Saturday, May 26, 2012

Follow them!

Tenhle článek by u mě čekalo málo lidí, ale už tak dlouho mě tenhle nápad tlačil v hlavě. Směle se kochejte, protože tyhle jsou fakt skvělé. Jedna za druhou.

Beth je naprosto úžasná. Doteď nepochopím proč má jenom 21 čtenářů. Na jejím blogu najdete outfity, perfektní fotky a skvělé články. Sem tam přidá i nějaké DIY. Takže jestli to chcte napravit určitě se podívejte. 
Beth najdete tady.

Na Josefínku jsem poznala díky Coco, kterou určitě všichni znáte. Její čerstvých čtrnáct, má nádherné fotky i outfity. Po tom co dostala novou zrcadlovku jsou její fotky ještě lepší a kvalitnější, takže to stojí za to.
Píp najdete tady.

Anička je skvělá. Teď bych ji asi neznala kdyby mi sama nenapsala, což jsem ocenila uplně nejvíc. Mě se strefila do vkusu blogem i povahou. Zrovna se u ní můžete zapojit do giveaway, určitě bude ráda.
Aničku najdete tady.

Helenku mám ráda ještě z té doby kdy měla starý blog a byla blondýna. Do té doby než si založila nový jsem vlastně ani nevěděla, že bydlí za rohem. Vždycky mě překvapí nádhernýma fotkama, svým vtipem a miluju její psi, kteří se objevují skoro na každé fotce. Jestli máte rádi tohle všechno co jsem vyjmenovala bude vás její blog bavit.
Helenku najdete tady.

Grin si mě získala hned jejím naprosto jednoduchý a skvělým stylem. Snaží se co nejčastěji přispívat outfity a sem tam kosmetickou recenzí nebo random fotkama. Má skvělou postavu a řekla bych, že blog ji dovedl k tomu co by si třeba na sobě nedokázala představit. Neonové šaty jí strašně slušely. Určitě se najde několik dalších koho zaujme.
Grin najdete tady.


Nejlepší na konec v podobě Lusi. Když jsem ji poprve viděla napadlo mě jen slovo panenka. Je prostě nádherná. Nikoho, tak neobyčejného a úžasného jsem dlouhou dobu neviděla. Pokud vás okouzlila, tak jako mě. Neváhejte, nebudete litovat.
Lusi najdete tady.

26 comments:

  1. Nejlepší to sou holky :)

    ReplyDelete
  2. Výborné blogy, ale videla som už aj krajšie . :-)

    ReplyDelete
  3. skvelý výber,všetky sú úžasné! sledujem všetky okrem beth,grin a Lusi,ale už aj grin sledujem,od teraz :)

    ReplyDelete
  4. jsou skvělý :)

    ReplyDelete
  5. dobre sú všetky :)

    ReplyDelete
  6. z těchto blogerek znám jen Grin, jsem i jejím pravidelným čtenářem :) díky za tipy ! :)

    ReplyDelete
  7. aa dekuju! :) <3

    ReplyDelete
  8. Teda teď si mi úplně vyrazila dech! Moc si toho vážím! ;)

    ReplyDelete
  9. Lusi jsem viděla na živo a je ještě stokrát krásnější :) A Aničky blog znám taktéž a obdivuju ji :)

    ReplyDelete
  10. Děkuji moc za tipy! :)

    ReplyDelete
  11. Kromě Helči a Grin nikoho neznám, díky ze tipy, Peti :)

    ReplyDelete
  12. Ohh, I haven't heard about some blogs from this list, I must check them out ;)
    And I've followed you ;>

    xoxo

    ReplyDelete
  13. Jé, děkují Petí! Už jsem teda vyřešila záhadu náhlého návalu čtenářek! Udělala jsi mi obrovskou radost, jsi zlatá :)

    ReplyDelete
  14. Lusi zbožňuju!:)

    ReplyDelete
  15. jůů,všechny vypadají tak dokonale :)

    ReplyDelete
  16. Všechny až na první znám a sleduju :)

    ReplyDelete
  17. Děkuju za inspiraci,mě jako tohle projíždění blogů na inspiraci připadá jako skvělá aktivita!!

    ReplyDelete
  18. Rádi bychom Vás pozvali do našeho nového e-shopu. Nabízíme široký výběr oblečení, módních doplňků, šperků a dalšího zboží. To vše za příznivé a akční ceny. :-)

    ✓ Stálé doplňování sortimentu.
    ✓ Při objednávce nad 800 Kč doprava ZDARMA.
    ✓ Možný osobní odběr v Brně.

    http://comfort-shopping.webuje.cz

    ReplyDelete
  19. Moc děkuju:***, jseš fakt nejlepší<3

    ReplyDelete
  20. všetky su dokonalé-

    ReplyDelete
  21. Super nové tipy na blogy :)

    ReplyDelete
  22. Některé jsem neznala, takže určitě je navštívím! :)

    ReplyDelete
  23. Aaaa Petul! Děkuju moc prostě si uzasnaa!: U made my day <33 Dekujuu :**

    ReplyDelete
  24. děkuji za super tipy!!:)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.