Wednesday, June 20, 2012

Big ziaja review.

Za chvilu se chystáme s bráchou do kina na muži v černém tři, tak jsem docela zvědavá jak ěm to chytne. Jinak na ty papuče reagoval už docela v pohodě nosí je jenom doma, takže je mu to docela jedno. Je totiž tak trochu infantilní.



První čím začnu je čistící gel s olivou. Byla jsem na celý výrobek hodně zvědavá, hlvně kvůli olivám jsem měla docela obavy, ale vůbec nemusely být. Voní uplně úžasné, ani jedna oliva tam nejde cítit. Je to taková čistá svěží vůně, která se popisuje dost těžce, každopádně je moc příjemná i na pleti. Konzistence je opravdu gelová, snažila jsem se ji alespoň trochu zachytit. Prostě vzhledově klasický průsvitný gel. Použila jsem ho za tu dobu asi pětkrát, nanesla sjem ho na mokrou pleť vmasírovala a smyla. Nevidím žádné obrovské rozdíly, ale mám tenhle výrobek ráda už kvůli zmiňované vůni a jemnosti.

V drogerii jsem ho neviděla, ale na internetu stojí 54 kč za 200ml a to stojí i za tu zkoušku.




Další výrobek, který byl jako druhý na řadě při otvírání je tenhle sprchový kokosový krém. Prostě závislost. Kokos miluju, takže první jasná volba bylo něce kokosového. Vůně je přesně taková jako od kokosu každý očekává. Sladká a na snězení, přesně taková je. Není to nic po čem by se zvedal žaludek nebo podobně, ale těm co milují kokos určitě přijde neodolatelná. Konzistence je řidší, což myslím zas tak moc nevadí jestli vám trocha vykápne z dlaně. Balení je uplně extra mega velké. Nečekala jsem, že sprchové krémy jsou tak velké.

V drogerii mě stál kakaový 79kč stejně jako tenhle kokosový, kterého je v balení 500ml.




Poslední věc a zároveň nejoblíbenější je tenhle balzám na rty s pomerančovým máslem. Byla jsem zvědavá jak bude vonět a na celé balení. Vůbec mě nezklamal, spíš nadchnul. Aplikace je skvělá pomocí tubičky. Konzistence je opravdu máslovitá. Balzám má trošku oranžovou barvu, která je na rtech zanedbatelná. Samotné účinky jsou skvělé. Dobře hydratuje a vydrží průměrně. Já jsem zvyklá si natírat rty skoro pořád, takže to tak dobře neposoudím. Každopádně balení je praktické a vleze se skoro všude.

Balení stojí 49 kč za 10ml.

A jako poslední věc bych chtěla poděkovat firmě ziaja, které jsem napsala o spolupráci a ta ji přijala. Taky za tu rychlost, balíček mi přišel domů asi za dva nebo tři dny maximálně, byla jsem překvapená :)

20 comments:

  1. Jééé,ombre nails :))

    Jinak Ziaju jsem si taky docela oblíbila,mám ten balzám kakaový a ten je perfektní ! :)

    ReplyDelete
  2. Ziaju mám děsně, děsně ráda! nejradši kozí řadu a nově mořskou řasu! ráda bych vyzkoušela ten balzám, protože pomerančová řada mě taky láká! :)

    skvělá recenze :)

    ReplyDelete
  3. Ziaja mám ráda a je mi jedno, že to má každá blogerka :)

    ReplyDelete
  4. ten balzámek chci taky zkusit :))

    ReplyDelete
  5. Nic od ziaji jsem ještě nezkoušela, ale jak je teď na ni tolik pozitivních recenzí, asi si něco budu muset pořídit :D

    ReplyDelete
  6. Tak hlavně, že s nima je i přes to spokojenej :D
    Jinak skvělá recenze, už dlouho si chci něco od ziaja koupit,tak snad se už k tomu konečně dokopu:)

    ReplyDelete
  7. nemůžu si pomoct, ale máš krásný nehty!!! <33

    ReplyDelete
  8. tahle firma se mi fakt zalíbila :)

    ReplyDelete
  9. hezká recenze :) taky miluju kokos ;)

    ReplyDelete
  10. Ty nehtyyy:) Kokos, mmm:D

    ReplyDelete
  11. Ziaju mám ráda, krásná recenze :)!

    ReplyDelete
  12. Skvělá recenze, moc hezky jsi to popsala. Vidím, že s kokosem máme stejné zkušenosti :)

    ReplyDelete
  13. Krásný fotky. Bezva recenze.

    ReplyDelete
  14. skvělá recenze a krásné fotky :)

    ReplyDelete
  15. super recenze a v kině si to užijte :)

    ReplyDelete
  16. ten balzám vypadá skvěle, a máš krásný lak!:)

    ReplyDelete
  17. VÝBORNÉ NEHTY, to za prvé!
    můj oblíbený balzám, to za druhé!
    a celkově mě baví tvé psaní, to za třetí!
    z čehož vyplívá za čtvrté, že jsem tvůj věrný follower!

    a za páté už snad jen budu ráda, když navštívíš i můj blog ;))

    http://theblondetime.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  18. Anonymous15:52

    podla mňa ani nevieš ako vonia čertvá oliva :D samozrejme že ten gel nebude voniať ako tie nakladané olivy s kápiou :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale vím, spíš jsem to posoudila podle ostatních olivových výrobků, no nejsem tak blbá abych si myslela, že to bude vonět jako nakládaná, jenom mi to prostě nepřišlo jako uplná oliva :D

      Delete
  19. Prijde mi skvele, ze priznas, ze jsi Ziaje sama napsala o spolupraci a nijak se nepretvarujes, jako to nektere blogerky maji ve zvyku, za to fakt palec nahoru! :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.