Sunday, May 13, 2012

Magic nature.

Nejlepší večer co jsem za poslední dobu zažila. Holky byly skvělé. Celý večer byl hodně chaotický, protože jsme se pořád ztrácely a kouskovaly. Když jedna odběhla ven, tak druhá ji zase hledala. Nakonec jsme tam byly plus mínus asi pět hodin. Samozřejmě někteří chtěly pořád tancovat, i když tam hudba nebyla nic moc, teda ta naživo, zbytek byl v pohodě. Pobavily jsme se a v jednu se sbalily a šly domů. To už fakt začínalo jít do tuhého. Většina lidí se pořád válela na zemi, polovina byla před halou a projít s pitím se nedalo vůbec, takže polovinu jsem měla na sobě a ne v sobě. Potkala jsem Jitušku, která vypadala naprosto skvěle a já jsem byla totálně zpocená a ulíznutá.







ps. zítra jedu do Zlína, snad se mi podaří sehnat tu spoušť a už ji nedám z ruky

27 comments:

  1. hezký fotky :)

    ReplyDelete
  2. krásné fotky!Miluju přírodu a květiny, ten čmeláček <3
    xoxo
    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. moc pěkné fotky :)

    ReplyDelete
  4. ty nehty jsou nádherný!:)

    ReplyDelete
  5. Máš krásné nehty<3!

    ReplyDelete
  6. úžasný fotky, úžasný nehty. dneska jsem zkoušela ten tvůj návod an nehty a je to úplně nejbožejší))

    ReplyDelete
  7. tie nechty,krása
    to ste mali teda super večer,tiež by som chcela naživo vidieť nejakú blogerku :)

    ReplyDelete
  8. moc hezký fotky ! ty nehtíky jsou krásný :)

    ReplyDelete
  9. povedlo se ti to :)
    a supr nehty!

    ReplyDelete
  10. Ty nehty!!! Wow, Peti, ty se fakt povedly :) A Jituš bych taky chtěla vidět! No vidíš, to na tom brněnským takový chaos taky byl, ale takhle oplých lidí bylo málo a kupodivu já žádný pití na sobě neměla, naopak spoustu v sobě :P Držím palce se spouští!

    ReplyDelete
  11. krásné fotky a nehty se ti povedli:)

    ReplyDelete
  12. Veľmi podarené ombré!!!

    ReplyDelete
  13. Ty nehty nejlepší! a at seženeš.)

    ReplyDelete
  14. Super fotky. Ty nehty jsou krásné. :))

    Nat

    ReplyDelete
  15. jsem ráda, že jsi si to užila!!:)

    ReplyDelete
  16. tie nechty! :O ♥

    ReplyDelete
  17. super tématické nehtíky :)

    ReplyDelete
  18. to jsou překrásné fotky!
    a ty nehty - wow!

    ReplyDelete
  19. ty nehty jsou užasné!

    ReplyDelete
  20. Krásné fotky, a nehty úžasné!

    ReplyDelete
  21. zboznujem fotky pritody..:) a vidim, ze teraz experimentujes s nechtami :)

    ReplyDelete
  22. nádherné nehty! ♥

    ReplyDelete
  23. To sú prekrásne fotky. A tie nehty..

    ReplyDelete
  24. krasne fotky a ty nehty jsou super:))

    http://t-onlineshop.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Ale, byla jsi krásná a hrozně moc usměvavá a hlavně sympatická! :)) a myslím, že tam byli zpocení a tak trochu "ulíznutí! všichni :D <3

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.