Friday, April 27, 2012

Everybody have their dreams.

Mise jedna dokončena. Myslela jsem si, že dnešek bude zase jako vždycky maximálně nijaký. Spletla jsem se. Vzaly jsme svých pár korun a šly na lemona a brambůrky, tak jak to děláme ve slunečné pátky. Plánujeme piknik s extra velkou porcí všeho, velkou dekou, plavkama, kartama a ještě by se pár věcí našlo. Zítra konečně někam půjdu, už se děsně těším. Doufám, že to bude aspoň takové jako na silvestra. Grilovačka a pár lidí. V neděli musím být použitelná, jedeme totiž na soutěž do Zlína. Snažím se docela šetřit, ale když je taková příležitost po dlouhé době jít ven, řekněte ne. Děsně jsme se nasmály, ostatně jako vždycky.






jeans-tally weijl, top-hm, vest-seconhand, shoes-asos

ps. dneska bylo naše oblíbené poslední zvonění, pátek je blbý den to už nemá nikdo ani kačku, tak jsem byla mokrá uplně všude a mastná od rtěnek, za dva týdny zase

31 comments:

  1. To si dopadla ještě dobře :D U nás bylo taky dneska poslední zvonení :)

    ReplyDelete
  2. to si dopadla :D hehe ... krasna si velmi :)

    zivotvosvete.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. haha, od rtěnek!))
    A grilovačky jsou super, tak si ji užij!))

    ReplyDelete
  4. tak sa teším na fotky ...že si niekde vyjdeš je super má byť krásne tiež sa chystáme na kopce opekať ..neviem sice kedy budem mať čas dať fotky na blog ale strašne sa teším bude super

    ReplyDelete
  5. Ses kazdy den hezci a hezci:))), a strasne se mi libi jak si na fotkach oblecena

    ReplyDelete
  6. a ja stále neviem čo to posledné zvonenie je :D

    ReplyDelete
  7. Taky u nás měla spousta škol dneska poslední zvonění :) Ale neznám nikdo tak dobře, abych byla mokrá nebo pomalovaná, stačilo minulý týden :D Grilovačku ti závidím, já moc takhle nemám možnost :(

    ReplyDelete
  8. moc ti to sluší!! vesta je skvělá :)

    ReplyDelete
  9. ach já tak nesnášel poslední gymplácké zvonění! :D:D

    ReplyDelete
  10. taky jsem dneska podobně skončila :D těším na pomstu až budu maturovat já

    ReplyDelete
  11. tá vesta je skvelá :) a predposledná fotka perfect :)

    ReplyDelete
  12. poslední zvonění - hned jsem si to myslela, když jsem se koukla na fotky .. :DDDD
    máš moc boží vestičku! ))♥
    sluší ti to )

    ReplyDelete
  13. miluju tuhle tvou vesničku :)
    užij si to zítra a poslední zvonení znám, no, vždycky potěší ocet atd. :D
    Ady.

    ReplyDelete
  14. You are always so attractive <3

    ReplyDelete
  15. Ách. S tím piknikem jsi mě tak nalákala!
    Včera jsme pořádali obrovskou grilovačku, sešla se celá rodina, známí, příbuzní. A bylo to fajn.
    Ale nefalšovaný piknik, tomu se nic nevyrovná.
    A jinak ti to moc sluší, jako vždy. Mám tvůj styl moc ráda :)

    ReplyDelete
  16. moc ti to sluší :) taky jsme měli poslední zvonění a naštěstí mě nenamalovali :D

    ReplyDelete
  17. máš nejúžasnější riflovou vestičku!
    já jsem skončila se srdíčkem! :D

    ReplyDelete
  18. Ach, poslední zvonění! Jaký já včera měla vstek, když jsem smrděla od octa a podobných věcí! :D Ale jsem ráda, že to měli hned 3 školy ve městě, takže teď už by nás nic čekat nemělo. :D Rtěnkou jsem měla na čele a na líci napsané třídy a bohužel lihovkou mám na krku, což mi zůstane trošku dýl na té mé makovici. :D
    Na fotkách ti to moc sluší, jde vidět, že jsi tam veselá. =))

    ReplyDelete
  19. jsi úžasná!

    ReplyDelete
  20. Máš krásně štíhlý pas! :)
    www.tickettomyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. u nás včera bylo také poslední zvonění, málem jsem se nedostala do třídy :D byli všude, mocse mi líbili ty témata, já byla tedy pomalovaná více, obě tváře 4A aB pak krk a obě ramena :D :D (Gwinney z fan-prettylittleliars)

    ReplyDelete
  22. Kdyby jen rtěnky.. :D Měla jsem udělané liháčem srostlé obočí ! :D A měla na obličeji měla razítko klobás a velké prase :D 4 třídy obklopily celý gympl a nebyla šance se jim vyhnout :D

    ReplyDelete
  23. kočka videla som fotky aj na lookbooku a to bolo aké prekvapenie,ked po x ludoch ktorí ma už nebavili som uvidela teba ako slniečko!!:)kočena

    ReplyDelete
  24. skvělé skvělé!! ta vestička je nejlepší ;))

    ReplyDelete
  25. Krásna vestička aj topanky !:-)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.