Sunday, June 17, 2012

Beauty strangers.

Větší vedro jsem nezažila. Samozřejmě jsem se spálila jak nečekané. Zítra jedeme na další menší výlet do Hradiště nebo do Staráku, tak se vrátím docela brzo. Taky brzo uvidíte recenzi na ziaja produkty, zítra snad vyfocený outfit a taky se dočkáte brzo giveaway. Dneska jsem vyběhla jenom na chvilku, abych vyfotila pár fotek. Jsem spokojená, povedly se. Sice nejsou moc rozmanité, ale v poli plném obilí, které je vám do půl pasu se čarovat moc nedá. Taky sjem uplatila bráchu, tak snad se to povede.






top-gate

36 comments:

  1. Krásny outfit! :)
    a ty tiež :)

    http://lilly-blackova.blogspot.sk

    ReplyDelete
  2. Super tričko, milujem pásiky. <33

    ReplyDelete
  3. pěkný fotky! miluju tvoje zuby ;D

    ReplyDelete
  4. potom napiš, jak dopadlo natáčení v tom letadle:) a fotk yjsou nádherný

    ReplyDelete
  5. Nevypadáš zas tak spálená, pohoda. A taky mě zajímá to natáčení v letadle, dej pak video :)

    ReplyDelete
  6. miluju ty tvoje fotky!! :)
    tílko je úžasný.

    ReplyDelete
  7. Krásný fotky, máš dokonalý vlasy, ten účes vypadá skvěle.Taky jsem se včera spálila)
    xoxo
    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. Moc ti to sluší ;) užij si výlet!

    ReplyDelete
  9. Skvělý top a dneska ti to nějak mimořádně sluší :)

    ReplyDelete
  10. jseš nádherná! .)

    ReplyDelete
  11. ááách sluší ti to moc! Dneska bylo fakt vedro :)

    ReplyDelete
  12. panebože nemám slov ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. jo a možná se potkáme ráno ve vlaku :-D ))

      Delete
  13. skvělý top, moc ti to sluší a vůbec nejsi spálená! :)

    thefakeb00k.blogspot.com
    Valentyna :)

    ReplyDelete
  14. aj u nás bolo strašne teplo.
    krásne fotky a skvelý top :)

    ReplyDelete
  15. Zajímavý top a hezké fotky :)

    ReplyDelete
  16. to tričko je supr!

    ReplyDelete
  17. Jsi krásná!! A máš moc pekne udělané vlasy ;)

    ReplyDelete
  18. fotky spu super!) Myslela sem že dneska tím vedrem umřu, fakt že jo!

    ReplyDelete
  19. Si krásna, a ten top vyzerá super! :) Som tvoj nový follower ;)

    myfashion-sim.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. veľmi pekné :)

    http://fraisesdeluxe.blogspot.sk/ giveaway

    ReplyDelete
  21. Také tričko som vždy chcela :)

    ReplyDelete
  22. Jseš prostě nejkrásnější!

    ReplyDelete
  23. paráda))) Já z toho vedra umírám! A tričko je náramný :)

    ReplyDelete
  24. super tričko/tílko :)

    ReplyDelete
  25. to tílko je moc hezké! na tohle vedro by mi bodlo.

    www.blackberrysundae.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. bože. já ti jednu plácnu! seš kóča kóčovatá

    ReplyDelete
  27. Přece jen jsou ty fotky parádní! =)
    Vidím, že se taky umíš spálit. Já se spálím, ale už nezhnědnu, za to někdo je hnědý okamžitě. Vedle přítele budu za chvíli jako ředitelka vápenky. :D

    ReplyDelete
  28. jsi krásná :) užij si výlet...nejsi sama, taky mám spálený ramena :/ :D

    ReplyDelete
  29. Jsi nejkrásnější! Ty tvoje kukadla! :)) Já se nespálila snad nikdy v životě, můžu ležet na sluníčku bez opalováku, což je neskutečná výhoda, ale přeci jenom to moc neriskuju :D

    ReplyDelete
  30. krasna ty a krasny top :)

    ReplyDelete
  31. Moc ti to sluší a ten tunel je super! :)

    ReplyDelete
  32. you are really pretty
    and this top is so cool:)

    maybe check out my blog:)
    http://mollymers.blogspot.com/

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.