Monday, April 16, 2012

Our town.

Jsem po dlouhé době ráda, že sem můžu přidat pořádné fotky. Udělala jsem s bráchou malou výměnu, samozřejmě jenom na dnes. Zbytek dnů si nějak poradím, navíc máme zítra dlouhou odpoledku a ve středu to samé. Říkám si, že mi třeba přijde výhra z giveaway nebo tak. Řekla bych, že ta břečka a zima venku ani nepotřebuje komentář. Není to zrovna nejideálnější počasí. Jedna věc, která je nejlepší do deště jsou creepers, neteče do nich a slibuju, že v dalším posty už uvidíte jiné boty. V pondělí jedeme se školou zase do Brna, vynasnažím se vyštrachat nějaké peníze a ráda bych si koupila dalkovou spoušť, tak uvidím.




jeans-tally weijl, shoes-asos, belt- vintage, shirt-secondhand


44 comments:

  1. Krásná košile a ty boty k tobě prostě sedí...moc ti to sluší! .))

    ReplyDelete
  2. Krásná košile, a sluší ti to!:)

    ReplyDelete
  3. Moc se mi libí ty džíny s páskem :)!

    ReplyDelete
  4. Taky bych jela do Brna, tak snad si to tam užiješ :-) Moc Ti to sluší, Peti, ta košile je fakt parádní :-)

    ReplyDelete
  5. ta košile je boží! ze sekáče?! sluší ti to:))

    ReplyDelete
  6. tak ta košile je velice luxusní!! a pokud tě nemá kdo fofit, tak já klidně budu :) mě by to bavilo :P

    ReplyDelete
  7. ta košile je nádherná !! :)

    ReplyDelete
  8. jeej Petul, tá košeľa je naozaj dokonalá! ♥ :))

    ReplyDelete
  9. nejleppší outfit! vypadá to tak pohodlně a miluju tvoji černou košili!))^^

    ReplyDelete
  10. jeezis, skoda ze jsme to Brno propásli!:)
    A tohle je nádhernej outift!

    ReplyDelete
  11. i really like it! nice look :)

    ReplyDelete
  12. Košela aj opasok sú super! :)

    ReplyDelete
  13. ta košile je skvělá ale nějaké jine kalhoty bych k ni vzala, aby vic vynikla :)
    Ady.

    ReplyDelete
  14. moc pekná košela ...

    ReplyDelete
  15. Fotky jsou super! :)

    ReplyDelete
  16. ta košile je bezvadná!!

    ReplyDelete
  17. ta košile je pěkná ! :)

    ReplyDelete
  18. Tak tohle je tak krasna kombinace...

    ReplyDelete
  19. fotky jsou krásné a ty taky!:)
    ..Chci se jen zeptat, co ti na creepers říkají známí nebo lidé, které potkáš jen tak na ulici? Zajímalo by mně to:D

    ReplyDelete
  20. Hezky jednoduché.)

    ReplyDelete
  21. Anonymous23:12

    kup si dalkove ovladani radci na ebayi nez original... vyjde te mnohem levneji

    ReplyDelete
    Replies
    1. no já jsem se už tak trochu dívala i po internetu, děkuju za radu :)
      ale já vůbec neumím objednávat..

      Delete
  22. lovely outfit <3

    xx

    ReplyDelete
  23. Ta košile k s botama nejlepší fakt!!

    ReplyDelete
  24. You are very pretty and elegant, love shoes <3

    ReplyDelete
  25. Povedené fotky a moc!! Nevíš prosímťe kolik dálková spoušť stojí?? :))

    ReplyDelete
  26. krásna kombinácia, aj tym topankam prichádzam u teba na chut:)

    ReplyDelete
  27. :) tak drzim palce aby ti kupa tej dialkovej spusti vysla! ja si teraz setrim na nejaku poriadnejsiu zrkadlovku tak som sa rozhodla senut s nakupmi oblecenia, teda vynimkou su sekace :D

    ReplyDelete
  28. diaľkové k zrkadlovke musí byť super :)

    ReplyDelete
  29. Tyhle boty mi vždycky přišly zvláštní, ale tobě slušej a líbí se mi jak jsi to zkombinovala. Košile je skvělá, ty jsi skvělá :D

    ReplyDelete
  30. My jedem zase zitra do Brna :) A sluší ti to!
    www.tickettomyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. nádherná košile,moc sluší! :)

    ReplyDelete
  32. páči sa mi to držanie tvojej nohy :D

    ReplyDelete
  33. ta košile je úžasná! :)

    ReplyDelete
  34. Teda, jsi fakt nádherná :) Super outfit a ještě lepší blog :-)

    ReplyDelete
  35. ta košile je kouzelná!
    jednou ti ji tajně ukradnu :P

    ReplyDelete
  36. moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  37. Fotky jsou opravdu vydařené. A proč slibovat, že už budou jiné boty než creepers? Jestli jsi v nich šťastná, tak proč je jednoduše nenosit? =)

    ReplyDelete
  38. krásne fotky! :)) košela je dokonalá a čim ďalej sa mi páčia tvoje creepers.

    ReplyDelete
  39. Anonymous21:18

    http://www.ebay.com/itm/Remote-Control-Canon-EOS-300D-350D-400D-450D-500D-ML-L3-/110768581498?pt=Camera_Camcorder_Remotes&hash=item19ca526b7a

    ReplyDelete
  40. Super outfit, moc ti to sluší :))

    www.teensmajdicka.blog.cz

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.