Monday, April 9, 2012

Suede creepers.

Dnešní post bude určitě zlomový, protože se v outfitu objeví creepers za, které mě bude spousta lidí nenávidět. Já jsem na ně šetřila strašně dlouho a po tom co jsem je viděla na Pavlínce jsem se definitivně rozhodla. Potom přišla zrcadlovka a já jsem na ně šetřila znovu. Nakonec to všechno dopadlo tak, že jsem je dostala na narozeniny. Když jsem viděla tu zabalenou krabici a pomalu strhávala papír a potom jsem ji otevřela. Nevěděla jsem co čekat jak vypadají na živo. Asos nezklamal a vypadají uplně stejně. Bohužel černé už neměli v mé velikosti, tak alternativa šedé se docela chytila. Připadám si jako nejšťastnější člověk pod sluncem a asi mě všichni na středečním focení zabijou, no a co.







sweater-secondhand, jeans-tally weijl, creepers-asos

ps.děkuju za tolik skvělých komentářů k článeku s receptem, určitě nějaký zase bude

60 comments:

  1. Petul, you look so good in red! love your shoes!
    xo, Tina
    TINACIOUS.ME ~ TINACIOUS.ME

    ReplyDelete
  2. Si krásna a nemáš nejakú inú farbu vlasov, alebo sa mi to len zdá? :)

    ReplyDelete
  3. creepers ♥ vypadas uzasne :)

    ReplyDelete
  4. seš nádherná a šedé jsou lepší než černé podle mě;))

    ReplyDelete
  5. patří k tobě!!:)

    ReplyDelete
  6. Aj mne sa zdá že máš nejaké iné vlasy,no možno to len na fotkách tak vyzerá.Tento post ma veľmi potešil,creepersky sú úplne najlepšie na tebe,som rada že si sa ich dočkala :) Dnes úplne krásne žiarivé fotky

    ReplyDelete
  7. máš kouzelný vlásky :)

    ReplyDelete
  8. aaaaaaaaaaaaaa!<3 za toto ta neznasam,zavist

    ReplyDelete
  9. Jsou pěkné, ale mě se nejvíc líbily ty ''jakože'' creepers z H&M :)

    ReplyDelete
  10. konečně už víme jak vypadají)

    ReplyDelete
  11. ten SVETR je NESKUTECNE krásnej ♥♥

    ReplyDelete
  12. ježííš, já ti to tak přeju ty creepersky! a kašli na ostatní, jak jsme si psaly, oni se taky oblíkají jak chtějí ,)
    sluší ti to!

    ReplyDelete
  13. sú pekné :) Musí to byť super pocit ich mať.

    ReplyDelete
  14. nemas jinou barvu vlasu?:)) a mas uzasnej svetr, sekace sou nejlepsi na tohle♥

    ReplyDelete
  15. Pááni ty sou :O závist :)) a ten svetr ti neskutčně sluší :))

    ReplyDelete
  16. Jsou perfektní! :) Já miluju balíky! Úplně tě chápu, taky jsem bylas trašně šťastná, když jsem roztrhala všecky ty vrstvy a pak se konečně dostala k těm litám! Boží pocit :D Já si to nakonec s creepers rozmyslela a nechám to tak nějak na náhodě (narozeniny,Vánoce atd.. :D ) a budu si kupovat boty od Dr. Martens, nebo nějaké podobné :)

    ReplyDelete
  17. a myslím, že ti to môže byť fuk, kto ťa nenávidí a kto nie a hlavne už nie kvoli "topánkam" :) mne sa osobne nepáčia vo všeobecnosti, ale nebudem za to nikoho ukameňovať :) no teším sa s tebou, že z nich máš takú radosť :)

    ReplyDelete
  18. Musíš z nich být opravdu nadšená :) Vím, jak dlouho o nich básníš, moc Ti to přeju!
    I když se mi obvykle moc nelíbí, na tobě vypadají super!!! :-) Ale taky, co by na Tobě super nevypadalo, že?!

    ReplyDelete
  19. Z těch "bot" mám husinu ! :D

    ReplyDelete
  20. hlavné je, že sa v nich cítiš dobre a páčia sa tebe :)) a máš tiež krásny svetrík :)

    ReplyDelete
  21. najdôležitejšie je, že sa páčia tebe. Na ostatných kašli :)

    ReplyDelete
  22. Já je miluju<3!

    mymagic-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. ooch, aj ja chcem takééé :)

    ReplyDelete
  24. ty boty se k tobě strašně hodí!:)

    ReplyDelete
  25. ty vlasy se ti povedly a creepers ti sluší, hodí se mi k tobě, jen ty tkaničky se mi nelíbí :D
    a krásný svetr :)
    ady.

    ReplyDelete
  26. ty boty jsou skvělé :)!

    ReplyDelete
  27. Ať si lidi klidně nenávidí, hlavní je, že se líbí tobě a že se v nich cítíš dobře a svá :)))
    Já jsem z nich taky naprosto odvařená, ty šedé jsou originálnější než černé, těch je všude plno (nebo aspoň mně se to tak zdá) a prostě hrozně ti je přeju :)

    ReplyDelete
  28. toto je nadhernej outfit! Ty vlasy ti mocmoc slusii)))

    ReplyDelete
  29. mě se k tobě ty boty skvěle hodí :) a ten svetr je úžasnej na tobě :)

    ReplyDelete
  30. creepers zrovna není můj styl, ale sluší ti ;) ten svetr je božský! :)

    ReplyDelete
  31. creepers asi nikdy nepřijdu na chuť :)

    ReplyDelete
  32. červená ti veľmi pristane,creepers sú úžasné-závidím,ale nenávidím ťa :D

    ReplyDelete
  33. sluší ti to :)

    ReplyDelete
  34. ja osobne by som si ich nekúpila ale každý ma iný vkus a keď sa ti páčia prečo nie? plus vyzerajú na tebe fajn, tak nie je čo riešiť! kašli na haterov :)
    www.fash-passion.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. No nejak ma to nechytilo ja radšej Converse alebo Vans ale tebe dokonale sadnú tvoj štýl to vystihlo

    ReplyDelete
  36. i love your creepers!

    ReplyDelete
  37. Taky jsem jim podlehla a doufám, že do sbírky přibudou i červené a leopard :). Sluší Ti !

    ReplyDelete
  38. aaa,ten svetřík je překrásný!

    ReplyDelete
  39. Užívej si je ;)

    ReplyDelete
  40. já bych je osobně nenosila, přijdou mi takové humpolácké a neženské, ale každému se líbí něco jiného ;) užij si je :)

    ReplyDelete
  41. I totally love it and you are very pretty :), love your shoes

    ReplyDelete
  42. S těmito boty nejsem zrovna kamarád,ale když na chvíli opomenu to že se mi nelíbí,tak musím uznat že tobě sluší :-)

    www.czechblondyn.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. mne sa stále nepáčia, ale hlavné je, že sa páčia tebe a si z nich taká šťastná :)

    ReplyDelete
  44. tobě to vždycky tak sluší :)

    ReplyDelete
  45. ne,eee!! tyhle boty naprosto nesnáším!! ale ten svetřík je naprosto skvělý!!

    ReplyDelete
  46. Creepers moc nemusím, ale ty tvoje jsou fakt pěkné! :))

    ReplyDelete
  47. Můj názor je stejný jako Terezky Polomíkové, podle mě Ti vůbec nesluší. Jsou takové, divné. Ae hlavní je že se Tobě líbí a jsi spokojená. Jsi krásná holka. :)

    ReplyDelete
  48. Ten svetr je úžasnej, vím že je ten článek hlavně o botách (mám radši oxfordky)

    ReplyDelete
  49. tak tie sú super :) i keď , čierne sa mi páčia viac.

    ReplyDelete
  50. Já pořád přemýšlím nad těma černýma z H&Mka :) Ale tyhle vypadají taky dobře
    www.tickettomyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. jé tak vidím, že je konečně máš ;) sou skvělé :) a co máš za focení? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ve škole, normálně celá třída :)

      Delete
  52. ale aj keby ti zavideli- na tebe vyzeraju najlepsie! :)

    ReplyDelete
  53. Na sebe bych si je asi nikdy nevzala,ale k tobě mi sedí :)

    ReplyDelete
  54. počkej proč by tě zabili jakože se jim nebudou líbit nebo naopak je budou chtít?Ikdyž protože sme v ČR tak bych se přiklonila spíš k první možnosti:D nicméně taky bych byla nejvíc happy dostat něco na co si šetřím..taky třeba nějáké ty botky ale na podpatku :D sluší ti tooo

    ReplyDelete
  55. ja by som na creepers asi nemala odvahu, ale tebe sa veLmi hodia :)

    ReplyDelete
  56. Máš novou barvu vlasů, že? A ten červený svetřík je k sežrání ♥

    ReplyDelete
  57. svetr je skvělý, ale já těm botům nemůžu za boha přijít na chuť :D

    ReplyDelete
  58. ooo tie creepers su mega uuuzasneee ♥ achhh

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.