Friday, May 18, 2012

Follow the water.

Konečně se mi podařilo nafotit fotky s kterýma bych byla spokojená. Šla jsem na chíli odpoledne ven, abych se co nejvíc vyvětrala. Poslední dobou mi chybí ty dlouhé vlasy, ale fakt je, že jsem se měla strašně zničené. Hlavně kvůli žehlení a tím, že jsou dost kudrnaté, tak se mi lámou. Už se těším na podzim až mi to zase trošku doroste a snad nebudou vypadat tak divně. Taky jsem vám chtěla napsat, že jsem si musela založit nový mail, jelikož starý mi zablokovali. Budu ráda když se mě budete ptát na všechny otázky nejlíp na formspringu, protože nestíhám kontrolovat všechny komentáře dopodrobna a odepisovat a ně.








thirt-secondhand, jean-TW, belt-vitage, cross-gate

44 comments:

  1. Krásné tričko a kalhoty, jhezky sladěné)
    xoxo
    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Tohle se mi líbí! Jednoduché a moc pěkné! A náhodou vlásky máš takhle super! :)

    ReplyDelete
  3. Ta předposlední fotka je krásná :) vlastně i ty ostatní !

    ReplyDelete
  4. naozaj podarené fotky,krásne! a máš nádherné nechty :)

    ReplyDelete
  5. super nechtyy!

    ReplyDelete
  6. Nádherné fotky

    ReplyDelete
  7. tyhle fotky se ti fakt moc povedly! co já bych dala za tvoje vlasy :)..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já též!! ty vlasy jsou skvělé!!

      Delete
  8. tá 4tá, proste wuáá

    ReplyDelete
  9. Krásné tričko, fotky jsou jako vždy skvělé! :)
    www.tickettomyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. jsi krásná! :) moc ti to sluší

    ReplyDelete
  11. ty fotky jsou vážně suprový!:) hlavně ta druhá,něco v ní je..:)

    ReplyDelete
  12. Jednoduchá kombinace a přitom tak kouzelná :)

    ReplyDelete
  13. ta předposlední je boží)) jsi úžasná.

    ReplyDelete
  14. hlavne tričko je super :')
    krásny úsmev máš :')))

    ReplyDelete
  15. ty seš boží! a ta tvoje postavička

    ReplyDelete
  16. 4 + 5 + 6 - nejlepsi!!!

    ReplyDelete
  17. Den ode dne krásnější! Sluší ti to Peťule! :)

    ReplyDelete
  18. triko je úžasné! a nejvíc se mi líbí, jak nosíš vlasy ;))

    ReplyDelete
  19. Na těch fotkách ti to opravdu moc sluší! Jsi krásná!! :))

    ReplyDelete
  20. ty jsi tak nádherná, safra:) sluší ti to a tvůj úsměv prostě žeru:) ♥

    ReplyDelete
  21. krásné fotky,sluší ti to!
    a ten náhrdelník je krásný ,taky nějaký takoví sháním...

    http://fashionorlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. nejluxusnější outfit!!! :)

    ReplyDelete
  23. krásny outfit a aj superské nechty ! :)
    a tie vlasy ti pristanú :))

    ReplyDelete
  24. fotky jsou super! a vlasy máš nádherné:)

    ReplyDelete
  25. páči sa mi tvoje tričko ... moc aj farba aj strih ..proste dokonalé

    ReplyDelete
  26. triko je kouzelný!!!

    ReplyDelete
  27. užasne fotky
    a vlasy se mi moc líbí,taky jsem se tak chtěla vždycky ostříhat a před pár měsíci se mi to i skoro splnilo když se kadeřník rozjel,ale jsem ráda že to už dorůstá ..))

    ReplyDelete
  28. to tričko je úžasný! Má krásnou barvu)) náhodou mi přijde, že ti ty vlasy moc slušej) uvidíš, že ti to zachvíly doroste))

    ReplyDelete
  29. Chcela som sa spýtať, že či sa fotíš sama, alebo ťa niekto fotí?

    ReplyDelete
  30. Úžasné fotky! Ten kříž je nejlepší, oživí každý outfit. :)

    ReplyDelete
  31. Jsme na tom podobně, taky jsem teď zkracovala, ale zase když se na ty vlasy podívám, jak jsou zdravé.. je to lepší poct! Moc ti sluší.
    Jsem tvým novým followerem:)

    ReplyDelete
  32. Super fotky!
    Chci Tě pozvat na moji velkou giveaway! http://fashioncosmetics1.blogspot.com/2012/05/1-velka-giveaway.html

    ReplyDelete
  33. Rádi bychom Vás pozvali do našeho nového e-shopu. Nabízíme široký výběr oblečení, módních doplňků, šperků a dalšího zboží. To vše za příznivé a akční ceny. :-)

    ✓ Stálé doplňování sortimentu.
    ✓ Při objednávce nad 800 Kč doprava ZDARMA.
    ✓ Možný osobní odběr v Brně.

    http://comfort-shopping.webuje.cz

    ReplyDelete
  34. jéé, ty jsi krásná!!:)

    ReplyDelete
  35. Nepřemýšlela jsi o modelingu ? :)

    ReplyDelete
  36. Tohle Ti neuvěřitelně slušííííí!!!

    ReplyDelete
  37. dokonalé triko!:)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.