Saturday, May 12, 2012

Rainbow and galaxy nail tutorial.

Poslední tři dny mě totálně uchvátilo houbičkování na nehty, asi jedniná činnost při lakování nehtů u, které to můžete pokazit a nejde to vidět. Pro někoho to vypadá složitě, ale ve skutečnosti je to děsně jednoduché a strašně zábavné. Jdem na to.





Použila jsem snad všechny barvy laků na nehty co doma mám, čím víc tím líp, ale tím složitější. Samozřejmě potřebujete ještě houbičky. Já jsem si vzala normální hubku na umývání nádobí a nastříhala na kousky. Líp se s menšíma pracuje a máte více hran. Taky se dá použít stará labutěnka nebo něco podobného.


Jako první jsem si připravila duhové nehty, vypadají podle mě ještě víc efektněji než galaxy a na léto budou nejlepší.

Krok číslo jedna. Nalakovala jsem si nehet bílým podkladem. Na bílý se to nejlíp chystá, ale když máte syté barvy, tak to půjde i na nějaký nude.

Krok číslo dva. Použila jsem světlejší barvy spíš ty do pastelova jako je růžová, žlutá a světle zelená. Nanesla houbičkou a nechala zaschnout.

Krok číslo tři. Po zachnutí jsem si vzala červenou, oranžovou a světle modrou. Houbičkou na nesla a vytvořila jsem přechody mezi barvama. Potom už jen přelakovala bezbarvým lakem.

Galaxy nehty už jsou všem dost známé. Poslední dobou jsou všude a na internetu najdete kopy návodů, jak je vytvořit.

Krok jedna a dva. Nalakovala jsem si nehet tyrkysovým lakem nechala zaschnout. Po zaschnutí jsem začala vrstvit barvy jako je světlá modrá, zelená nebo fialová.

Krok číslo tři. Použila jsem další barvy jako jsou červená, nude a světle zelená. Taky jsem přidala trochu glitrového laku, ale to už je jenom na vás.

Výsledek. Je to uplně jednoduché chce to jenom čas a náladu a můžete vytvořit uplně cokoliv, klidně i ombré nehty.

(ps. samozřejmě okolí nehtů potom odlakovat, ale já jsem to nějak nestihla, tak se omlouvám)

32 comments:

  1. jeeeeeeej, to je aké dobré :)

    ReplyDelete
  2. Wow!Krásné laky a ty barvy!Nejdokonalejší)
    xoxo
    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. super super super!! strašně se ti povedly))

    ReplyDelete
  4. ten dúhový sa mi páči najviac,škoda že nemám také krásne laky :)

    ReplyDelete
  5. Práve si to robím :D

    http://www.stylebookbysarah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Jojo ty duhové nebo ombré nehty mám v plánu si udělat :) Ale já jich mám v plánu tolik, že bych raději měla co nejdřív začít, at to do maturity stihnu :D:D:D

    ReplyDelete
  7. mě se nejvíce líbí ten barevný :)

    ReplyDelete
  8. ty barevné se mi moc líbí! jsi šikulaa:)

    ReplyDelete
  9. máš to hezké, jen já se u toho vždykcy hrozně upatlám

    ReplyDelete
  10. ten duhový nehet je nejhezčí, pěkné !

    ReplyDelete
  11. moc se ti to povedlo!:)

    ReplyDelete
  12. Jsi šikovná :) povedlo se ti to ! Musím to taky vyzkoušet :D

    ReplyDelete
  13. Opravdu se ti to moc povedlo! :)

    ReplyDelete
  14. nejlepší návod,děkuju za něj :)

    ReplyDelete
  15. dobře ty! :)

    ReplyDelete
  16. to je krásné!! :)

    ReplyDelete
  17. neskutečný!
    chci mít tvoje ruce :D

    ReplyDelete
  18. Ty duhové barvičky se mi moc líbí! Povedlo se ti to! :)

    ReplyDelete
  19. tak toto určite vyskúšam! Ďakujem za tip :)

    ReplyDelete
  20. Už jsem to taky chtěla zkusit, ale mám málo laků :(

    ReplyDelete
  21. jsou super! :) ale je to hrozná piplačka, tak jsem si je zatím častěji než jednou nedělala :D

    ReplyDelete
  22. to je krásne :') galaxy chcem už dlho vyskúšať, ale tieto dúhové sú ešte lepšie :')

    ReplyDelete
  23. To je supr! :) To musím vyzkoušet! Akorát to nebudu mít tak pěkný, jsem gramla.

    ReplyDelete
  24. Super tutoriál a dobrá zbierka lakov! :) .. to hubičkovanie som už skúšala,ale nejak nemám trpezlivosť :/ :D

    ReplyDelete
  25. Rainbow je nejlepšejší :)

    ReplyDelete
  26. Jednou sem si houbičkovala takovou krajinku :D Horizont,nebe,slunce a stromy :D

    ReplyDelete
  27. ty duhové se mi líbí! :)
    přesně něco pro mě, že to není jak pokazit :D
    Ady.

    ReplyDelete
  28. Skvělé, musím to vyzkoušet! :)
    www.tickettomyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Vypadá to naprosto skvěle! :)

    ReplyDelete
  30. škoda, že mám gelovky :-( hned bych to vyzkoušela :-)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.