Tuesday, April 17, 2012

American song.

Poslední dobou nemám tolik času, ale v pondělí a úterý vždycky. Na učení a chystání věcí do školy jsem moc líná, to dělám až večer. Někdy přemýšlím nad tím jak mi může všechno relativně v klidu procházet když jsem vlastně šílený lajdák. Dnešní, první jednička z matiky za celý rok mi udělala radost, snad největší. Drhou maličkost jsem dostala dneska poštou, teda spíš jsem si pro balíček musela počkat půl hodiny na poště. O tom jak nemám ráda poštu se zmíním určitě i někde jinde. V balíčku byla výhra od Verči, neonově růžový lak. Hned jsem ho vyzkoušela a jsem nadšená, taková barva mi chyběla a zítra vám lak ukážu.





top-gate, belt-vintage, shorts-diy, watch-gate

ps. když se řekne americké šortky vybavilo by se mi k nim jednině bílé nebo černé triko, ale tohle podle mě není vůbec špatné

35 comments:

  1. Máš pravdu, k šorktám spíš ty bílé, ale taková kombinace špatná není, kdyby lidi neobjevovali, nenosilo by se nic. :D
    Gratuluji k jedničce, já očekávám pětku. :D A lak si ujít nenechám ;)

    ReplyDelete
  2. to je boží
    pásek a šortky, skvělá kombinace! :)

    ReplyDelete
  3. šortky sú úplne úžasné :)
    ja dúfam v jednotku z matiky,,ale nejak svetlo to nevidím :)

    ReplyDelete
  4. Tak ty šortky jsou prostě nepopsatelně úžasné!!! Naprosto originální!
    A máš pravdu! To triko je k němu pěkné :-)

    ReplyDelete
  5. Moc se mi líbí to tričko a pásek, ale ty šortky vypadají taky skvěle!:))

    ReplyDelete
  6. šortky se mi moc líbí a celkově je to takový správně pohodový outfit :)

    ReplyDelete
  7. Originální šortky! Z čeho máš to červený, vypadá to jak krepák :D

    ReplyDelete
  8. šortky sú dokonalé!:-)

    ReplyDelete
  9. Proste si krásna :-*

    ReplyDelete
  10. šortky jsou MOC MOC MOC!! sakra! udělej mi taky takové! :D
    a jinak já jsem hodně tolerantní člověk, takže bych všecko zvládla neboj :P ukázala bys mi jenom jak se s tím aparátem pracuje (se zrcadlovkou jsem ještě nikdy nefotila) a zbytek bys nechala na mě :) pokud bys někdy chtěla, tak se můžem domluvit, však na facebooku se máme :)

    ReplyDelete
  11. i love your shorts

    ReplyDelete
  12. suuuuprové šortečky ;))
    a jedničku z matiky závidím, pche

    ReplyDelete
  13. Skvělý šortky!!!!!!! ♥

    ReplyDelete
  14. nejle tricko a nejle sortky! moc se ti povedly, lak chci videt))

    ReplyDelete
  15. to tričko je úžasné a diy šortky sa podarili,pamätám že si o nich už niekedy písala :)

    ReplyDelete
  16. ty šortky jsou nejlepší!

    ReplyDelete
  17. to jsou boží šortky!:)

    ReplyDelete
  18. Suprrrrrrový šortky!

    ReplyDelete
  19. já chci to křeslo!

    ReplyDelete
  20. Bože, vyrob mi taky jedny ! :D

    ReplyDelete
  21. Super, úžas...zrovna tyhle kraťasy shánim, povedly se ti :)

    ReplyDelete
  22. Tak to je nejlepší diy ale!! <3

    ReplyDelete
  23. ako ti to pristane

    ReplyDelete
  24. This is so sweet! what do you say about following each other?:X

    FashionSpot.ro

    ReplyDelete
  25. ahoj :-) hrozně se mi líbí tvůj blog...já teď začínám a tak jen tak brouzdám a učím se :-D ten tvůj je fakt super :-)

    ReplyDelete
  26. nádherné šortky! ♥ jsem ráda,že jsi s lakem spokojená :)

    ReplyDelete
  27. nádherný fotky

    ReplyDelete
  28. Super kraťasy! Sluší:)

    ReplyDelete
  29. Krásný kraťasy.Moc Ti slušej))

    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. ty šortky jsou nádherné a originální!!! takové jsem opravdu ještě neviděla! ;)))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.