Sunday, April 8, 2012

Chicken meat and vegetable.

Celý den sněžilo, což byl vskutku děsný pohled. Dopoledne jsme šli k babičce na velikonoční oběd a dali mi dárky. Dostala jsem vysněné creepers, myslela jsem, že mě klepne když jsem je uviděla. Celý den jsem v nich chodila a zítra je uvidíte. Teď už k receptu.


 Prvních pár věcí co jsem si připravila byly dva druhy salátů nejraději mám ledový salát a rucolu. Doporučuju všechno tohle kupivat v Bille, vždycky tam mají nejlepší a nejčerstvější zeleninu. Salát jsem omyla nakrájela a to samé s rajčaty, ale nic jsem nemíchala.


Kuřecí prsa jsem omyla a nakrájela do připravené misky. Poté podle oka přilila olivový olej, mám ho raději než normální, grilovací koření, trochu koření na maso, sůl a pepř. Já jsem si tohle připravila už ráno aby se maso trošku odleželo s kořením.
 Takhle to vypadá ve finále. Nejraději ze všeho se s jídlem chystám aby to vypadalo. Do hlubokého talíře jsem naskládala dva druhy salátu, osolila a přidala kapku oleje. Na tohle přišlo opečené kuřecí maso a okolo cherry rajčátka na měsíčky. No a jako třešinku na dortu jsem přidala do křupava opečenou slaninu.
 Jednou za čas si koupíme i colu a když už, tak jenom cherry colu.

Jednoduché a strašně chutné. Co vy a vaření?


45 comments:

  1. vypadá to skvěle! :-)

    ReplyDelete
  2. Tak to se ti povedlo a jak to i pěkně vypadá, skvělý! :)

    ReplyDelete
  3. jee, tak to vypadá úplně luxusně, hned bych si dala :)

    Fashion&Chocolate

    Elle ღ

    ReplyDelete
  4. hezký recept :)

    ReplyDelete
  5. Tohle si taky někdy dělám, :) akorát to nemam naskládaný na sobě ale vedle sebe a ještě si tam dávám mozzarellu :)

    ReplyDelete
  6. to vypadá báječně!!!!:)

    ReplyDelete
  7. tak to vyzerá super :) aj som vyhladla.
    som zvedavá na creepers :)

    ReplyDelete
  8. vypadá to mooooc dobře!:) musím to někdy vyzkoušet:)

    ReplyDelete
  9. těím se az ukážeš creepers.) a vařím ráda, a toto vypadá doře))

    ReplyDelete
  10. Mňaaam! To musí být výborný :))

    ReplyDelete
  11. Vypadá to skvěle! :)

    ReplyDelete
  12. mmm, yummy! vyúadá to vážně úžasně))!

    ReplyDelete
  13. mňami, hneď jak budem mocť tak si to spravím! :)

    ReplyDelete
  14. miluji saláty, přesně takhle to mám ráda, takže máš u mě za tohle velké plus!! :) skvělý článek, navrhuji více takových! :)

    ReplyDelete
  15. Miluji saláty, takže určitě vyzkouším ;)! Skvělý recept!

    ReplyDelete
  16. teda mňam, vypadá to skvěle! já mám zeleninový saláty strašně ráda!

    ReplyDelete
  17. Hej tak děláš mi šílenou chut! Já si tohle dělám vyloženě jako salát, zamíchaný, kuřecí maso se spoustou zeleniny a do toho ještě těstoviny někdy :) Miluju ♥

    ReplyDelete
  18. geniální jídlo!

    ReplyDelete
  19. Příště piš dopředu že kuchtíš, budu čekat na cyklo! :D

    ReplyDelete
  20. jak by som si dala

    ReplyDelete
  21. Ježiši marja mňam!!!!! takové jídla mám nejraději a vypadá to naprosto skvěle :)!

    ReplyDelete
  22. Taky ráda dělám jídlo tak, aby i dobře vypadalo, ale když vařím jen pro sebe, tak to spíš ukládám tak nějak prakticky abych nemusela něco někde dolovat a nelítalo mi to z talíře :D jinak poslední dobou ujíždím na lehce osmažené zelenině zelenině (nejčastěji kukuřice, mrkev, brokolice.. ale rozhodně vždy kukuřice :D ) a obyčejném bílém jogurtu.. vrchol dokonalosti a jednoduchosti.. Ach! :D

    ReplyDelete
  23. vypadá to krásně, hned bych si to dala!:) někdy to snad vyzkouším

    ReplyDelete
  24. Mám z toho hlad, vypadá to božsky!

    Já všechno spálím, takže nulově :D

    ReplyDelete
  25. Ááá :D hned bych si dala :)
    to si udělám někdy na večeři !

    ReplyDelete
  26. Mnam, miluju kureci maso v salatech:D<33

    ReplyDelete
  27. Vypada to slvěle!
    jinak byly jsme v Challans, a mluvím španělsky, takže něco málo jsem rozuměla, ale bylo to v rámci anglického jazyka :-)

    ReplyDelete
  28. já miluju vaření..:)
    vypadá to krásně.)

    ReplyDelete
  29. vypada to skvěle až na to, že mi vždycky rucola prijde jako "pléška" (listy od pampelišky) jinak vareni milujuuuu ! :)

    ReplyDelete
  30. Skvělý recept, určitě ho musím vyzkoušet. Akorát bych vyřadila rajče, protože to opravdu nemusím :D

    ReplyDelete
  31. to vypadá výborně! jen s tím nejčerstvější z billy bych se hádala, ale to je věc názoru :D vař častěji! ;)

    ReplyDelete
  32. mňamka tie cherry rajčinky :)


    www.karissaworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Vypadá to opravdu chutně! Mňam, určitě vyzkouším. :)

    ReplyDelete
  34. mňam!!milujem jednoduché jedla:)a samozrejme aj rada varím:)...

    ReplyDelete
  35. skvělý post ! :))

    ReplyDelete
  36. vyzerá to veľmi chutne,mám rada zeleninový šalát s kuracím mäskom :)

    ReplyDelete
  37. yummyyy, vypadá to krásně!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty se musíš všude cpát, co?

      Delete
  38. Já vaření miluju! A tohle vypadá fakt dobře :)
    www.tickettomyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. mňam,vypadá to tak lahodně! :)

    ReplyDelete
  40. hey! delicioso!

    http://dancingwithtearsgf.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. ňom ňom
    hned zítra si musím něco ukuchtit :P

    ReplyDelete
  42. To vypadá uplne skvele!

    ReplyDelete
  43. Vyzerá to super, presne podľa mojej chuti :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.