je veľmi pekná! :-)
    Haha, tak to máš šťastie..

    ReplyDelete
  3. jee super outfit, ta sukně je úžasná a ke svetříku se skvěle hodí))
    zaujal mě taky ten náhrdelník, asi si ho pořídím!)))

    ReplyDelete
  4. dost bombová kombinaceee! :)
    a jdu asi zčeknout archiv čt :D
    Ady.

    ReplyDelete
  5. moc ti to sluší =) tohle je skvělá kombinace=))škoda že jsem nekoukala na televizi =(

    ReplyDelete
  6. I really like your sweater! you look so lovely!

    Tinacious Me
    $100 Karen Kane Giveaway

    ReplyDelete
  7. tohle bude divny komentar, ale miluju tvoje zuby!

    ReplyDelete
  8. Tak nejspíš běžím pro sukni :D
    Vypadáš dobře :)

    ReplyDelete
  9. Úžasná kombinace, ten svetr je božňákovej!<33

    ReplyDelete
  10. Tak tady ti to nejvíc sluší!! :) Skvělý outfit. :)

    ReplyDelete
  11. Strašně ti to sluší:),
    mimochodem už jsi dneska třetí člověk, od kterého slyším, že byl ve zprávách a já se zrovna nekoukala:(

    ReplyDelete
  12. keď sa smeješ, tak si úplne najkrajšia! :)

    ReplyDelete
  13. Moc ti to sluší!:)

    ReplyDelete
  14. Strašně moc ti to sluší! :)

    ReplyDelete
  15. škoda, že som to nevidela, keby o tom viem skôr, určite si zapnem českú televíziu :)

    ReplyDelete
  16. řetízek z gatu! )) viděla jsem ho, taky jsem si ho chtěla koupit ,))
    moc ti to sluší, outfit je boží :3

    ReplyDelete
  17. Si nnuveriteľne krásna :)

    http://stylebookbysarah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. jeeezis, to me mrzí ze jsem to prošvihla, nedá se na to podívat někde na internetu?))))

    ReplyDelete
  19. moc krásna sukňa,sekne ti to :)

    ReplyDelete
  20. jee petko,si nadherna.nevidela sem te,mrzi me to.das mi link kde se na to muzu podivat?))

    ReplyDelete
  21. Sukně má krásnou barvu!!

    ReplyDelete
  22. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  23. lovely blog! your skirt looks gorgeous(:

    http://gustuk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. krásný svetřík

    ReplyDelete
  25. jo, jo, jo sukně s tím svetrem je úžasnosupernejlepší!! :D

    ReplyDelete
  26. Anonymous15:32

    jáá jsem viděla ty zprávy, ale tebe ne...hmmm achjo. :D

    ReplyDelete
  27. Škoda, že jsem to neviděla! A dneska ti to moc sluší :)

    ReplyDelete
  28. ty si taká krásna:)

    ReplyDelete
  29. tak tohle je jeden z tvých nejlepších outfitů! :)

    ReplyDelete
  30. kráááásný outfit :))

    ReplyDelete
  31. To muselo být zajímavé,a hlavně že jsi prožila krásný den!
    Máš krásný svetr,moc ti to sluší když se směješ! ;)

    ReplyDelete
  32. ty seš číča číčovatá, hrozně ti to sekne!!!!
    tos měla docela hektickej den, tyjo..

    ReplyDelete
  33. Anonymous19:26

    Hrozně ráda sleduji tvůj blog, občas mi připadá jako bych to psala přímo já, je zajímavé, jak často mi mluvíš z duše:) taky si připadám na všechno tak sama a i přesto jsem spokojená:) škoda, že bydlíš tak daleko.. měj se co nejkrásněji:) Soňa Š.

    ReplyDelete
  34. To je skvěléé! :)

    ReplyDelete
  35. skvely skvelý outfit !!

    ReplyDelete
  36. ty jsi taaak překrásná..achjo, chci taky!

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.