Tuesday, May 1, 2012

Living in the wonderland.

Ten pocit radosti vlastně ani neumím popsat. Fakt je ten, že na pole se v sandálech nechodí, jestli nechcete mít mezi prsty všechno co tam leží. Ozkoušela sjem to a nic moc. Jsem snad nejšťastnější člověk na světe. Začalo období maturit, naše oblíbené. Volno pár hodin, volno a domů. Samozřejmě všem co maturují držím palce. Dneska bylo šílené vedro, tak jsem na sebe hodila sukni a tílko a dost jsem se zpotila, když jsem běžela přes pole. Poprvé co za to ty fotky fakt stojí díky Lucy. Včera mi totiž skvěle poradila a jsem za to vděčná. Konečně jsem s fotkama spokojená.







 skirt-hm, belt-vintage, top-f&f

ps. a jak se líbí vám? plus jsem pozměnila design 

48 comments:

  1. veľmi ti to tu pristane! + brala by som k tomu nejaké super náušnice! :)

    ReplyDelete
  2. Máš super postavu a krásny outfit :)

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Fotky jsou vážně super! Vidíš, jsi vážně šikovná.:* a je od tebe moc hezký, že si se o mě, takhle zmínila. Jsi překrásná!

    ReplyDelete
  4. vaše obľúbené obdobie maturít a ja o chvíľu budem so stiahnutým žalúdkom maturovať :D ale uži si to, vyzeráš tu krásne :)

    ReplyDelete
  5. Taková lesní víla : )

    ReplyDelete
  6. boží outfit!

    ReplyDelete
  7. Fotky jsou opravdu lepší! Na všech vypadáš překrásně! Ta sukně je uplně boží! Taky takovou chci :-)

    ReplyDelete
  8. nádherné fotky
    můžu se zptat co ti poradila? :)
    a že si byla dneska na cyklo??:p

    ReplyDelete
  9. Jo taky mám tohle období oblíbené, pár hodin a alou ven si užívat sluníčka :) No, příští rok to bude jiné :D
    Skvělý outfit, dneska se ti to povedlo! Taky jsem byla zpocená až nevímkde jenom v letních šatech.

    ReplyDelete
  10. Krásné fotky! :)

    ReplyDelete
  11. Krásná je ta poslední fotka, moc ti to sluší. A ta sukně, ach.

    GIVEAWAY ON MY BLOG!! krémové oční stíny
    agnesandclaire.blogspot.comm

    ReplyDelete
  12. si kráásna a zdá sa mi,že už aj opálená :) skvelé fotky

    ReplyDelete
  13. skvělý fotky, moc ti to sluší!:)

    ReplyDelete
  14. krásna sukňa, neskutočne ti to pristane :)

    ReplyDelete
  15. Môžeš byť právom spokojná, sú naozaj krásne!:)

    ReplyDelete
  16. Krásné fotky, moc povedené :) a taky miluju maturitní období (dokud nebudu maturovat, ovšem.. :D), zítra máme jen dvě hodiny výtvarky, a ve čtvrtek na 10 ! ♥

    ReplyDelete
  17. krásna sukňa ! áno, už je dosť horúco♥

    ReplyDelete
  18. takové kombinace miluju!! není, co dodat... NÁDHERA :)

    ReplyDelete
  19. to mám nejradší, takovej holčičí styl :))

    ReplyDelete
  20. krásný outfit! chtěla bych takovou halenku a k tomu tu sukni! jinak jsem si tě přidala mezi "join in site" , taky máš nový desing že?
    pamatuješ si jak jsem mluvila že si taky založím časem blogspot o kosmetice a mode? tak už ho mám, zatím tam je jen jeden článek ale dokonce týdne to napravím a mám i natočený tutoriál na nehty, pokud se ti blog bude líbit tak si mě když tak přidej taky. díky moc Gwinney z fan-prettylittleliars

    ReplyDelete
  21. fotky jsou úžasné, úplně jiné než ty předchozí! super :)

    ReplyDelete
  22. Tohle je opravdu úžasný :)

    ReplyDelete
  23. Asi nejkrasnejsi fotky, a moc moc pekny outfit :)

    ReplyDelete
  24. Ta sukně je strašně krásná, proč já nemůžu na žádnou narazit??

    ReplyDelete
  25. tá sukňa je krásna :')
    a fotky naozaj skvelé, lepšie ako minule to je pravda :'))

    ReplyDelete
  26. wow tak to je naprosto PERFEKTNÍ outfit a stejně tak úžasné fotky:))

    ReplyDelete
  27. jednoznačne tvoje najlepšie fotky, úplne, že top, wow, supr-čupr

    ReplyDelete
  28. Denisa22:19

    Tady si uplne prekrasna Petulko ! )))

    ReplyDelete
  29. To se mi mega líbí:) sama jsem sukni měla o víkendu.))

    ReplyDelete
  30. líbí se mi top. no super, krásný dívčí look!

    ReplyDelete
  31. krásna si :) alv to si všade, v každom článku :P :)

    :)

    ReplyDelete
  32. Fotky jsou opravdu božské a máš úchvatný outfit, který ti můžu maximálně závidět! =)
    No počkej, až budeme maturovat my, to už nebude nejoblíbenější období. :D

    ReplyDelete
  33. ↑ Zajímalo by mě, co mi to sem hážou za fotky Oo :D.

    ReplyDelete
  34. Je tak to mi potom napíš na fb že jakú skvelú radu ti naša milá Luci dala ...to by ma fakt zaujímalo lebo fotky sú vážne neuveritelne ...i tie farby v nich sú krása

    ReplyDelete
  35. sukně super, pásek super, tílko super. :)

    ReplyDelete
  36. nádherné fotky peti. krásné barvy, prostředí a samozřejmě TY :)

    ReplyDelete
  37. O jakou radu se jednalo- smím se zeptat? :D Fotky jsou fakt hezčí, takové propracovanější!
    www.tickettomyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Moc hezký letní, lehký outfit :) slušelo ti to!

    ReplyDelete
  39. Úžasnej outfit, ten pásek přes sukni se mi strašně líbí) V předchozím článku máš skvěle udělané ty DIY shortky!:)

    ReplyDelete
  40. bože! krásná sukně! :)

    ReplyDelete
  41. Jak Alenka v říši divů :))

    ReplyDelete
  42. moc ti to sluší,krásný outfit :) desing vypadá báječně :)

    ReplyDelete
  43. Jop, my máme polia všade okolo a v lete po nich bežne beháme len v nejakých šlapkách. Zvykli sme si. A fotky sú úžasné..

    ReplyDelete
  44. Prekrásne fotky :)

    ReplyDelete
  45. design sa mi páči!!máš to tu teraz veľmi pekné(nie že pred tým by si to tu nemala:P)

    ReplyDelete
  46. parádní outfit :))

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.