Thursday, May 17, 2012

Pasta salad recipe.

Nakonec jsem celý dnešek zůstala doma, tak jsem celý čas využila na učení, vaření, savování šortek a dělání ripped jeans. Už se pár lidí ptalo na nějaký recept, tak dneska vám ukážu co jsem dneska jedla.


Potřebujeme: kuřecí maso, koření jako je kari a trošku grilovacího, sůl a olivový olej
                     jako přílohu zakysanou smetanu, kukuřici a penne


Uvaříme si vodu s těstovinama a mezi tím než se uvaří smícháme smetanu s pepřem a trochou soli

Poté osmažíme maso, které jsme si nechali předem tochu odležet v ledničce

Celé kouzlo je v tom všechno dobře dochutit a naskládat aby to vypadalo jinak to nemá ten efekt. Jsem perfekcionistka, takže všechno musí být do detailů a hrozně mě to baví.

Na závěr cherry rajčátka a trochu pažitky

Vyzkoušíte to?

36 comments:

  1. Mňam , až na tu kukuřici :D . Vypadá to ale výborně !

    ReplyDelete
  2. Krásne, milujem také jedlo :)
    ps: pozrite sa na moj blog

    ReplyDelete
  3. určitě tě to někdy vyzkouším :)!

    ReplyDelete
  4. Zajisté. Zatím musím říct, že to vypadá báječně!

    ReplyDelete
  5. to vypadá úúúúžasně, mám na to chuť musím si to udělat)) krásně jsi to naservírovala :D

    ReplyDelete
  6. jojo, taky si se salátama hraju :D a tohle mám moc ráda! mňam :))

    ReplyDelete
  7. veľmi krásne si to pripravila :)

    ReplyDelete
  8. Něco dost podobného jsem kuchtila včera:)

    ReplyDelete
  9. vypadá to chutně!.)

    ReplyDelete
  10. mnammi, mnammi to vypadá dobře, přímo neodolatelně!
    xoxo
    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. yummy!! mám hlad:O

    ReplyDelete
  12. vypadá to krásně :) hned mám hlad ! :D

    ReplyDelete
  13. aaa, sbíhají se mi sliny! už vím, co zítra budu dělat na oběd ;)

    ReplyDelete
  14. mnam mnam, měla jsem něco trochu podobného dnes:)

    ReplyDelete
  15. Přesně něco pro mě! Ach! Mám na to strašnou chuť :D

    ReplyDelete
  16. ňami ňam
    taky magor do jídla a do receptů vůbec, co?
    V tom si rozumíme!

    ReplyDelete
  17. Mňam :D to si udělám taky !

    ReplyDelete
  18. No vypadá to krásně, zkusím :)

    ReplyDelete
  19. Vypadá to výborně :)

    ReplyDelete
  20. mňáááám!! vypadá to krásně:))

    ReplyDelete
  21. vyzerá to super! :) cestoviny milujem takže možno vyskúšam :)

    ReplyDelete
  22. jdi na stylistku pokrmů normálně!
    je to skvělý :)

    ReplyDelete
  23. Zdravíčko, Pepinka se rozhodla uspořádat historicky první giveaway o new look doplňky do vlasů, tak bude ráda, když se zúčastníš, protože ceny jsou opravdu lahodně gurmánské;)=D

    ReplyDelete
  24. Mňam Mňam, dala bych si! :)

    ReplyDelete
  25. Jo no, je to nejlepší takhle nazdobit, pak to i lépe chutná! :)

    ReplyDelete
  26. To vypadá skvěle! *

    ReplyDelete
  27. mňam, musí to byť super :') a ešte krajšie to vyzerá.

    ReplyDelete
  28. mňam,to vypadá tak lahodně,že jsem z toho hned dostala hlad! :D :)

    ReplyDelete
  29. mňam vypadá to dobře,určitě vyzkouším !:)

    ReplyDelete
  30. No rozhodně to vypadá skvěle ! :)

    ReplyDelete
  31. hmm, vypadá to opravdu lákavě a jelikož mám dost hlad, hned bych si dala :)

    ReplyDelete
  32. vzpada to fak fakt fakt dobre! :DD) :3
    kukuricku bonduelle jsme meli vcera v salatu :'D)

    ReplyDelete
  33. Taky mě baví si skládat jídlo tak, aby to lahodilo oku :) Krása, muselo to i chutnat výtečně!

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.