Sunday, May 27, 2012

Something between us.

Až na to, že jsem se spálila, poškrábala a pomlátila je mi nejlíp jak jen může být. Celý víkend jsem v podstatě pracovala, až na pár minut. Vypila jsem asi 2l ledové tříště a měla skvělou čokoládovou zmrzlinu. Čekají mě sice ještě jisté záležitosi do školy, ale ty počkají, jako vždycky. Za prvé chci poděkovat za všechny komentáře, ale nemohla jsem na většinu odpovědět, tak se to pokusím napravit v co nejbližší době. Dneska vám ukážu i pár nových věcí. Respektive jsou jenom tři. Mám z nich největší radost, konečně mám ze svého pomyslného wishlitu všechno.












Abych vám vysvětlila obsah některých fotek, tak druhá vznikla, když brácha hrál fotbal, kousek od vesnice kde babička bydlí, čtvrtá když jsme byli vyzvednout list na pilu, řezalo se dřevo a fotky s procházky a chudinky červené kecky se mi roztrhly.

27 comments:

  1. Ty wedges jsou boží :-) A první fotka je krásná :-)

    ReplyDelete
  2. ty wedges!!! ♥ můžu se zeptat odkud je máš?:))

    ReplyDelete
  3. Všechny fotky jsou krásné :)

    ReplyDelete
  4. ty wedges!<3 odkuuud? :)
    a musela jsi mít super víkend)

    ReplyDelete
  5. Odkud jsou ty boty? Jsou přenádherné!

    ReplyDelete
  6. všechny nové věci jsou krásné :) a ta fotka bráchy je povedená.)

    ReplyDelete
  7. Skvělé fotky a ty boty jsou krásné, také by mě zajímalo odkud jsou :)

    ReplyDelete
  8. topánky a plavky sú úžasné.:)
    mmm ... čokoládová zmrzlina ... mmm. :D

    ReplyDelete
  9. panebože ty první boty!!! <3 odkud jsou? :)
    Ady.

    ReplyDelete
  10. užasny chlupáč !
    a ty botičky sou skvost
    jsem si ted všimla že si o mě psala v předchozím článku,jsem si říkala že mi přibyli nácí ti čtenáři z ničeho nic takže mooooooc děkuju ,vážím si toho :))

    ReplyDelete
  11. Jé, ty tkaničky s třešničkama <3 krásné fotky

    ReplyDelete
  12. Nádherný pes! =)
    A všechny fotky se mi líbí, jsou tak letně naladěné! =) a plavky ti závidím, nemůžu žádné sehnat =/

    ReplyDelete
  13. Tie posledné boty som mala taky teda ešte ich mám ale musím povedať že po lete mi odišli jedna je už v zadu pri podosve roztrhnutá a mojej sestre sa stalo ti isté je to blbo riešené pre to že váhou nohy sa tá látka šúcha po zemi a to nemusíš ani čaptácky chodiť aby sa ti to spravilo ...boli ale skvelé moje obľúbené a teraz keď ich vidím u teba tak dúfam že tento rok ich budú mať zas určite by som si ich kúpila ...ja ich mám tu ....http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1895434318311&set=a.1809349806252.97922.1615172570&type=3&theater

    ReplyDelete
  14. Aw ty wedges jsou parádní! A škoda červench kecek, mají nejlepší tkaničky ♥

    ReplyDelete
  15. Ty wedges jsou naprosto dokonalé!! Už se tu pár lidí ptalo, ale odkud jsou? :)

    ReplyDelete
  16. Aaaach, ty wedges!!! Přesně nějaké takové sháním!!

    ReplyDelete
  17. Tie topánky a plavky.. nádherné:)

    ReplyDelete
  18. ty wedges a loafersky jsou ♥♥♥♥ bože, fakt úžasné))
    můžu se zetat odkud jsou ty wedges? (můžeš odpovědět na blog, ale i na fb))

    ReplyDelete
  19. krásne fotky a krásne nové veci,odkiaľ prosím sú tie akoby loafers? inak máš zlaté šnúrky s čerešničkami :)

    ReplyDelete
  20. Krásny havo :)

    ReplyDelete
  21. Botičky jsou moc krásné:)

    ReplyDelete
  22. krásné fotky + ty botky na podpatku jsou boží :)

    ReplyDelete
  23. kráááásné fotky :))

    ReplyDelete
  24. skvělý fotky, má vůbec cenu to zase opakovat? :)

    ReplyDelete
  25. topanky, wedges. bozi jak nic))<'3

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.