Friday, May 4, 2012

Cosmetic tips.

S ledovým klidem bych se mohla pasovat na smolaře století, protože tohle už je fakt divný. Ráno si přivstanu, abych si udělala salát, Už se těším jak si ho na oběd sním,. Ouha všude je všechno mokré a mě bylo ve vteřině jasné, která bije. Rotrhl se mi sáček a krabička se otevřela. Všude mám neskutečný mokro, zničené učebnice a sešity. Korunu tomu nasadilo to, že jsem si tam nechala i spoušť, samozřejmě je na vyhození. Málem jsem vyletěla z kůže. Strašně mě to mrzí, ale tohle se asi mělo stát.

Konec všecho slíbila jsem něco uplně jiného, ale mě napadla lepší věc a to recenze na oblíbené produkty.


Tenhle sprchový gel bych jmenovala na nejlepší a nejvoňavější pod sluncem. Vůně je asi jako milion melounových žvýkaček, ale ještě tak párkrát sladší. Gel má oranžovo žlutou barvu a je docela dost tekutý, ale to si myslím, že je ve sprše každému jedno. Oceňuju, že se docela dobře udržuje na pokožce i po umytí.
Jako stvořený pro všechny milovníky až přeslazeně ovocných věcí. Stál 29 nebo 39 korun.

Šampon je jeden z nejvoňavějších to je fakt, ale nějaký extrémní objem nevytváří, což by nebylo zas tak špatné. Řekla bych, že vlasy udělá silnější, podle mě mi to taky přijde. Kupovala jsem ho hlavně na zkoušku, docela mi padl do oka. Řekla bych, že je to takový klasický průměr nic extra, ale ani nezklame. Stál kolem 60 kč.

Měla jsem i lepší balzámy než je tento, ale dostal mě svou malinovou vůní, teda spíš obalem. Samozřejmě v obchodě jsem ho neočichávala, takže jsem čekala jak bude vonět. Překvapilo mě to, ale spíš nepříjemě. Vůně je jako cukrová vata, daleko horší než melounový. Hydratace je docela průměrná, takže za 29 kč fajn.

Nejlepší krém naposled. Od neděle jsem si ho maximálně oblíbila a nejlíp voní. Hydratuje skvěle a nejvíc se mi líbí, že to vlastně není krém, ale máslo. Je dost hustý, takže neteče a perfektně se roztíhá. Je určený na suchou pokožku, ale myslím, že je fajn na každou. Koupila jsem ho v Douglasu za 119 kč. Měly další vůně na které se chystám později.

19 comments:

  1. to mě mrzí, to co se ti stalo ráno.:/
    a čekala jsem oblíbené, jako hodně oblíbené produkty a u některých píšeš, že znáš lepší.
    Ovšem ten melounový sprcháč se mi zalíbil!:)

    ReplyDelete
  2. Ten krém z Douglasu vypadá skvěle.Šampon od Balea mám taky))
    xoxo T.
    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ten melounový sprchový gel musí vonět úžasně ♥

    www.unusualfashiondream.blogspot.com - Všechny mile ráda přivítám na mém blogu a ještě více mě potěší follow :)

    ReplyDelete
  4. ten sprcháč mám taky a byla to vůně na první přičichnutí :D

    ReplyDelete
  5. To mě mrzí :/
    ale po přečtení jednoho skvělého citátu jsem uvědomila, že se vždy musí stát něco špatného, co vůbec nechceme, ale jak funguje zákon akce a reakce, poté stejně tedy přijde něco dobrého :))!

    ReplyDelete
  6. Balea sprchové gely jsou úžasné a ty jejich limitované edice ještě úžasnější..:) Jednou jsem měla takový s Eiffelovkou, ten byl nepřekonatelný, dodneška nejlepší sprchový gel :)
    Tělový másla I love.. jsou úplně nejlepší, nejlepší, nejlepší..:) Já mám Vanilla and ice cream, to teda doporučuju úplně nejvíc. A taky strawberry and milkshake :)

    ReplyDelete
  7. Skvělá recenze, tak jsem si všimla, že jsi na vůně:D Já, ale taky takže sprchový gel určitě vyzkouším!:)

    ReplyDelete
  8. stává se =/ člověk si to někdy musí vybrat.
    Já včera zaspala a jela do školy na kole (jen 3 km).

    ReplyDelete
  9. Jééé, chci cítit tu vůni. :))

    S tou spouští mě to hrozně mrzí a to i s tím, že sis nesnědla salát. :(

    ReplyDelete
  10. To melounové mám jako tělový krém a naprosto ho miluju!!!! Nejlepší věc, co Balea mohla udělat ♥ A poslední máslo mám v té kokosové a už mi dochází, to limetkové vypadá hodně dobře.
    S tou spouští to je teda pořádná smůla, panebože, asi bych se odstřelila :(

    ReplyDelete
  11. Milujem sprcháče od balei, hlavne rôzne príchute:)

    ReplyDelete
  12. to maslo vyzerá úžasne a aj farba je krásna :)

    ReplyDelete
  13. Balea je skvela kosmetika, mam od ni ten nejvonavejsi sprchac ever. Voni jako sladkosti s ovocem, proste si pripadam jao neco desne cukrovyho kdyz ho pouziju! Je myslim z edice balea young ten ruzovej...

    Agnesandclaire.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. ten poslední výrobek - krém - bych ráda vyzkoušela,vypadá tak báječně :)

    ReplyDelete
  15. a jéje tak to mě mrzí, hold každý má někdy den blbec :(

    na sprcháč i balzám jsem už koukala :)

    ReplyDelete
  16. Já si plánuji něco od Baley konečně koupit, jinak máslo mám doma taky ale kokosové :)
    www.tickettomyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. skvělé tipy!!! :) to by mě vážně taky naštvalo ://

    ReplyDelete
  18. ten sprchový gél som mala včera v rukách a nakoniec som to nechala tak s tým, že som si vzala nejaký od Dove a Adidas, ktoré mám teda tiež rada, ale tento si idem po tvojom odporúčaní dokúpiť :)

    ReplyDelete
  19. super kousky, krásně nafocené a polovinu z nich mám doma ;))

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.