Monday, March 12, 2012

Surprise!

Konečně jste se dočkali. Mám největší radost za poslední dobu. Vlastně jsem si dala takový dárek k narozeninám sama sobě a ten nejlepší. Smaozřejmě bez Lubky by tady ani nebyl. Právě jí musím poděkovat nejvíc, za všechnu trpělivost co se mnou měla a za důvěru, kterou ke mě má. Trvalo to, ale nikdy nic není hned, teda u mě. Samozřejmě než jsem se dostala na poštu a posléze do celé krabice s obsahem, chvilku to trvalo. Nic jiného v hlavě nemám. Jenom zrcadlovku a pořád zrcadlovku. Snažíme se trochu skamarádit, ale zatím fakt jen trochu. Zítra by se tady měly objevit první fotky, ale nebudu nic slibovat. Nic jí nechybí, vlastně až na jedno a tomu se říká usb kabel.




ps. první fotky mám nafocené, chtěla bych je vám strašně ukázat, ale kdo si počká ten se dočká
      ještě jednou velikánské děkuju Lubce, za všechno :)

(canon eos 350D)

47 comments:

  1. Tešim sa na nové fotky! :)

    ReplyDelete
  2. ale vám to pristane! teším sa s tebou,som zvedavá na fotky :) a o akej lubke tu stále píšeš? má blog?

    ReplyDelete
  3. Jéé gratuluji, těším se na plno fotek :)!

    ReplyDelete
  4. Už se těším na fotky! :))

    ReplyDelete
  5. Gratulejšn, určo se brzy skamarádíte natolik, že bez sebe neuděláte krok ;D

    ReplyDelete
  6. muheheee, hurááá :)
    poslední fotka krásná, těším se na další
    Ady.

    ReplyDelete
  7. skvěle fotí, i když já jsem spíš na nikony :D sluší ti to a máš super blog.

    ReplyDelete
  8. Áááách já chci taky :'( ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obdivuju tě,
      že jsi dokázala tolik našetřit :X
      ..já bych to uvalila za něco jiného : )

      Delete
  9. Těším se na fotky!

    ReplyDelete
  10. takže teď začínám šetřit! :D

    styleofmacy.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. som zvedavá na prvé fotky :)

    ReplyDelete
  12. Jak já Ti závidim !

    ReplyDelete
  13. Tak ses dočkala :) Já budu doufat ještě nějaký ten měsíc, snad!

    ReplyDelete
  14. Ty jo obdivuju tě za to, že jsi to našetřila :D A co že najednou taková změna? ještě před měsícem to tak nevypadalo :) Samozřejmě ti ho přeju!

    ReplyDelete
  15. Gratuluji! Canon je láska na první pohled ♥

    ReplyDelete
  16. normálne sa teším s tebou :)
    som zvedavá na fotky :))

    ReplyDelete
  17. sdílím s tebou tvou radost, jelikož jsem taky takovou měla, když mi nedávno moje zrcadlovka přišla :) a pořád jsem stejně zamilovaná jako první den, jen čekám na lepší podmínky k focení. kdo tebe fotí/bude fotit? já mám ten problém, že mě nemá kdo fotit a nemám ani s kým chodit ven fotit. hrozně nerada něco dělám sama ...

    ReplyDelete
  18. na fotky se moc tesim:)

    ReplyDelete
  19. jee, gratuluju :) pamatuji si velmi zive svoji radost, kdyz jsem si konecne nasetrila na zrcadlovku a pak si ji prinesla domu :))

    ReplyDelete
  20. Vypadá dobře :) Kolik taková zrcadlovka stojí?

    ReplyDelete
  21. Teším sa s tebou a som zvedavá na fotky...a ďakujem že si ma tak vychválila ...si hodná ani si to nezaslúžim ...tak pekný večer zrovna inak chystám post ...tak tu sedím a prezerám medzi tým blogy ....

    ReplyDelete
  22. Raduju se spolu s tebou! =) Doufám, že teď už si na své fotky stěžovat nebudeš, i když jsi ani před tím neměla důvod ;).

    ReplyDelete
  23. Ty jo:) U mě je to všechno naprosto stejně, když něco chci tak šetřim a tak dále a tu věc má až tak minimálně za rok:) Už asi rok a půl šetřím na zrcadlovku, nakonec sem si na ní přispěla a zaplatila třetinu a ostatní mi zaplatí rodiče, dostanu jí jako dárek za uplynulý svátek, za uplynuté Vánoce a za narozeniny, které mám na konci března (jo!), do narozenin bude moje, už chci mít taky strašnou radost a hrát si s ní:D Těším se na fotky!:)

    dotted-bow.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Jééé, já to věděla! Tak jsem ti ji přála! Těším se na fotky a samozřejmě tiše závidím:))

    ReplyDelete
  25. Joooo! Já jsem si to myslela! Moc ti to přeju! Už se nemůžu dočkat na všechny ty outfity, které nám ukážeš!!!!!!!!!!!!! Super, super, super!!!

    ReplyDelete
  26. už se moc těším na fotky)) zrcka je krásná! ,)

    ReplyDelete
  27. Jééé :) těším se na plno nových fotek ! A taky samozřejmě jen tiše závidím :)

    ReplyDelete
  28. Achjo, já chci taky! :)) Ty sis na ni sama našetřila? :OO Teda, musela jsi mít superpevnou vůli, abys peníze neutratila za něco jiného ;)) A hrozně se těším na fotky, který budou vyfocený tímto broučkem! ))

    ReplyDelete
  29. Jé! Mimino! Gratuluji! :D já když jsem si pořídila Nikonka, taky jsem byla štěstí bez sebe. Byli jsme ho kupovat víc jak týden před Vánocema a musela jsem čekat až do 24.! Děs! Chodila jsem tajně do skříně, koukat se, jestli tam pořád je, jako malé děcko.. :D A za nic na světě bych ho nevyměnila.. přináší mi tolik kreativního vyžití, obzvlášť když jsem časově vytížená, protože focení je podle mě taková nejrychlejší cesta k umění, ventilaci pocitů a k radosti ze světa okolo. A hlavně různé pohledy na stejné věci jsou, jak pořád říkám, hodně důležité, protože nám to pomáhá najít odpovědi na otázky, které nás trápí, i když o nich třeba nevíme :) A těším se na tvé pohledy :) Good luck!

    ReplyDelete
  30. jéé, ta je krásná:)) a fotky budou určitě úžasné! ty se máááš:)) ♥

    ReplyDelete
  31. Páni! Strašně bych si taky přála zrcadlovku...ale ještě si budu muset dlouho počkat...tak ať se s ní skamarádíš a my se máme na co koukat ;)

    ReplyDelete
  32. Wow, se máš! Těším se na její fotky, ale i tak jsi je měla skvělé!!

    ReplyDelete
  33. Wau, ty sa máš, teším sa na nové fotky :)

    ReplyDelete
  34. Taky když jsem dostala zrcadlovku nedala jsem jí z ruky :-)

    marketatrpisovska.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. jee, tak to je výborný!!!)

    ReplyDelete
  36. tak to je skvělý.!!!
    můžu se zeptat kolik stál?:)

    ReplyDelete
  37. gratuluju k zrcadlovce! a těším se na fotky :)

    ReplyDelete
  38. skvelá zrkadlovka ! :)

    ReplyDelete
  39. to je už iný kanón!!perfektná je!a posledná fotka je mega!týmto tvoje fotky budú vyzerať ešte lepšie a lepšie:)

    ReplyDelete
  40. no super ! krása teším se na fotky
    jinak přijde mi že si ted uplně jiná,asi to bude tou pěšinkou uprostřed ne?;)

    ReplyDelete
  41. Nooo, konečné! Hrozne sa teším na fotky!

    ReplyDelete
  42. Gratuluji! Moc ti to přeji a hlavně se těším na fotky!:)

    ReplyDelete
  43. Na poslední fotce jsi dokonalá!!
    A úplně Ti závidím, já se k té zrcadlovce snad nikdy nedokopu. Co se týče šetření jsem ten nejvíc neschopný člověk jakého můžeš potkat :D opravdu!!

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.