Sunday, May 6, 2012

Home random.

Všechno štěstí mi spadlo do studny. Mám takový pocit. Celý víkend se mi zkazil kvůli jednomu salátu, měla jsem tolik nápadů na fotky. Pole je jako jedna velká bažina a já suším tenisky od bláta na balkóně. Amadeus je šťastný, že jsem ho pustila ven a ležíme spolu venku on na parapetu, aby měl ten nejlepší výhled a mě postačí skříňka pod ním. Prázdniny samozřejmě nemám, zítra jdu normálně do školy, ale bydlím u babičky a běhám domů krmit toho tygra co mu všichni říkají králík.









ps. ten jeho pohled vždycky ukazuje něco ironického, rychle se sbalím a běžím na ten nejlepší oběd

(samozřejmě články přednastavuju ráno)

32 comments:

  1. Kezké fotky , mám stejný prsty na nohou :)

    ReplyDelete
  2. Ty fotky jsou hodně povedené, hlavně ta poslední =). Amadeus je úžasný králíček.
    Snad bude opět brzo líp.

    ReplyDelete
  3. To mě mrzí s tou spouští. Kolik takova vec stoji? Me by se hodila, protoze me taky nikdo nechce moc fotit...

    ReplyDelete
  4. krásný fotky, jé

    ReplyDelete
  5. Krásné fotky!Ten králíček je tak roztomilej!Moc Ti to sluší)
    xoxo T.
    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Krásné fotky :) A ten králíček vypadá neuvěřitelně nádherně a jak se dívá! :) Pozdravuj ho.

    ReplyDelete
  7. Tiger je zlatý :) Krásne fotky,my tiež nemáme voľno :/

    ReplyDelete
  8. užasne fotky .))

    ReplyDelete
  9. Zlatunky zajačik! :)

    ReplyDelete
  10. Ten králík je strašně zvláštní, neviděla jsem žádného podobného :) A neboj, bez spouště se nezboří svět!

    ReplyDelete
  11. no to je fešák :)

    www.wingedsquirrel.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. jé,když jsem byla malá, tak jsem vždycky chtěla králíčka:) a neboj, všechno bude zase dobré..taky jsem jednu dobu zažívala to samé, ale nějak jsem to přešla! zkus se nějak odreagovat a nemyslet na to:))

    ReplyDelete
  13. ten králíček je nádhernej!:)

    ReplyDelete
  14. tvůj králík je úžasnej:) dřív jsem měla 2 králíky,a byly to největší zlatíčka:))

    ReplyDelete
  15. jediiit ten tvoj zajoo, roztomilyy. a ty si tieez zlatusik :*

    ReplyDelete
  16. Amadeus je bezvadnej ! :) a neboj, taky jdu zítra do školy :/

    ReplyDelete
  17. Máš nádhernú farbu očí ;)

    ReplyDelete
  18. Jezis to je zviratko!:D x

    ReplyDelete
  19. Amadeus má vážně skvělý pohled:DD

    ReplyDelete
  20. Máš rozkošného zajačika! Taký ňuňu =) A z toho si nič nerob aj bez poľa máš úžasné fotky.

    ReplyDelete
  21. Super fotky, věneček je úžasný!!

    ReplyDelete
  22. ten zajačik je uplne ňuňuňuňu ^^ a kársne fotky :)

    ReplyDelete
  23. Taky dnes nemáme volno, a ten králík je roztomilý :)
    www.tickettomyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Máš krásného králíčka ^^

    ReplyDelete
  25. Mášpknáho chlupatýho králíčka ;) A překrásě nápaditý věneček :)

    ReplyDelete
  26. Tvůj tygr je uplně nejúžasnější!:D)

    ReplyDelete
  27. máš toho nejkrásnějšího chlupáče!

    ReplyDelete
  28. Tygr je skvělej (a má boží dravej výraz) a ta "botová" fotka má nšco do sebe.

    ReplyDelete
  29. najúžasnejší ste :')
    chúďatká tenisky.

    ReplyDelete
  30. júúúj ten ňuskooo ♥

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.