Saturday, May 19, 2012

DIY stuff.

Došlo mi, že jednou se to stane. Bylo to dneska ráno. Moje pole začal okupovat traktor s postřikem. Uvědomila jsem si, že už (radši) polem chodit nebudu vezmu to přes cyklostezku a kolem rybníka. Ono to, ale přece není ono když je vám ta tráva co tam roste už skoro po kolena. Horlivě přemýšlím jaké jiné místo yb se dalo využít a zítra uvidíte. Zase mám kopy nápadů, sice ne kopy energie,a le to do zítra načerpám. Samozřejmě za ty dva dny jsme musela něco dělat a dnes vám ukážu výledek celého dvoudenního snažení. Ještě uklidit a budu spokojená.




Tyhle čtyři věci měly místo na pomyslném wishlistu. 

Dip diy šortky měly být ombré šortky, ale neměla jsem tolik sava ani nádobu, tak jsem trochu dala do kýblu a strčila to tam. Samozřejmě jsem se pořád chodila dívat, takže se mi to dozadu otřelo a vypadáto jako bych si sedla do barvy.

Loose top byla další položka, poslední dobou je mi nejpřijemnější nosit volné trička a skinny nebo sukni. Tohle triko je původně mamky, ale zjistila, že si koupila malé.

Ripped nebo trashed jeans byl asi můj uplně největší pomyslný sen. Nikdy jsem nevěděla jak na to až teď když jsem se dívala na video na blogu A cup of style a taky u Your lucy.

Guns n roses další věc, která mi scházela. Voskovky na textil a trocha času udělaly své. Nevypadá to nejhůř podle mě, ale originál je originál.

A co vaše wishlisty?

39 comments:

  1. Poslední tričko je úplně super! :)

    ReplyDelete
  2. Taky jsem dneska důitjourselfovala :)

    ReplyDelete
  3. šortky taky plánuju si udělat:)) a to tričko se ti opravdu povedlo)

    ReplyDelete
  4. tričko je super, kdybys to nenapsala, ani bych si nevšimla žes to kreslila ty, vypadá jak originál :)

    ReplyDelete
  5. To tričko se ti vážně povedlo!:) Já bych si chtěla udělat kraťasy s krajkou a pak nějaké doplňky a taky nakreslit tričko. Ale jak se znám všechno z toho začnu, ale nikdy nedokončím:D

    ReplyDelete
  6. Taky bych nepoznala, žes to G&R kreslila ty, povedené!

    ReplyDelete
  7. ty jsi šikovná, to tričko Guns n roses je úžasný, já si zase chci udělat takový s Beatles..

    ReplyDelete
  8. hej to gnr triko je boží!!! seš šikovná <3
    a kraťasy jsou taky super:))

    ReplyDelete
  9. :-o to triko jsi dělala ty?? to bych nepoznala!! je parádní! a šortky bych vysavovala trošku víc ;)

    ReplyDelete
  10. Ty kraťasy jsou úžasné!!!!!! A to triko???? Jsi dost dobrá! Jak jsi to dokázala? :D

    ReplyDelete
  11. tričko se ti povedlo! Šikula! A kraťasy vypadají dobře.. :)

    ReplyDelete
  12. tie šortky sú super :)

    ReplyDelete
  13. ty šortky sou super! Ale to tričko? Nejvíc super!)

    ReplyDelete
  14. oblečení levituje, bezva! :D

    ReplyDelete
  15. Šikovnica! Si veľká umelkyňa, ani by som si nevšimla, že tričko nie je originál. A šortky sa ti fakt podarili, navnadila si ma na "savovanie" :D Niečo ešte vymyslím. :D

    ReplyDelete
  16. Ty šortky vypadají nejlíp na světě !!

    ReplyDelete
  17. ty šortky si asi taky vyzkouším udělat :) povedly se ti !

    ReplyDelete
  18. jůů,všechno se ti povedlo! takové džíny bych si taky chtěla udělat :)

    ReplyDelete
  19. tie prvé šortky su naj! aj to tričko je užasne :))

    ReplyDelete
  20. Všechny věci jsou moc pěkný, si šikulka:)

    ReplyDelete
  21. Ani jsem si nevšimla, že to tričko s guns je diy, je skvělé! :)

    ReplyDelete
  22. Ahoj,
    pozývam ťa ku mne na giveaway
    http://mademoiselleiva.blogspot.com/2012/05/giveaway-4.html
    IVA KLEPI

    ReplyDelete
  23. to tričko si náhodou nakreslila skvelo ...ja by som na to nervy nemala

    ReplyDelete
  24. ty šortky jsou super!! taky si možná něco takového udělám:) jsi šikulaa))

    ReplyDelete
  25. Děláš si srandu?!?! :O všechno je skvělý, ale to tričko? Jseš fakt génius! Nechceš ho tady vydražit? Myslím, že bys docela zbohatla!:D

    ReplyDelete
  26. Ty šortky jsou překrásné. Zírám. Šikovná jsi.

    ReplyDelete
  27. Ty kraťasy a džíny jsou fajné :)
    A tričko Guns n´Roses jsem viděla v H&M :)

    ReplyDelete
  28. tričko a šortky sú naj :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. to posledni triko je skvělý! :)
    whatyourheartsaystoyou.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Ten Guns n roses top se ti moc povedl!! :) Ale všechno je skvělé, šikula

    ReplyDelete
  31. vauu, jak jsi udělala to guns n roses triko? :-O

    ReplyDelete
  32. Moc pěkné :)

    ReplyDelete
  33. no ty šortky se ti povedli....a to tričko vypadá jako kdyby sis ho někde koupila...dobrá práce...klidně bych si to i koupila :P** :D

    ReplyDelete
  34. Ty šortky jsou skvělý nechceš udělat návod?
    Taky jsem v poslední době DIYovala, mám tričko s jelenem :)

    ReplyDelete
  35. povedlo se ti to ;)

    ReplyDelete
  36. Máš super štýl ... Podobáš sa mi na jednu Modelku :))))

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.