Tuesday, April 10, 2012

Four outfits.

Poznali jste to všichni, Od soboty mám tamavší vlasy. Mamka mi říká, že vypadám strašně, ale mě se to líbí. Daleko víc než ta hnědá s vymytou zrzavou. Zkoušela jsem vyfotit pár kombinací na zítřejší focení. Fotíme se se třídou hned první hodinu, takže bude asi pěkná zima. Já už mám víceméně rozhodnuté, co si na sebe dám, ale vy můžete tipovat a nebo prostě říct co se vám líbí a co ne. Taky jsem vyhrála u Verči giveaway a už se strašně těším  jak mi výhra přijde domů. Určitě vám ji potom ukážu.








69 comments:

  1. myslím, že na sobě budeš mít buď 2 nebo 3 outfit :P

    ReplyDelete
  2. Najviac sa mi páči druhý a tretí :) Prezraď ktorý si dávaš :D

    ReplyDelete
  3. how cute, Petul! great combinations!
    xo, Tina
    TINACIOUS.ME

    ReplyDelete
  4. Najviac sa mi páči 1. a 2. kombinácia. Potom by si nám mohla ukázať triedne fotky :*

    ReplyDelete
  5. 3. je skvelej :)

    ReplyDelete
  6. ten 3 je asi nejlepší, ale jinak jsou všechny hodně dobrý!:)

    ReplyDelete
  7. ja mám úplne najviac rada tú prvú!! :)

    ReplyDelete
  8. 1 a 2!! Ta sukně(černá)je nejkrásnější:)
    Odkud je?:-)

    ReplyDelete
  9. Líbí se mi všechny, ale nejvíc sexy je poslední, i když nevim jestli je to zrovna na školní focení :D :)
    www.rockingpowder.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Já bych se asi nejlíp cítila v tom prvním, ale druhej je taky krásnej! :)

    ReplyDelete
  11. :-) Ta uvázaná košile je super!!!

    ReplyDelete
  12. líbí se mi naprosto všechny kombinace!
    a přiznám se, těch vlasů jsem si nevšimla, ale když se teď zpětně dívám, tak jo!! jsou boží!! líbí se mi mnohem víc, krásně tak vynikne tvoje bělostná pleť :)))

    ReplyDelete
  13. mně se nejvíc líbí 3. =)

    ReplyDelete
  14. hadí top z H&M nejlepšííí))

    ReplyDelete
  15. mně se hrozně líbí všechny ♥♥

    ReplyDelete
  16. Anonymous20:08

    poslední! :)

    ReplyDelete
  17. Všechny jsou krásné (až na ten poslední, ale to je proto, že mám fobii z hadů!)

    ReplyDelete
  18. Všechny se mi líbí, ale nejvíce určitě 3. :-) Naopak se mi moc nelíbí poslední, protože nemám ráda hadí vzor.

    ReplyDelete
  19. Mě se líbí druhá !
    A vlasy máš super :)

    ReplyDelete
  20. mě se líbí všechno, ve všem vypadáš úžasně!:)

    ReplyDelete
  21. mě se nejvíc líbí 2 nebo 4 :) !

    ReplyDelete
  22. Mě příjde dokonalá ta první<3!

    mymagic-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. mě se líbí nejvíc 3. a to fakt mooooc! :)
    a mě taky celá rodina nadávala, když jsem se obarvila na tmavo, ale tak zvyknou si, už se těším až půjdu na červeno, haha :D
    Ady.

    ReplyDelete
  24. sueprske to je vsetko!
    a hej mam zas tunel, ale dufam ze si to neprecita mama lebo som vo fajnej ritke :D

    ReplyDelete
  25. druhej je nejlepší ;)

    ReplyDelete
  26. třetí je bezvadnej!

    ReplyDelete
  27. nejlepší je 2))

    ReplyDelete
  28. Jednoznačně č. 3

    ReplyDelete
  29. Líbí se mi druhá a třetí kombinace :) ale zase kdyby sis k té čtvrté vzala creepers a nějaký zajímavý náhrdelník, mohlo by to celkově vypadat taky hodně dobře :)

    ReplyDelete
  30. Všechny outfity jsou dokonalý! Podobná černá sukně mi zrovna dneska přišla, tak mám hned první inspiraci s čím ji nosit:)
    Ty vlasy ti takhle sluší ještě víc než předtim!

    ReplyDelete
  31. Nejvíc se mi asi líbí 1 a 3 :)
    Ty vlasy máš fajn, ale ty předtím byly takové zajímavě barevné, to se mi na nich líbilo :)

    ReplyDelete
  32. nejvic se mi libi 2,3,4<3 ach:D muzu se zeptat, odkud je ta 3. sukne? vinova?))

    ReplyDelete
  33. ja tipujem 2, 3 alebo 4 :D
    ale najviac sa mi páči 2 a 4 :)

    ReplyDelete
  34. určitě druhý nebo třetí outfit si vezmi :) je to takové elegantnější.. jinak se mi ale líbí všechny kombinace :)

    ReplyDelete
  35. dvojka a trojka najlepšie! :)
    ale všetky outfity sú krásne,veď sú tvoje takže iné ani nemôžu byť

    ReplyDelete
  36. Tak to druhý je nejhezčí, ale tak tobě sluší všechno, takže je jedno co zvolíš. :) Jé a máme stejné hadí triko z H&M!

    ReplyDelete
  37. Miluju tvůj blog! <3 Nejvíc se mi líbí třetí kombinace. Doufám, že si k tomu vezmeš nové creepers :D

    ReplyDelete
  38. Nejmíň se mi líbí první outfit, jinak jsou všechny skvělé, ale na focení bych si vzala ten druhý:)

    ReplyDelete
  39. ten prvni se mi libi nejvice

    ReplyDelete
  40. Určitě první. Krásně vynikneš na fotkách ;) ps. Ta sukně je úplně boží;)

    ReplyDelete
  41. mě se nejvíc líbí ten první:)

    ReplyDelete
  42. tyjo já nevim, asi ta dvojka nebo trojka:)

    ReplyDelete
  43. ta sukně a poslední tričko!jee))) Hlavně to tričko!:D:)))

    ReplyDelete
  44. líbí se mi druhý outfit ;)

    ReplyDelete
  45. Myslím,že si na sebe vezmeš asi ten druhý :)

    ReplyDelete
  46. Druhý je nejlepší!!

    ReplyDelete
  47. líbí se mi všechno ale ta trojka je top))
    ale čtverka taky není k zahození))

    ReplyDelete
  48. Ta předposlední kombinace je suprová! :)

    ReplyDelete
  49. Třetí outfit je moc pěkný! :)

    ReplyDelete
  50. taky se zítra fotíme:D

    ReplyDelete
  51. druhý nebo třetí outfit!:)

    ReplyDelete
  52. druhej a třetí nej :)

    ReplyDelete
  53. já bych si vzala to poslední je to nejlepší :)

    ReplyDelete
  54. červená sukně s kytičkovaným tričkem!! :)

    ReplyDelete
  55. mne sa najviac páči 1 a 3 :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Anonymous13:34

    1 a 2 su skvele :)
    Daška

    ReplyDelete
  57. Všetky sú úžasné!

    ReplyDelete
  58. Určitě v třetím, ale sluší ti všechny! :)
    www.tickettomyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. jak to děláš,že ti všechno tak sluší? to poslední je nejkrásnější,hadí věci se mi hooodně líbí! :)

    ReplyDelete
  60. mě se nejvíc líbí ten druhý outfit:)

    ReplyDelete
  61. mě se líbí všechny outfity :p a mě mama taky dycky říká jak mě to nesluší :D to už neřešim

    ReplyDelete
  62. To je úžasný!) Ten poslední, je nejvíc "chick" :))

    ReplyDelete
  63. nejvíc se mi líbí to první, je to jednoduché a vypadá to skvěle!:)

    ReplyDelete
  64. První nebo poslední :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.