Thursday, April 19, 2012

Memories.

To by bylo překvapení kdybych přidala outfit. Docela mě to mrzí, že naslibuju hory doly a potom se nic nestane. Outfitů ubývá a recenzí a kosmetiky přibývá. Teda nevím jestli je to dobře nebo špatně. Dnes pro vás mám pár random fotek jako náhradu. Zítra máme ředitelské volno, což je super, den navíc k dobru. Všichni budou ve škole a gympl doma. Jako obvykle nemám kam a s kým jít, takže budu sedět doma nebo pobíhat ve městě, sama. V secondhandu mají všechno za deset, tak tam něco omrknu, protřídím skříň. Chci aby mi zůstala tak polovina věcí. Udělám si pořádek v trosce, která se jmenuje já. Třeba budu konečně šťastná.









koupila jsem si nový balzám od balei s příchutí maliny a melounový sprcháč, taková malá radost

jestli se chcete na něco zeptat napište mi radši sem na formspring, tady na to vždycky zapomenu

31 comments:

  1. jůů, máš úžasňáckou košili! :)

    ReplyDelete
  2. túžim po tom balea balzáme,už ten minulý melónový som strašne chcela ale nikdy ho u nás nemali,tak snáď tento už budem mať :)

    ReplyDelete
  3. wow ty kratase!
    A vy už máte fotky jo ? my se teprve dnes fotili :D

    ReplyDelete
  4. ten malinovej je úžasnej :)
    poslední fotka je nejlepší ! :)

    ReplyDelete
  5. Ta fotka ty venku!! Tam se mi hodně líbíííš!:))

    ReplyDelete
  6. balea je skvělá kosmetika na to jak je levná:) fotky jsou super, hlavně ta 3-tí:) a taky by se mi den volna hodil! mám víkend nabitý, že nevím co dřív:/

    ReplyDelete
  7. 3. fotka se mi strašně líbí, sluší ti to moc :))

    ReplyDelete
  8. to jsou krásný fotky:)

    ReplyDelete
  9. minule som si kúpila ten balzam, že to bude hádam ten fajný čo som videla na blogu- černevý :D a ja hlúpa som si nekukla že čo to ej za príchuť, iba to potom otvorím a to malina. fuj! taká som bola naštvatá, lebo mi to pekne smrdí :D ale čo narobíš ;)

    ReplyDelete
  10. Ta košile je super, ty kraťase taktéž :)
    www.tickettomyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. fotky jsou super, baleu mám moc ráda, hlavně ty jejich provoněné sprcháče!! a moc ti závidím to ředitelské volno!

    ReplyDelete
  12. skvělý fotky zase!!:)

    ReplyDelete
  13. rozhodne nejsi troska prosimte!:D:))
    mas skvely nohy!!)

    ReplyDelete
  14. Koukam, že máte ve třídě taky hodně kluků :D

    ReplyDelete
  15. Taky chci ředitelský volno =D
    A s tím pořádkem v sobě - taky na tom budu muset zapracovat =)
    a vypadáš krásně =)

    ReplyDelete
  16. strašně krásné fotky a ani nevíš, jak ti zítřejší ředitelské volno závidím.. my píšeme srovnávací testy((

    ReplyDelete
  17. Ten kralíček, taky jsem jednoho měla :)

    ReplyDelete
  18. Fotky jsou moc pěkné,
    a nebuď pořád taková smutná (aspoň mi to tak přijde) usměj se a měj radost i z toho, že jsi sama, aspoň máš tolik volného času na to všechno co jen ty chceš :)

    ReplyDelete
  19. úúú, bomba kraťasy máš!

    ReplyDelete
  20. ja mam moc rada cernobile fotky, akorat mi prijde, ze na nich vypadam uplne jinak a neslusi mi to:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. krásný fotky! :) a jen tak mimochodem... jednou sem tu u tebe četla že nerada zveřejňuješ kde bydlíš a hned na první fotce je vidět celá tvá adresa! :P nevím jestli sis toho všimla ale jen upozorňuju ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jo já to vím, ale nešlo mi to zamazat :D
      já už jsem na to odpověděla i na formspringu, tak je to jedno :)

      Delete
  22. nesmutni, zas bude líp! povedený fotky :).

    ReplyDelete
  23. O tom luji (nevím jak se to přesně skloňuje:D) jsem také přemýšlela, ale nakonec vyhrál lůj Bale v tyčince:) jinak krásné fotky:))

    ReplyDelete
  24. Ten balzám mám taky i ten melounový a byl lepší:) Na sprcháč jsem se dívala a očuchávala ho:)

    ReplyDelete
  25. Melounový sprcháč ♥ A ten balzám chci taky, ten jsem u nás ještě neviděla!

    ReplyDelete
  26. teraz robíš také krásne tie fotky!!moc Ti to ide a moc ti to závidím!:Dmne to stále tak pekne nejde...šakra:/...kočka si!!!:)

    ReplyDelete
  27. Fakt chytrý dát na internet svojí adresu..;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. já vím mě to nedošlo a tak co už udělám :)

      Delete
  28. krásné fotky :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.