Monday, May 21, 2012

When the sun goes out.

Dneska bych vám chtěla napsat jak se věci mají. Poslední dobou bylo až moc času a teď se všechno začíná kupit. Nestíhám školu a upřímně moc mi to nejde. Snažím se makat, abych si na konci roku s klidem oddechla. Blog mě neskutečně baví, to asi poznáváte, že přidávám každý den. Ale teď netuším jak všechno stihnu, tak mě omluvte. Taky jsem si v sobotu na bowlingu natáhla nějaký sval na ruce, což pekelně bolí. Naštěstí mám zručnou levačku, ale i tak. Poslední bod, navázala jsem spolupráci s oasap. Mám sice vybrané, ale zboží je vyprodané, tak počkám do pátku. Mám otázku, co vy byste si vybrali kdybyste měly 35 freebies?









skirt-diy from nyer top, top-vintage, shirt-secondhand

ps. na fotkách to nevypadá, že ta ruka bolí, ale i stisknout tu spoušť byl docela mazec, doufám, že se to co nejdřív spraví

46 comments:

  1. to ma mrzí,snáď bude ruka čoskoro v poriadku
    peti,ty si strašne krásna a tvoje fotky sú dňom a dňom krajšie,tá sukňa je nádherná! :)

    ReplyDelete
  2. jsi nádherná, strašně moc.
    snad se ruka zlepší)))
    nevím co bych si vybrala, ale až si něco vybereš, tak napiš co))

    ReplyDelete
  3. já tam mám vybraných věcí, že nevím co budu objednávat dřív :D haha

    ReplyDelete
  4. Moc ti to sluší, ta první fotka je nejlepší :)!

    ReplyDelete
  5. Jsi krásná :) A doufám, že se ti ručka brzy uzdraví :)

    ReplyDelete
  6. 35 freebies, máš se, já mám jenom 20. Followeři no, sakra :D Já bych si vybrala nějaké šaty, potřebuju do léta sehnat na sestřenčinu svatbu.
    A dnešní outfit je skvělý, Peti :)

    ReplyDelete
  7. čímdál tím lepší outfity " ta sukně je supr

    ReplyDelete
  8. Mě se tam toho líbí moc:DDD Tobě to dnes moooooc sluší a ještě velká gratulace<3!

    ReplyDelete
  9. úplne dokonalý outfit!rifľovú košeľu sa snažím zohnať už strašne dlho,ale nikde u nás ju nemajú :/
    a dúfam že tuka bude v pohode ;)

    ReplyDelete
  10. wow, jsi strašně pěkná a ta sukně a s tím tričkem a tu bunda přes to, to je prostě dokonalost! :)
    snad budeš mít tu ruku brzo v pohodě ;)

    ReplyDelete
  11. úžasný úžasný !! to se ti povedlo :)

    ReplyDelete
  12. Moc krásný outfit, sluší ti to! :)

    ReplyDelete
  13. pekná outfit a skvelá sukňa! .ň

    ReplyDelete
  14. nech je čoskoro s rukou lepšie :')
    sukňa je krásna a tie fotky sú perfektné.

    ReplyDelete
  15. ať se ti ruka uzdraví! :) a sluší ti to jako vždy..
    já bych si vybrala nějakou kabelku.. to je sázka na jistotu, protože kabelky mají kvalitní :)

    ReplyDelete
  16. ať je ti brzy hej a ruce tě nebolej =D
    nechci se opakovat, ale sluší ti to =)

    ReplyDelete
  17. ta 5-tá fotka je nádherná)) a já bych si teda na oasap koupila tyhle-(http://www.oasap.com/platforms/7371-sweet-peep-toe-platform-wedges-with-cut-out-detail.html) boty a nějaké doplňky:)

    ReplyDelete
  18. Máš skvelú košeľu, takú vždy hľadám v sekáčoch, ale zatiaľ nič no :D

    ReplyDelete
  19. 6 fotka je neuvěřitelně nádherná, jsi den ode dne krásnější!

    ReplyDelete
  20. jejda to je super krásná sukně ^^ vypadáš jako víla.. :)

    ReplyDelete
  21. Šíleně se mi líbí ta džínová bundička. Odkud jí máš? :)

    ReplyDelete
  22. Překrásná sukně, hrozně ti to sluší:))
    Děkujeme, že přidáváš skvělé články i přes to, že máš málo času!!<3

    ReplyDelete
  23. ty seš číča, víš to, vid
    a gratuluju k spolupráci, pořádně jí využij (a zneužij 3:D)

    ReplyDelete
  24. úžasná košile :)

    ReplyDelete
  25. ejha, ta ruka by si zasloužila odpočinek, ale je fakt, že pokud s ní něco děláš a pak se přestaneš hýbat, svaly stuhnou a potom bolí jak drak. Znám to především s nohama :D. A kvůli bowlingu mě většinou bolel hlavně zadek, což jsem nikdy nepochopila :D. Snad ruka bude brzo v pohodě.
    Jelikož já jsem marod, tak mám času fůru, ale tolik jsem zlenivěla, že mi bude asi hodně trvat, než se vrátím do veškerého koloběhu. Uvidíme, snad už budeme mít všichni brzo klid. =)

    ReplyDelete
  26. ty šaty jsou krásné! ten vzor se mi moc líbí! :)

    ReplyDelete
  27. ty mas taku zlatucku tvar, normalne mam chut ta vymojkat :*

    ReplyDelete
  28. wwwoooow:)) ty jsi krásnější a krásnější <3 boží outfit:)

    ReplyDelete
  29. Tá sukňa je super,... Vyzeráš skvelo!
    navštív môj nový blog http://ribboninhair.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Ta sukně je vážně překrásná! Strašně mám teď kytičkované sukně ráda! :D

    ReplyDelete
  31. Hezká tričko/sukně :)

    ReplyDelete
  32. Aký máš foťák ??? :)))))

    ReplyDelete
  33. taky ten outfit je boží, boží, boží..!! moc ti to sluší ;) gratuluji k spolupráci :)

    ReplyDelete
  34. Ta první fotka je skvělé.Hrozně ti to tam sekne.Seš sexy :) :)

    ReplyDelete
  35. boží outfit!

    ReplyDelete
  36. tak to doufám, že je dodají!!) mohla bych je obdivovat aspoň u tebe když ne u mně v šatníku!:D

    ReplyDelete
  37. No jo lenže ja to chcem mať úplne pri sebe ako by tie fotky v skutočnosti boli spojene v jednu ... vieš a nejak mi to nejde

    ReplyDelete
  38. ta sukně je skvělá! :))

    ReplyDelete
  39. na sukně je až moc navrchu :-/ to to celkem kazí. Ale jinak klidně choď takhle namalovaná, nemůžu si pomoct, ale mně se na tobě strašně linka líbí. :) N

    ReplyDelete
  40. Ale šak máš fotky od seba ... ci to len ja tak vidím na svojom PC

    ReplyDelete
  41. Krásne je to celé :)

    ReplyDelete
  42. ta sukýnka je nejlepší!! má skvělý potisk :)

    ReplyDelete
  43. dokonalý! a jsi krásně hubená!:)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.