Wednesday, May 30, 2012

My ombré hair.

Dneska moje vlasy zažily takzvanou peroxidovou kůru. Čryřikrát jsem vlasy balila do alobalu a peroxidovala. Lituju je, muselo jim to dát zabrat. Navíc se to moc nevyplatilo, sem tam se objeví něco světlého, ale žádný velký zázrak. Kdo by ten popis nepoznal jedná se o ombré. Moje vysněné ombré už od minulého léta. Naštěstí mi zbylo trošku barvy, tak snad do pětice všeho dobrého. Taky mě totálně dopálil eshop oasap. Už podruhé mi napsali, že zboží co bylo nevyprodané je teď vyprodané. Málem jsem vybuchla. Sice už ke mě jedna věc odtud putuje, ale stejně mě to naštvalo a taky jsem si objednala maličkost z romwe, tak jsem zvědavá.








46 comments:

  1. Vypadá to pěkně a pokud se Ti to podaří zesvětlit víc, tak to bude ještě o něco hezčí!
    Dobrý nohy :)

    ReplyDelete
  2. dneska se ti povedly fotky!) a ty vlasy se mi líbily víc před tim..

    ReplyDelete
  3. aké krásne fotky,vlasy tiež :) mne sa ombré páči,aj by som to možno skúsila,ale aj tak nenosím rozpustené vlasy,takže nič

    ReplyDelete
  4. náhodou to vypadá moc dobře, taky bych chtěla ombré :))

    ReplyDelete
  5. Věřím, že se ty vlasy ještě budou dát zesvětlit, potom to bude vypadat ještě líp, ale už tak je to zajímavé, sluší ti to =).

    ReplyDelete
  6. Máš krásný fotky.:)

    ReplyDelete
  7. Ale i tak vypadáš úžasně :)

    ReplyDelete
  8. mas hold odolny vlasy :D ale vypada to dobre :)

    ReplyDelete
  9. Ty si taaak moc krásna! :)

    ReplyDelete
  10. tak snad se to teď povede:) a máš super tričko!

    ReplyDelete
  11. ale jooo, jde to poznat! :) a je to pěkný a dnešní fotky taky, líbí se mi to sluníčkoooo
    Ady.

    ReplyDelete
  12. noo moc ti to nechytlo na to kolikrát si to dělala,asi špatná barva
    ale dobrý !
    a ty fotky sou kouzelé,jak z nějáké pláže :)))))))))))))

    ReplyDelete
  13. Moc ti to sluší!:)

    ReplyDelete
  14. Jsi krásná, máš dokonalé oči)
    xoxo
    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Tyjo. Já teď taky plánovala udělat si ombré. Chtěla jsem jít ke kadeřnici (zdál se mi o tom sen, řekla mi, že to bude stát 50-60 Kč! :D Jak krásný sen!) ale mamka mi řekla, že mi to udělá doma.. tak teď jsi mi docela nahnala strach :D Poněvadž mám stejnou barvu vlasů jako ty.. a jestli to půjde dolů tak špatné.. fňuk.

    ReplyDelete
  16. tyhle fotky se ti povedly:) vlasy jsou hezký a až bude zesvětlení vidět víc, bude to ještě lepší!

    ReplyDelete
  17. no aspoň ti to tak nesvieti ako ombre svietili mne!:Dmáš ich pekné,len tak trošku,ale málo je niekedy viac:P...kočka:)

    ReplyDelete
  18. Máš krásne vlasy :)

    http://www.stylebookbysarah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. I tak to vypadá hezky! :) A to jsou ty loafers z Deichmannu?

    ReplyDelete
  20. Náhodou to vypadá hezky, nic přehnaného:)

    ReplyDelete
  21. jéé, tobě to hrozně sluší!!:)

    ReplyDelete
  22. no jo, moc to poznat neni
    stejně seš kočka
    a to s tim eshopem by mě fakt nasralo, taky se mi to párkrát stalo a vždycky mám chuť všechno rozmlátit.

    ReplyDelete
  23. Po pátý? Dej si bacha aby ti ty vlasy neupadly..:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. neboj, to bych jim neudělala, zas tak agresivní peroxid to asi nebude ;)

      Delete
  24. Milé ..ale teraz vyzeráš pirodzenejšie :-*

    ReplyDelete
  25. já myslím, že to vypadá moc pěkně, přirozeně a jemně - určitě líp než vyperoxidovaný do bíla ;)

    ReplyDelete
  26. Na první fotce vypadáš překrásně. Já taky přemýšlím o ombré a nevím :/

    ReplyDelete
  27. já to taky dělala barvou, která vůbec nechytá.
    Co ti zaručeně chytne ja Pantene melíry blonďatý. Nejlepší věc na ombre vlasy! :-) můžes to koupit v jakýkoli drogerii :-)

    ReplyDelete
  28. oh, vyzera to naozaj skvele !! :)

    ReplyDelete
  29. Jsi krásná! Fakt. Ombré sice nevidím, ale i tak. :)

    ReplyDelete
  30. ty jo chytlo to fakt maličko, co? ale tak jako vypadá to hezky :)
    a moc moc ti to sluší..
    co se týče oasap, slyším jen samé stížnosti, no..

    ReplyDelete
  31. mně se to takhle přirozeně málo líbí právě víc, než když je ten přechod hodně nápadný... a chci jít do toho taky, ale až mi dorostou trošku vlasy, teď nechci konečky tolik ničit, když se mi zase daly do pořádku a vlasy rostou :) takže počítám že až tak za půl roku se k tomu dostanu :D

    ReplyDelete
  32. Vezmi to normálně blond barvou z krabičky.)) a sluší ti to :)

    ReplyDelete
  33. jak to děláš, že jsi pořád tak krásná? :)

    ReplyDelete
  34. Tak trošičku to znát je :)hlavně nezapomeň, že jen peroxid nestačí a pokud dáš víckrát peroxid za sebou hrozně si tím ničím vlasy a pokud to do 3 týdnu zkusíš znova může se stát že se vlasy v půlce rozlomí!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ono není tak důležité barva a peroxid, ale kup si 9% peroxid a tzv. melírovací prášek :) To smíchej dohromady - zabal do alobalu, nahřej fénem a nech pusobit klidne i hodinku a průběžne po 20 minutkách nahřejvej. 12kou to sice bude rychlejši, ale ta má tendenci odbarvovat do nehezkého žluteho tonu .... Po tomhle zákroku odbarvovaný vlasy hodne regeneruj kondicionerem a třeba i nejakým vlasovím olejíčkem a za 3 týdny se do toho mužeš pustit znovu. :)


      Vím že mi do toho nic není a o mou radu sis neříkala... tak se omlouvám, jestli jsem te vytočila....

      Delete
  35. Já bych to udělala tak do třetiny. Mohlo by to na Tobě vypadat hezky. ;)

    ReplyDelete
  36. Vlasy jsou hezký a s tím vyprodáním by mě to taky naštvalo,já jsem zatím nic z internetu nekupovala...

    ReplyDelete
  37. ja som sa o ombre tiež snažila a totálne mi uschly končeky :D takže sa idem dať ostrihať :D

    ReplyDelete
  38. Mě se ombré taky moc líbí, ale vím, že bych si tím zničila vlasy, takže do toho radši nejdu. Ale tobě to sluší, jestli na to máš to zesvětlit ještě víc, tak to sice bude zničený, ale moc pěkný :D Je to na tobě. S tím oasap by mě to teda pěkně naštvalo!

    ReplyDelete
  39. krásné tričko!:)

    ReplyDelete
  40. Asi máš opravdu hodně odolné vlasy :D.

    Ale určitě to ještě odbarvi, bude to ještě božejší :))

    ReplyDelete
  41. taky by mě to asi naštvalo :/ tak snad to s tím eshopem vyjde ;)

    ReplyDelete
  42. Na ombré bych neměla odvahu a radši šla ke kadeřníkovi :) nebo k někomu, kdo tomu rozumí :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.