Wednesday, May 9, 2012

Pieces of my heart.

Zapomněla jsem si nabít foťák, což mi cvaklo až jsem se sbalila a vyšla do města. Stihla jsem vyfotit jen pár rychlých fotek, takže samozřejmě nic moc. Jediné co mi chybí je ta spoušť prostě si pořád říkám kdybych si ji vytáhla z batohu dopadne to jinak. Železná zásoba funguje, takže teď zbývá jediné nějak se dostat do Zlína nebo do Hradiště u nás bohužel žádný takový obchod není. Chtěla jsem se zeptat někdo se zmínil o návodu na nějaké líčení, třeba tyhle linky nebo něco vylepšenějšícho, mě to přijde jako skvělý nápad. A vám ?

 top-secondhand, jeans-pimkie, jacket-secondhand

28 comments:

  1. Krásne fotky a skvelý outfit:)

    http://alexandrak-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Tvoje outfity mi chyběli ty tři asi nejvíc :D první blog který jsem otevřela byl tvůj :D
    Samozřejmě ti to jako vždy moc sluší :-)

    ReplyDelete
  3. poslední fotka je superdokonalá)) a máš super rifle, na tak pěkné v sekáči nikdy nenarazím :D

    ReplyDelete
  4. Pěkné fotky, sluší ti to ;) Miluju když outfitu dodávají barvu boty :)

    ReplyDelete
  5. ty hnědé kalhoty)) dokonalý

    ReplyDelete
  6. užasne fotky! :)

    ReplyDelete
  7. pekna :)

    zivotvosvete.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. taky se mi stalo,tahám foťák jak blbec a pak zjistím že je vybitý ...
    a přemýšlím taky nad spuští ale zatím nejsou penízky

    ReplyDelete
  9. květinky jsou nejlepší! ten nátělník je překrásný ;))

    ReplyDelete
  10. zbožňujem riflové košele!!tebe moc pristanú!:)

    ReplyDelete
  11. V jednoduchosti je krása :)

    ReplyDelete
  12. ta druhá fotka je nejúžasnější!!!! :)

    ReplyDelete
  13. ta druhá dvojice fotek je dokonalá :))

    ReplyDelete
  14. ty seš tak nádherná safra:)) chci tvůj úsměv:)

    ReplyDelete
  15. Krása :)

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. sluší ti too:) ta džínová bunda je super:)

    ReplyDelete
  17. Si nádherná, ako vždy..

    ReplyDelete
  18. Líbí se mi ty boty, podobné se chystám koupit :)
    www.tickettomyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. krásna košeľa :')

    ReplyDelete
  20. nááhodou, krásne fotky! :)
    charmingdragonfly.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. ta košile je strašně krasná :)

    ReplyDelete
  22. Ta košile je úžasná! Ty máš vždy tak skvělé úlovky ze sekáče, že to snad ani není možné, musím se do nějakého brzy podívat! Skvělý outfit. :)

    ReplyDelete
  23. You are so pretty!! But you almost never show your feet. I LOVE the red sneakers and wish you'd include them in more of your photos, you are they are so great ;-) Stay sweet..!!!~~~!!

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.