Tuesday, March 6, 2012

Four hundred.

Dneska pro vás nemám nic převratného. Do objektivu mi strašně svítilo, takže se na všech fotkách objevují skvrny. Poslední dobou přidávám míň a míň fotek a řekla bych, že ej to daleko lepší. Jak jsem řekla, tak splním. Nejpozději příští týden v pondělí zahájím giveaway. Určitě se nezavděčím každému, ani nebudu přehnaně originální, ale snad někoho potěším. Alespoň tak jak vy těšíte mě. Hodně lidí si nedokáže představit co pro mě tohle znamená. Krůček výš, ani ve snu by mě tohle nenapadlo. Taky bych vám chtěla poděkovat za zapojení se do debaty u minulého článku. Všechny názory mě potěšily.



shorts-secondhnad, top-?, tights-ny, shoes-secondhnad

ps. snad to zítra bude lepší

49 comments:

  1. krásne šortky :) veľmi ti tento outfit pristane :)

    ReplyDelete
  2. ty šortky jsou super :)

    ReplyDelete
  3. mne sa tie "škvrny" veľmi páčia :)
    a gratulujem ti, zaslúžiš si to, tak ako každý iný bloger :)

    ReplyDelete
  4. Skvělé šortky a gratuluju ;)

    ReplyDelete
  5. Tak tohle je pecka, musím vystoupit z řad "očumovačů" a konečně Ti tu zanechat komentář :-) moc se mi líbí punčochy! A ty kraťasy jsou taky parádní.... Celkově Tvůj blog sleduju už delší dobu a hrozně se mi líbí Tvůj styl :-)

    ReplyDelete
  6. pekné šortky :)

    ReplyDelete
  7. chcem tieto tvoje mint šortky a aj tú sukňu ktorú sme videli pred pár dňami! :)

    ReplyDelete
  8. tak tohle je fakt luxusni ! ^^

    ReplyDelete
  9. a ja to tu budem písať donekonečna!milujem tvoje topánky! :D

    ReplyDelete
  10. pekne fotky tie luce maju svoje caro

    ReplyDelete
  11. tie boty sú krásne a tie "škvrny" sa mi páčia :)

    ReplyDelete
  12. Ježiši! Ty šortky + silonky, úžasné, Peti, zasloužíš si tu 400ku :)

    ReplyDelete
  13. Ty si zasloužíš i více čtenářů :) A ty šortky jsou supr !

    ReplyDelete
  14. Ty boty stále obdivuju:)

    ReplyDelete
  15. pekné šortky! :)

    ReplyDelete
  16. tie "škvrny" pekne ozvláštňujú fotky :))
    a na giveaway sa teším :))
    a super silonky :)

    ReplyDelete
  17. jé, gratuluju ke 400:) ty šortky mají úžasnou barvu a ta první fotka je super i s těma skvrnama:)

    ReplyDelete
  18. Ta barva těch kraťasů je skvělá! .) Mě se ty skvrny na těch fotkách nějak líbí..:)) Připadají mi zajímavé. )

    ReplyDelete
  19. vzdyt ty fotky jsou uzasne!!

    ReplyDelete
  20. aj keď ti svietilo do objektívu, fotky sú krásne a rovnako tak pančuchy :)

    ReplyDelete
  21. Úžasné silonky a boty!

    ReplyDelete
  22. ty silonečky jsou rozkošnééé!!
    a moc moc moc se těším na GIVEAWAYKU

    ReplyDelete
  23. Ty si tak krásná :))

    ReplyDelete
  24. Veľmi ti to pristane a škvrny sú super! :)

    ReplyDelete
  25. K tobě to dokonale pasuje a ty skvrny se mi na fotkách líbí, nejvíc se mi asi líbí ta poslední ;)

    ReplyDelete
  26. mne sa tie svetelne efekty pacia :) a juuj krasnunka si ♥

    ReplyDelete
  27. Hey! que hermoso outfit! ame tus short!

    http://dancingwithtearsgf.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. šortkyyyy ♥ a silonky! luxusní

    ReplyDelete
  29. super šortky :)

    http://www.karissaworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. aj mne sa tie "škvrny" dodáva to tomu takú atmosféru ....

    ReplyDelete
  31. <3 krásko,chci tvoje silonky! :)

    ReplyDelete
  32. úžasné boty a kraťasy! seš absolutně nádherná:)

    ReplyDelete
  33. Ty šortky jsou prostě super! Hlavně barva! A tyhle punčochy u tebe už obdivuju delší dobu. Škoda že už v NY nejsou. A jak tu někdo přede mnou říkal s tím sluníčkem to vypadá pěkně :-)

    ReplyDelete
  34. Mně se nejvíc líbí ty boty, ty jsou parádní :)

    http://living-in-curliness.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. natálijemoda.blog.cz14:53

    boží:O

    ReplyDelete
  36. uzasny styl!! jak se muzu zucastnit giveaway, vubec nevim, jak takovehle veci funguji... -.-"

    ReplyDelete
    Replies
    1. až sem na blog dám giveaway jako článek, tak pod to napíšeš svůj email a podmínky, které budu chtít a máš to :)

      Delete
    2. děkuju mockrát:)

      Delete
  37. hrozně se mi ten outfit líbí:) fotek stačí málo abychom viděli jak si super:)
    http://viviifash.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. A mně se tyto fotky naopak moc líbí :)

    ReplyDelete
  39. Páni, ta poslední fotka má něco do sebe! =)

    ReplyDelete
  40. ty šortky jsou bombaaa
    Ady.

    ReplyDelete
  41. WOW !!!
    In those tights, your legs look almost too sexy for an ordinary fashion blog.
    Kisses.

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.