Tuesday, May 15, 2012

Tell me your opinion.

Další vtipná historka z focení. Vyběhla jsem ven v batohu stativ s foťákem a v ruce spoušť, ne nadarmo jsem psala, že ji nedám z ruky. Potom mi do zorného polem přišel pán, který stál v prostřed cesty s krosnou na zádech a takovou tou tenkou podložkou na které se spí ve stanu, teď si nemůžu vzpomenout (:D). Stál tam dobrých pět deset minut a dívali jsme se na sebe se střídavými odmlkami. Pán se odráčil odejít o pár metrů, tak jsem se vydala na cestu. Uprostřed focení u pole zastavil další chlapík a mířil ke mě, v hlavě mi šlo asi tohle: a do zadní části těla, zdrhám. Tenhle chlapík přišel až na to místo kde jsem stála za účelem ulevení si. Když jsem zjistila, že ten předtím sedí pár metrů ode mě. Málem jsem se uválela smíchy, ale až doma.






skirt-hm, tshirt-secondhand, shoes-local store, necklace-gate

ps. snad jsem vás, alespoň trochu pobavila, všechno vám vynahradím a žádný pesimismus

46 comments:

  1. skvělé šaty :)

    ReplyDelete
  2. :DDDDDD tak to jo teda :DDD

    ReplyDelete
  3. krásna sukna, a dost vtipný príbeh :D :D
    ps:pozrite si aj môj blog ;-)

    ReplyDelete
  4. Love your skirt!

    http://mademoiselleconomist.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  5. :DDDDDD Ta sukně je dokonalá, moooc ti to slší!:)

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Teda! Ta maxisukně je super! :)

    ReplyDelete
  8. pobavilas ;D a užasny outfit
    a zajímalo by mě jak ta spušt´funguje,jakože ju zmáčku a foťák zaostří a vyfotí nebo si musím zaostřit předem jak to dělám teď se samospouští ?

    ReplyDelete
  9. neee nemam rada maxi délky, achjo... ale i tak ti to fakt moc sluší :) jak to jen děláš? :)) a ten kříž je nejlepší! koupim si ho taky, kolik stál?

    ReplyDelete
  10. krásný outfit!moc ti sluší)
    xoxo
    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. ta sukně je skvělá!! fotky takyy))

    ReplyDelete
  12. wow tak to se ti povedlo... ta pruhovana sukne krasne kontrastuje se zbytkem outfitu :)

    ReplyDelete
  13. Mělas je taky vyfotit :D Mimochodem parádní sukně, jů! A karimatka Peti :D

    ReplyDelete
  14. Ta sukně je boží, sluší ti to! :)

    ReplyDelete
  15. Nádherné fotky, sluší ti to :)

    ReplyDelete
  16. aké kráásne,a áno,karimatka :D

    ReplyDelete
  17. :D hah, žiadané to pole
    sukňa ti pristane, nos ju častejšie :)

    ReplyDelete
  18. suuuuuper outfit :)

    ReplyDelete
  19. Mega mega!!!
    hele jaktože já ten kříž nikdy v gatu nemužu najít! kolik stál?:)

    ReplyDelete
  20. chci tě za ženu!

    ReplyDelete
  21. jůj! :) sluší ti to :)
    whatyourheartsaystoyou.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. mala si ho cvaknut ... he he , no más to tam veselé

    ReplyDelete
  23. Sukně je bombastická a ten kříž ještě víc, pokud v sobotu pojedu někam, kde bude gate, musím se po něm kouknout! :))

    ReplyDelete
  24. :DD
    sukňa ti veľmi pristane a super si ju skombinovala :)

    ReplyDelete
  25. v sukni vyzeráš skvelo, ale ja by som si dlhú suknu nedala, lebo mi nepristane. ele úžasný loook:D
    www.ribboninhair.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. tak to muselo byť vtipné :DD
    sukňa sa ti hodí :')

    ReplyDelete
  27. Holka, aspoň na tebe jsem si čas udělat musela :D:D
    Pobavila jsi a řádně, s optimismem je hned líp, no ne? =))
    A vidím, že styl máš taky čím dál tím zajímavější a lepší =)

    ReplyDelete
  28. jeee tak toto sa ti neuveritelne hodiiii ♥

    ReplyDelete
  29. to je pěkný, mám ráda dlouhý sukně :)

    ReplyDelete
  30. Určitě příště vol spíše sandálky jinak se mi to moc líbí:)

    ReplyDelete
  31. Rozhodně Tvůj nejlepší outfit !

    ReplyDelete
  32. Jsi moc krásná a ten outfit mě baví. Kříž mám ten samý :)

    ReplyDelete
  33. karimatku myslíš, viď:D
    to je teda děsný, já tady taky vůbec nemám klidný místa k focení, vždycky mi do toho běhaj psi, důchodci čuměj a ták:D
    a sluší ti to strašně moc, tyhle sukně každému nejdou, ale tobě krásně <3

    ReplyDelete
  34. prekrásna sukňa aj ty. uf, ešteže ja sa fotím výhradne doma :D

    http://undergroundkittycat.blogspot.com/2012/05/old-giveaway-new-giveaway.html pozývam vás:)

    ReplyDelete
  35. Jé ta sukně je dokonalá!Moc ti to sluší! :)

    http://fashionorlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. ten řetízek je parádní! :)

    ReplyDelete
  37. :DDDDD
    nedovedla bych si na tobě tu sukni představit, ale vypadá úžasně! :)
    + ten kříž mají už snad všichni! :D
    Ady.

    ReplyDelete
  38. WOOOOW :-o ta sukně je bombastická

    ReplyDelete
  39. Jé :-) Ten náhrdelník mám taky :-) A ta historka :DDDD No coment :D

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.