Tuesday, June 26, 2012

Blue jeans.

Zítra odjíždím. Neuvěřitelně to utíká a já se už nemůžu dočkat. Dneska jsem si zaběhla do dmka a co tam nevidím, jednorázový a vodotěsný foťák za nejlepší cenu. Na obalu má rybičky, což mě uplně dostalo. Nabalila jsem se zatím tak zhruba a zítra všechno dodělám. Naposledy se stavím ve škole, rozloučit se s profesory. Hlavně s naší třídní, protože nás čeká nová etapa. Uplně odznova s novými profesory a novým třídním. Co mám na vysvědčením vám neřeknu, propadla bych se sto kilometrů do země. Alespoň mám šanci znovu začít od září.








top-vintage, shorts-liveinfashion, shoes-ccc

taky jsem vyhrála v poslední době dvě giveaway, jednu u Leonky a dtruhou u Verči, takže vás taky giveaway v blízké době nemine :)

54 comments:

  1. Ty šortky jsou nádherný, taky jsem je viděla u Sáry:) a ten foták jsem viděla na FB, a je úžasnej, taky jedu k moři, tak fotky pod vodou by byly super, a nikdy bych eřekla, že bude v DM!:D

    ReplyDelete
  2. Tak ty šortky vypadají opravdu dobře!! Neuvěřitelně ti to sluší. Celkově jsi dneska na všech fotkách krásná!

    ReplyDelete
  3. ty šortky jsou super! a taky chci mít u nás dm!! :)

    ReplyDelete
  4. Jéé, ty šortky jsem taky chtěla, akorát už jsem asi napsala pozdě, protože mi nepřišla odpověď:D ale stejně si myslím, že bych se do nich nenacpala :XX a krásný fotky:)) foťák v dm? Sakra, to tam musím zčeknout:D

    ReplyDelete
  5. Skvělé šortky prostě<33

    ReplyDelete
  6. jé ty šortky!! skvělý!!:)

    ReplyDelete
  7. Nejhezčí fotky cos tu kdy měla :) a nezhubla si nějak? moc ti to sluší!

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju, to jsem ráda :)
      jo snažím se aspoň na nohou, protože jak jsem malá vypadám čím dál oplácanějc :D

      Delete
  8. Pri nadpise ma hneď napadla pesnička od Lany del Rey-Blue Jeans :D A tie šortky sú supeer!

    ReplyDelete
  9. Jé parádní šortky od Sáry :) A měj se v Chorvatsku krásně, budeš tu chybět! Pak se těšíme na fotky :)

    ReplyDelete
  10. hrozně ti to všude sluší! :) z vysvědčení si nic nedělej - vsadim se, že jsme na tom hůř :D

    ReplyDelete
  11. Krásný outfit!:)

    ReplyDelete
  12. Nejlepší kraťasy na světě ! ♥

    ReplyDelete
  13. Kolik stál ten foťák, prosím :)?

    Jinak jsi krásná, námořnice.

    ReplyDelete
  14. mas skvely sortky! :))

    ReplyDelete
  15. úžasné sú tie šortky, úplne :)
    uži si to tam :)

    ReplyDelete
  16. toto ti neskutočne sluší

    ReplyDelete
  17. Ty šortky ti sedí jak ulité :) Můžu se zeptat kolik stál foťáček?

    ReplyDelete
  18. tie šortky sú skvelé! :)

    ReplyDelete
  19. tie šortky sú úplne geniálne! a uži si to tam ;)

    ReplyDelete
  20. tak ten foťáček bych mocně potřebovala!)) strašně moc ti to sluší) užij su to tam)

    ReplyDelete
  21. perfektní šortky! a ty boty! s nohama.. uu

    ReplyDelete
  22. Ty šortky jsou parádní :)

    ReplyDelete
  23. nádherný fotky! :))

    ReplyDelete
  24. dneska paradni kombinace, moc se ti povedla :) uzij si prazdniny a tesim se na podvodni fotky :))

    ReplyDelete
  25. Neskutečně sluší, jsi krásná :)

    ReplyDelete
  26. Kraťasy jsou paráda :)

    ReplyDelete
  27. Tie džínové kraťasi sú perfektné moc ti sadnu ...
    PS: no vidíš ty máš komentárov až až ... kukni u mňa že 6 alebo 3 alebo 1 ....
    nevadí ... ja rada skorej sledujem blogy a len ticho závidím ako niekto vie nádherne fotiť

    ReplyDelete
  28. Pěkný klínky :)

    ReplyDelete
  29. Ty šortky jsou super! :) Mohla by si sem dát fotku toho jednorázovýho foťáku, dlouho jsem už žádnej s rybičkama neviděla, musí být boží :D

    ReplyDelete
  30. Ty kraťase a boty se mi na tobě moc líbí :)

    ReplyDelete
  31. Cuute shorts.
    http://halielandry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. óoo tie topanky su skvele :))

    a kolko stal ten fotak z DMky ?

    ReplyDelete
  33. Super kraťasy! :) A užij si dovolenou :)

    ReplyDelete
  34. jak tak sleduju, tak ti můžeme závidět nohy! :D Ty boty se mi hrozně líbí.
    co se týče vysvědčení, tak proč se propadat hanbou, každý to má jinak. Většina bídně. :D

    ReplyDelete
  35. Tohle je moc povedený obleček! :) Ty kraťásky jsou úžasný a podobné botky by se mi taky hodily! :) Dovolenou si užij a těším se na fotky! ;)

    ReplyDelete
  36. Užij si to! :) Na těchto fotkách vypadáš fakt dobře ;)

    ReplyDelete
  37. Prosím prosím prosím kolik stál ten foťák?!? :OO, dneska jsem ho zrovna sháněla a nikde jsem nepořídila:(((
    Jinak nejkrásnější outfit na světě, zase ti to sluší<33

    ReplyDelete
  38. si nádherná :) a uži si Chorvátsko :)

    ReplyDelete
  39. Krásný outfit, zase ti to moc sluší. Kočka! :)
    A koukej si to v pořádně Chorvatsku užít =)

    www.teensmajdicka.blog.cz

    ReplyDelete
  40. beztak si měla samé jedničky :-D sluší ti to
    užij si tu dovču !!!

    ReplyDelete
  41. Sluší ti to :)

    ReplyDelete
  42. Nádherný outfit!
    A už běžím do dmka,jednorázový foťák totiž taky sháním!Dík za tip :-)

    http://fashionorlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. nádherné šortky, moc ti sluší! :)

    ReplyDelete
  44. strašně ti to sluší ;)) užij si to tam :) mohla bys sem dát fotku toho jednorázového foťáku! :)

    ReplyDelete
  45. šortky šortky šortky! ♥

    ReplyDelete
  46. dievča, mať tvoje nohy! krásna postava, krásna holka :) krásny outfit! :)

    ReplyDelete
  47. jsi krásná! užij si to!

    ReplyDelete
  48. kratasy jsou skvělý co?:)

    ReplyDelete
  49. jsi neuvěřitelně modelkovská. krása a roztomilost v jednom balení.

    ReplyDelete
  50. Krásný botičky!
    A měla by ses pochlubit s tím co máš na vysvědčení :D
    A jinak už to hrozně utíka...já se bojím že se nestihnu ani rozkoukat a už bude konec prázdnin!! Vždycky se ale školní rok táhne víc než prázdniny..prízdniny jsou pro náš život až moc krátký!! Je to potom škoda volnýho času!! :D A jinak moc ti to sluší :D

    ReplyDelete
  51. ty kraťasy jsou úžasný, taky jsem nad nimi přemýšlela!:)

    ReplyDelete
  52. ty kratasy jsou perfektní a cely outfit se ti moc povedl :)
    a s vysvědčením si nelam hlavu, na milion procent jsem o dost horší ;))
    Ady.

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.