Monday, April 30, 2012

Summer time.

Jsem ráda, že je konečně vedro. Teď sleduju jak každý píše no fuj to je vedro a v zimě to byla zase strašná zima ť je léto. Vžddycky to tak je a bylo. Zamyšlení and tím co není a je, jak a kde je bych dneska vynechala, i když se mi toho hlavou honí spousta. nažím se najít ironickou vlnu. Mohla bych začít popisovat, že zrovna bych snědla nějakou velkou večeři, ale to by vám fakt mohlo být jako v blázinci. Včera jsem si koupí spouště zajistila nezávislost na svém bráchovi a půjčováním stativu to samé. Celou půlhodinu jsem se snažila o něco co by vypadalo aspoň trošku fajn.





 shorts-terranova (diy), top-secondhand, undertop-promod, shoes- local shop

ps. moc děkuju za gratulace, neskutečně jste mě potěšily

36 comments:

  1. Ja som náhodou rada, že je konečne teplo.

    ReplyDelete
  2. Já jsem taky rádá za tohle teploučké počasí:D Vypadáš super!

    ReplyDelete
  3. miluju zimu :D a skvělé šortky :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous20:14

    Ty kraťasy jsou D.I.Y??? Hoonem dala jsem ti inspiraci na post!!!!:D Barun

    ReplyDelete
    Replies
    1. jo jsou :)
      no to bylo uplně jednoduché, odstřihla jsem staré rifle a zahnula :)

      Delete
  5. Na kolik tě přišla ta spoušt? Já ještě nemám ani zrcadlovku a už se zajímám :D Já jsem taky neskutečně ráda, že je teplo, sice je to jako v létě a ne na jaře, ale neštěžuju si. Super šrotky :)

    ReplyDelete
  6. presne,v lete chceme zimu (u mňa ani nie) a v zime teplo,to býva u mňa častejšie :) najsuprovejšie šortky máš

    ReplyDelete
  7. super šortky, super ty!!:)

    ReplyDelete
  8. Casual & simple... love it!

    http://dancingwithtearsgf.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. pekne, svezi, letni :) slusi ti to :)
    a taky mi prijde vtipny, jak chtej vsichni v zime leto a v lete zimu - proste vecna nespokojenost..

    ReplyDelete
  10. Doufám, že sis neudělala ty shorts z těch úžasných kalhot?? :) krásný outfit.

    ReplyDelete
  11. tie šortky s košeľou vyzerajú parádne, Petul :)

    ReplyDelete
  12. jo, taky si rikam :) v zime vsem vadi zima a kdyz je teplo vsem vadi teplo :D normalni.

    ReplyDelete
  13. Pekné :)

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. ja mam rada leto a hlavne dlhe dni :) pekne fotky

    www.zivotvosvete.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. krásne vlasy mas :)

    ReplyDelete
  16. super jednoduchý outfit:) můžu se zeptat, kde děláš ty animace?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. animace dělám ve photoscapu :)

      Delete
  17. gorgeous outfit, so cute!!!

    ReplyDelete
  18. fajn outfit :) ja mám rada leto a teplo. ale zas je predsalen jar a na to je hrozne horko :D ale nevadí. páči sa mi to, môžem chodiť na lúky a tak :)

    ReplyDelete
  19. krásné šortky,takové bych taky chtěla :)

    ReplyDelete
  20. Já jsem za tohle počasí taky neuvěřitelně ráda, ale hrát v něm tenis, to už je hold něco :D

    ReplyDelete
  21. ja mam rozhodne radši vedro nez zimu, uz jenom kvuli koupani a lehkymu obleceni haha))))))) a moc ti to slusi!)

    ReplyDelete
  22. Super kraťase, takové bych taky potřebovala :)
    www.tickettomyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Není nad svobodu. =P
    Fotky jsou víc než FAJN. =)

    ReplyDelete
  24. nutně potřebuju nějaké šortky, protože jsem jaksi zjistila, že mi jsou všechny co mám malé:D a vypadáš skvěle, jsi takové malé sluničko:):D

    ReplyDelete
  25. jaj, krásne, tie šortky, juj ja na nieco podobné naberám odvahu ale asi sa mi to nepodaríí....hamboš som! :D

    ReplyDelete
  26. so pretty! and i wish i can read the text :)

    flyingfeather;
    http://tonergrey.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. červený šortky bys měla nosit častějc!

    ReplyDelete
  28. líbí se mi ty barvy dohromady, žlutá ti strašně sluší :)
    Ady.

    ReplyDelete
  29. skvělý outfit! :)

    ReplyDelete
  30. neskutečně ti to sluší :) a ke spoušti ti gratuluju,já zatim šetřim na zrcadlovku :)

    ReplyDelete
  31. bezvadné nakombinované!
    P.S. máš úžasné nožky

    ReplyDelete
  32. tie šortky sú božské :')
    a úplne nádherné vlasy máš :')

    ReplyDelete
  33. AMAZING outfit and I LOVE the red shoes!!! More please??~~!!

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.