Thursday, May 24, 2012

Green review.

Konečně se tady objeví něco jiného než outfit. Nechci, aby můj blog byl jenom outfitový. Potom mi připadá nudný. Takže dneska recenze. Pro upřesnění kosmetická. Zítra se nejspíš už rozhodnu nad objednávkou z oasap. Potom vám ukážu jak jsem se rozhodla.



Takhle koupě začala docela dost nevině a to tím, že bych si mohla projít drogerie v našem malém městě. Protože jsem počítačově dost nezdatná, tak objednávka z internetu nepřipadala v úvahu. Chytře jsem to obešla a koupila si tonik-micelární vodu v drogerii.

Vůbec jsem nevěděla co čekat, jaký výsledek a upřímě jsem jí moc nevěřila. Alespoň za zkoušku to stojí, protože splnila všechno jak obal slibuje. Tonik je vhodný na všechny typy pleti, což je docela výhoda a neobsahuje alkohol. Obsahuje výtažek z okurky a vitamíny. Na obalu se píše, že jemně čistí pokožku, rozjasňuje a uravírá rozšířené póry. Normálně obalům nevěřím, ale u tohohle výrobku jsem si tím jistá, že je to pravda. Nanáším ho vatovým tamponkem ráno i večer. Pokožna je potom neuvěřitelně jemná.

Stojí 65 Kč, má skvělou ne moc vtíravou okurkovou vůni a sehnala jsem ho v teta drogerii.


Další věc, kterou jsem si nemohla nechat ujít je tenhle sprcháč. Stala jsem se poměrně dost závislá na tom minulém melounovém, ale tohle je uplně něco jiného. Zbláznila jsem se do něj.

Barva samotného gelu je jemně zelená, což bych nečekala, právě proto tím začínám. Nejvíc mě dostala vůně. Není to vůbec jako kiwi, ale jako zelené kyselé pendreky a to prostě nejde nechat ho tam ležet. Žádné jiné zvláštní vlastnosti nemá. Vlastně bych řekla, že to celé je ta  úžasně omamná vůně. Pění docela málo, ale je kupodivu hustší než ten melounový. Nejlepší je, že vůně zůstane na pokožce dýl, taky ve srovnání s minulým. Vůbec bych netušila, že může být něco lepšího, než můj melounový, ale tenhle je tak stokrát.

Stojí 39 Kč, za tu cenu ho tam nemůžete nechat. 

27 comments:

  1. ten kiwi/pendrekovej vypadá hodně dobře :)

    ReplyDelete
  2. Milujem vôňu uhorky a kiwi!

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  3. Mmmmm, ten sprcháček! :)

    ReplyDelete
  4. Ááá ten sprcháč musím mít! :D Já mám ten samý ale malinový a ten je taky úžasný!

    ReplyDelete
  5. to vypadá zajímavě =)
    A ty CENY! =)

    ReplyDelete
  6. Voní jako zelené HUBA BUBA

    ReplyDelete
  7. ten sprchový gel možná zkusím:) a jinak děkujuu*

    ReplyDelete
  8. super recenze! ty ceny jsou skvělý, konečně recenze na něco, co si můžou dovolit i obyčejní smrtelníci jako já ;) :D to tonikum možná vyzkouším, i když teď mam taky svoje oblíbený. Už se chystám na recenzi asi dva měsíce :D
    ráda sleduju tvůj blog! měj se! :))

    http://jumpandtwirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ten sprcháč nejspíš zkusím, za to cenu se to vyplatí :)

    ReplyDelete
  10. Když jsem byla v Karolíně v Ostravě, měli tam Dm kosmetiku a byl tam celý regál jenom Balea. Všechny tyhle sprcháče stály jenom 30kč, hned jsem si 3 odvezla domů:D:)

    ReplyDelete
  11. Už se těším na ten sprcháč ♥ Jak je zelený, budu ho zbožnovat! A tonikum vypadá skvěle, příště se chystám na objednávku právě věcí z okurkové nebo olivové řady :)

    ReplyDelete
  12. Něco od Ziajy si taky plánuji koupit :)

    ReplyDelete
  13. potřebuji zajít do drogérky, musím si ten sprcháč pořídit!!))

    ReplyDelete
  14. Ten sprcháč ♥. Zajdu si asi pro něho :)

    ReplyDelete
  15. Ooo nejspíše se vydám pro kiwi sprcháč! Děkuju za tip :)

    ReplyDelete
  16. jedno aj druhé musím vyskúšať :) najmä ten sprcháč sa v týchto horúčavách nesmierne zíde :)

    ReplyDelete
  17. Okurkovej tonik mám taky a nemůžu si ho vynachválit :)

    ReplyDelete
  18. Ten sprchový gél Balea vyzerá dobre! plus milujem Kiwi takže určite si ho kúpim :-*

    ReplyDelete
  19. ten sprcháč jsem byla včera kupovat s kamarádkou v drogérce :D pořád jsme k němu čuchali , voní úplně úžasně :)

    ReplyDelete
  20. sprcháč mám taky a pořád k němu musím čuchat! a ten tonik dostanu zítra k narozkám, ale koupila jsem si ho tak nějak omylem (nevšimla jsem si že je na mastnou plet a já mám suchou) a docela se toho bojím aby mě nevysušoval.

    ReplyDelete
  21. to tonikum bude skvely))

    ReplyDelete
  22. Pekná recenzia, nad tým tonikum premýšľam :)

    ReplyDelete
  23. Ten tonik už chci dlouho dneska jedu na mini nakápy tak se po něm podívam v té tetě doufám že ho seženu:)

    ReplyDelete
  24. ten sprcháč!!! aaa mám ten melounový a miluju ho, ale je pravda že tenhle je ještě lepší, i když jsem si říkala že to přece není možný :D
    Ady.

    ReplyDelete
  25. zrovna dneska jsem se na ten sprcháč z dm dívala :D :)

    ReplyDelete
  26. Sprcháč si asi koupim....

    ReplyDelete
  27. Já miluji vůně Balei :-)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.