Thursday, May 31, 2012

Whip my hair.

Nakonec to nedopadlo, tak hrozně jak to vypadalo a jsem spokojená. Vlasy neutrpěly žádnou velkou újmu, ale dál už je peroxidat nebudu. Sice jsem je chtěla úplně jinak, možná trochu víc až k uším, ale moje vlasy už předtím dostaly hodně zabrat, tak už do nějakých velkých experimetů nepůjdu. Dneska byl poslední den kdy jsme měli zkrácené kvůli maturitám a zítra to zase začne plus srovnávací testy, které mi vůbec nešly. Moje matika i četina byla, spíš pod průměr než nad. Jsem docela ráda, že to nebylo naostro. Ve škole sklízímod 3 nahoru, což je snad ještě horší. Co víc si přát.





top-madonna, cross-gate

ps. taky jsem vložila odkaz na formspring doprava, tak se klidně zeptejte, neukousnu vás :)

54 comments:

  1. Je to skvělý! :)) Hrozně ti to sluší! :))

    ReplyDelete
  2. Ty vlasy jsou takhle strašně pěkný.:)
    Taky jsem o ombré uvažovala ale pořád nevím jestli do toho mám jít nebo ne.:)

    ReplyDelete
  3. vlasy máš skvělé :)) a držím ti palce ve škole :))

    ReplyDelete
  4. Vlasy se povedly :)
    Moc Ti to sluší!

    ReplyDelete
  5. Takhle to vypadá dost dobře : )

    ReplyDelete
  6. Vypadá to opravdu dobře, moc ti to tak sluší =). Opět povedené fotky, jsou čím dál tím lepší! =)

    ReplyDelete
  7. jéé, ta první ftoka je super
    a super je hlavně ten kříž))

    ReplyDelete
  8. povedlo se ti to! :)
    jojo přesně, maturity končí, srovnávačky jsme psali taky a připadaly mi teda dost lehké minimálně z češtiny a angličtiny :D ale naše škola má beztak nějaké jiné, protože všichni si stěžujou jak jsou ěžké na jiných školách jen u nás ne :D
    Ady.

    ReplyDelete
  9. Máš krásný vlasy a první fotka je TOP. :)

    ReplyDelete
  10. beru zpět, vlasy jsou moc pěkný, ta prvni fotka je nádhrná!

    ReplyDelete
  11. stále si krásna. Prvá fotka je veľmi pekná :)
    ps: navštívte môj blog

    ReplyDelete
  12. Moc moc moc ti to sluší!! :)))

    ReplyDelete
  13. ach,tie tvoje vlasy

    ReplyDelete
  14. vypada to vcelku prirozene.

    ReplyDelete
  15. krásko* děsně ti to sluší! A držim palce ve škole))

    ReplyDelete
  16. krásný fotky, hrozně moc Ti to sluší, krásnej řetízek)*
    xoxo
    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. To ombré máš fakt povedené. Sluší ty :-)
    A poslední fotka? Krása, krása!

    ReplyDelete
  18. Skvělé vlasy! :)))

    ReplyDelete
  19. Veľmi podarené fotky a to ombré sa mi tiež páči, preťože je tak milo prirodzené! :)

    ReplyDelete
  20. Strašně se mi líbí ta první fotka:)

    ReplyDelete
  21. Ty vlasy se ti hodně povedly! Moc ti to sluší :))

    ReplyDelete
  22. Krásne vlásky :)
    A veľmi sa mi páči aj ten kríž ;)

    ReplyDelete
  23. Moooc krasne :) <3

    ReplyDelete
  24. ombre chcem chcem moc ale je tu jedna prekážka menom mamina :D a pristane ti!

    ReplyDelete
  25. fakt ti to moc sluší :)

    ReplyDelete
  26. První fotka je perfektní :)

    ReplyDelete
  27. super outfit:) se známkama jsem na tom dost podobně :D

    ReplyDelete
  28. Hezké ombré! Já si dneska trochu ostříhala vlasy a zítra se taky chystám peroxidovat, tak uvidím! :) Kupovala jsi přímo peroxid? Viděla jsem totiž, že hodně bloggerek používalo třeba tu melírovací sadu od Garnier.

    ReplyDelete
  29. Srovnávací jsem taky dělali! A vlasy jsou super :)

    ReplyDelete
  30. Na těchto fotkách to vypadá vážně bombasticky a přirozeně!! Moc moc se ti to povedlo :)))

    ReplyDelete
  31. Anonymous08:53

    škola nějak půjde, neboj.
    Vm, že půjdeš na rovnátka, ale ta dírka mezi zubama je ve spojení s tebou fakt roztomilá:)

    L.

    ReplyDelete
  32. ty jsi tak překrásná :) <3

    ReplyDelete
  33. tie vlasy máš super!

    www.karissaworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Ty jsi tak krásná!!

    ReplyDelete
  35. Anonymous13:01

    http://karolinaloskotova.blog.cz/1010/proc-a-jaky-kriz-je-destruktivni-doporucuji a toho jsi si vědoma, když nosíš kříž?

    ReplyDelete
    Replies
    1. celý článek jsem si pročetla, vědoma si toho nejsem, ale nepociťuju nějaké změny když ho mám a nemám a nosí ho spousta lidí jenom v mém okolí a myslím si, že to není špatné :)

      Delete
    2. :DDD ten článek mi příjde vtipný ikdyž možná vtipný není
      nicméně
      vlasy más boží !

      Delete
  36. Vypadá to skvěle!! Náhodou až k uším by to bylo už moc,ale zase mohla si dát trošinku víc :D Ale tobě sluší všechno!!

    ReplyDelete
  37. dobré ich máš takto!!:)

    ReplyDelete
  38. Tie vlasy maš užasnéé ! pristane ti to :)

    ReplyDelete
  39. Ty vlasy máš takhle fakt úžasný!! Na těch fotkách jsi děsně roztomilá<33

    ReplyDelete
  40. jůů,chci tvoje vlasy <3 ted ti to nejvíc sluší! :)

    ReplyDelete
  41. Nejluxusnější první fotka :) Fakt ti to moc sluší!

    ReplyDelete
  42. Nádherné vlasy!!! Moc ti to sluší :).

    ReplyDelete
  43. nádherné nádherné fotky ..lepšíš sa čoraz viacej ...krása špeciálne tá prvá ...taká sa nepodarila ni mne ešte

    ReplyDelete
  44. srovnávací testy sou největší zlo!:D

    ReplyDelete
  45. bože ty vlasy jsou nádherné :) srovnávačky = peklo :D taky jsme je psali :/

    ReplyDelete
  46. krásnej řetízek ;)

    ReplyDelete
  47. Anonymous21:26

    mozna bys mohla popremyslet o prostrihani. myslim, ze by to vypadalo vic a nelo by to nejaky tvar a ombre by bylo taky o poznani hezci ;-)

    ReplyDelete
  48. Srovnávačky jsme psali minulý týden a podle mě to zlé nebylo. Čekala jsem sice, že tam budou naprosto jiné otázky, ale na druhou stranu jsem zjistila, že hloupá asi nebudu. :D

    ReplyDelete
  49. vlasy sú skvelé !! :)

    ReplyDelete
  50. Jsi prostě krásná :) Ty vlasy vypadají hezky ;)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.