Tuesday, May 29, 2012

We were born to die.

Po tom všem co jste mi napsaly. Neuvěřitelných šedesát čtyři vzkazů, zprávy na formspringu a emaily. Rozhodla jsem se, že se prostě znovu vzchopím a udělám velkou čáru. Všem chci ze srdce poděkovat, opravdu si toho nesmírně vážím, všeho co jste mi napsaly. Blog se budu snažit svědomitě vést a přispívat. Plno vzkazů mě neskutečně dojalo, nikdy bych nečekala, že tolika lidem bude můj blog chybět. Řekla jsem si, že bych měla se sebou něco udělat, tak jsem začala. Nepovedeným ombré, které se mi snad podaří dotáhnout do konce. Objednávka z romwe i oasap by měla přijít co nejdřív. Doufám, že už všechno bude v pohodě. Budu se snažit, aby moje osobní záležitosti už nezasáhly do blogu. Všem ještě jednou moc děkuju. Budu si to pamatovat a vaše vzkazy mě vždycky podrží and vodou.









shorts-diy from leggings, top-secondhand, shoes-deichmann

ps. dnes to není outfit jde hlavně o staré lomo co jsem našla u babičky, film mám nafocený, ale k vyvolání jsem se ještě nedostala, snad někdy

44 comments:

  1. 7.fotka je krásna. :)

    ReplyDelete
  2. páni..ten foťák je skvělý já sním o polaroidu ....:) sem ráda že nepřestáváš ...:))

    ReplyDelete
  3. Ten foťák je fakt super. Taky bych takový brala.
    Ps.: Už delší dobu taky přemýšlím o ombre a pořád nevím :-)

    ReplyDelete
  4. ty můro, já tě za tu postavu nesnášim!
    seš kus!
    a ten foťák taky!

    ReplyDelete
  5. jo joo
    a to tričko je super :))

    ReplyDelete
  6. krásný top, foťák je nejlepší)
    xoxo
    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. ty kratase sou super sem si myslela nejdřív že to sou hotpants co sou tedka tak in :-D můžeš si dovolit hold :p a k předešlému článku: moc to hrotíš ten blog,můj nečte skoro nikdo a stejně budu psát a psát a fotit protože mě to baví a kam jinam bych ty fotky dávala...a byla by to škoda být tebou když tě sleduje tolik lidí,si prostě super a doufám že to brzo přejde takové to období a bude zas fajn ! )))

    ReplyDelete
  8. miluju ty lomo foťáčky :)

    ReplyDelete
  9. ten foťák je skvělý :)
    nemáš vůbec zač, vždyť si všechno zasloužíš! jo a gratuluju k 555, úžasný číslo! :)
    Ady.

    ReplyDelete
  10. Jaky jsou ty botky,a kolik staly? Vypadají moc hezky a pohodlně:)

    ReplyDelete
  11. jsem ráda, že sis to rozmyslela, opravdu by jsi nam vsem chybela. A fotky jsou nadherny, vzdykcy jsem chtela fotky z tohoto staryho fotaku, mozna ho najde babicka, uz jsem ji o tom rikala :D

    ReplyDelete
  12. tesim se na vyvolane fotky !

    ReplyDelete
  13. to musí byť úžasné,taký fotoaparát mať :) som rada,že ti naše odkazy trošku pomohli a povzbudili ťa

    ReplyDelete
  14. Já včera nečetla článek, jinak bych tě taky povzbudila, bobe! Nebylo by to ono bez tebe tady ♥
    A nechápu, jak všichni nacházíte starý fotáky, co jsou ted strašně retro a cool! Babička všechno vyhodila prostě, takže já nikdy nic nenajdu :(

    ReplyDelete
  15. máš dokonalú postavu!a tento post mi úplne zdvihol náladu!celý deň som nejak rozmýšľala nad tým či zrušíš alebo nie,lebo sme robili tie projekty a tvoj post prišiel zarovno so správou že koncoročnú z matiky som až tak nepokašľala :D ĎAKUJEM ;)
    veľmi ti to pristane,7. je THE BEST
    P.S:ten rozhovor s tebou bude uverejnený na mojom blogu už túto nedeľu ;)

    ReplyDelete
  16. Hezké fotky :)

    ReplyDelete
  17. Aj ked nejde o outfit, tak ti to dnes veľmi sekne! Inak dúfam, že tie fotky niekedy vyvoláš a dáš na blog, lebo už teraz sa teším :)

    ReplyDelete
  18. to by bola fest škoda keby si to tu zrušila! som rada že si sa takto rozhodla a teším sa na články :) k tomu filmu. ja mám jeden lomo foťák doma. fotky sú neskutočné no škoda že film a vyvolanie stojí 10 euro.

    ReplyDelete
  19. 7. je nejlepší =)

    ReplyDelete
  20. ale je to outfit Péťo! :D :)

    ReplyDelete
  21. No uf, to jsem ráda :) Jéé, lomo! Na to se těším, doufám že nám je potom naskenuješ a ukážeš :)

    ReplyDelete
  22. dúfam že blog nezrušíš, veľmi by mi chýbal :) si jedna z mála blogeriek, ktoré ma ešte bavia a tvoje články si čítam pravidelne. :D inak dneska zasa veľmi podarené fotky, a lomo ti troška závidím :D

    ReplyDelete
  23. jsem moc ráda, že jsi blog nezrušila, je totiž skvělej!!! jen tak dál! :)

    ReplyDelete
  24. Přispívej, přispívej, máme tě tu rádi :* jsi krásná!

    ReplyDelete
  25. To jsem ráda, chyběla bys tady. Ty jsi super holka, tak si nenech ničím zkazit takovéhle rozptýlení, které ti naopak mnohdy zlepší náladu apod. Taky jsem to nedávno chtěla vzdát, ale pořád jsem tady :) A ještě dodatek k outfitu: božský. A ty vypadáš jako nevinná krásná panenka.

    ReplyDelete
  26. moc pekné tričko :))

    ReplyDelete
  27. roztomilá cvičenka

    ReplyDelete
  28. botky jsou boží))

    ReplyDelete
  29. Halenkaje nádherná a kraťásky ti pasují! Jsem ráda za to, jak jsi se rozhodla :))

    ReplyDelete
  30. jsem ráda, že ses nerozhodla skončit, moc bys mi chyběla :) moc ti to sluší, to tričko je boží! :)

    ReplyDelete
  31. Věděla jsem že neskončíš a jsem za to moc ráda! :) Těším se na vyvolané fotky!

    ReplyDelete
  32. Jsi skvělá, rozhodně nekonči! Tvůj blog mám moc ráda! *

    ReplyDelete
  33. úžasný fotky jako vždy <3

    ReplyDelete
  34. si carovna :)

    ReplyDelete
  35. No tak slovo dodrž blog určite nezruš!

    ReplyDelete
  36. Ty jsi úžasná,kdyby si zkončila tak by to bylo naprd...byla by to škoda!! TAk je dobře že ses rozhodla že ne...:) Nevim,ale taky by si o hodně přišla,nevim,ale ty už patříš do elity blogů v čr!! Byla by to škoda,když na to celkem dlouho pracuješ!! A hlavně by hodně lidí neměli inspiraci apod.!! Nedělej to!! :)) <3

    ReplyDelete
  37. Máš krásný úsměv!! :)

    ReplyDelete
  38. ani nevíš Peti, jak jsem si teď oddychla!!! :) doufám, že nikdy neskončíš..máš nádhernej blog ;) a nádherná jsi ;)

    ReplyDelete
  39. Je vážně skvělý že s blogem nekončíš ,ani nevíš jak jsem ráda :)
    a krásný fotky ten foťák je nádherný takovej vintage kousek

    ReplyDelete
  40. No vidíš.=) máš super fotky a ty boty jsou užasné!zajímalo by mě v jakých sekáčích nakupuješ! chci tam taky, vždycky máš super ulovky..=)

    ReplyDelete
  41. aký máš krásny foťáčik ...je super že už je ti lepsšie

    ReplyDelete
  42. krásné triko, boty i fotky ^^

    ReplyDelete
  43. :* ani nevíš, jakou mám radost.
    já měla dneska tak strašný den, že jsem měla pocit, že skončím úplně se vším, s blogem, školou, uteču z domu a budu pracovat někde v čajových plantážích v Číně.
    a strašně moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  44. Vidím, že jsem přišla o velkou věc, mezi tím, co jsem nenašla volnou chvilku pro blog. Jsem ráda, že jsem tedy přišla ve chvíli, kdy ses opět rozhodla to nezvdát a snažit se tu s námi stále být =).
    Když si to tak vezmu, tak venku máš pocit, že jsi zbytečná, ale aspoň tady máš možnost vidět, pro kolik lidí tvůj blog a ty samotná znamenáš! =)
    Foťáček vypadá skvěle, hned bych ho prozkoumala :D.

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.