Sunday, February 19, 2012

My light never goes out.

Každý by chtěl mít život bez starostí a být úspěšný. Jasně že ji já. Poslední dobou mě docela trápí že, vám nemůžu nic nového nabídnout, žádná novinka, žádné překvapení u kterého by vám spadla čelit. Pořád jsem to já ta samá. Chtěla bych vás něčím překvapit měnit se a mít co nabídnout. Pořád jesny a ty samé boty, svetry a sem tam sukně. Nedivila bych se kdyby to některé nebavilo. Můj botník čítá čtyři až pět bot na rok a to se na mě někteří z naší rodiny divně dívají. Tak něco vymyslíma ještě vás budu pěkně napínat překvapení si dá na čas, ale bude to stát za to. Samozřejmě nejsem doma, sedím u vchodu na baru v malém hotelu. Je tady bazén, televize, velký pokoj co víc si přát.






ps. ta lampička byla pro mě od začátku pobytu magická, tak jsem ji využila

40 comments:

  1. Anonymous20:12

    Možná bys nemusela přispívat každy den, je krasné že jsi aktivní, a je každý dne nový příspěvek, ale kdyby jich bylo méně možná by byly vzácnější.
    JEN NAVRH..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jasně, ale tak zase když přispívám každý den tak nikdo neříká že na blog nemám čas :)
      ale v tom co jsem napsala nejde o to, že by byl podle mě můj blog nějaký neaktivní nebo tak, ale nějak mi přijde že nemám co nabídnout :)
      děkuju za návrh každopádně :)

      Delete
  2. mňa dokážeš vždy niečim prekvapiť! :D

    ReplyDelete
  3. já mám tvůj blog stejně moc ráda:)
    a ty fotky jsou krásné;))

    ReplyDelete
  4. Si perfektná!

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. to jsou super fotky !

    ReplyDelete
  6. mňa bavíš stále a myslím,že čím ďalej tým viac :) fotky sú krásne! nemyslím si,že by si sa mala kvôli niekomu meniť,buď taká aká si

    ReplyDelete
  7. mna bavis stále :) fotky uzasne :)

    ReplyDelete
  8. tyhle pocity asi zažívá každá z nás studentek, které nemáme půl výplaty na investice do hadýrek - nic si z toho nedělej, nás bavíš! ;)
    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. to mně padá čelist s každým postem!!:)
    ..mm, jak bych si šla zaplavat! já ti ten bazén úplně závidím:D

    ReplyDelete
  10. já miluji tvoje svetry, takže mi to vůbec nevadí :D Krásné fotky <3

    ReplyDelete
  11. To vůbec neřeš, kdybych se v tomhle měla utápět, tak jsem každý den zahloubaná a zamračená, protože taky nemám co nového nabídnout. Peníze na nové oblečení prostě nejsou, botů mám o něco víc než ty, ale i tak mi to je málo, nikdy nejsme spokojení napořád, vždycky ta spokojenost vydrží jen chvilku. Ale to nesmíš řešit :) Spousta lidí má rádo tvůj blog takový, jaký je. Řadím se mezi ně :)
    A ty fotky s lampičkou jsou geniální, obzvláště ta první :)

    ReplyDelete
  12. Úžasně originální fotky! :)
    a prosím tě přestaň s tímhle, mě se tvé fotky líbí i kdybys měla pořád ten stejný outfit tak budou pokaždé něčím jiné. Tvůj blog je od ostatních originální, vlastně si ani neuvědomuju čím, asi že jsi tak komunikativní a hlavně i skvěle píšeš, ne jen fotíš. Bavit mě (nás) nepřestaneš! :)
    Ady.

    ReplyDelete
  13. nemala by si toľko čitateľov a komentárov keby to ľudí nebavilo :) a každý ma raz za čas pocit, že nemá iným čo ponúknuť, a vtedy sa treba trošku stiahnuť do úzadia, premyslieť si veci a potom vykročiť tou správnou nohou :) možno by si ozaj nemusela prispievať každý deň :) každopádne neber to až tak vážne, je to len virtuálny svet, dôležitá je realita :)

    ReplyDelete
  14. první dvě fotky jsou nejlepší :)

    ReplyDelete
  15. i když říkáš, že nedokážeš překvapit, tak mě se to stále líbí:)

    ReplyDelete
  16. Ty si uzasne kreativni koho by napadlo se vyfotit takhle :)) fotky jsou skvele jen mozna skoda te kvalitky ale jinak se mi moc libis:)

    ReplyDelete
  17. Tak to Ti závidím, já totiž doma sedím :D

    ReplyDelete
  18. Mňa neprestane len tak tvoj blog bavit..je mi celkom jedno "kolko mas bot".. si velmi sympaticka a vo fotkach mas vzdy tu svoju jedinecnost ;-)

    cajova.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. super pózy a LAMPA je kouzelná ;D

    ReplyDelete
  20. pekné fotky, mňa bavíš stále :) vždy nájdem niečo nové u teba :)

    ReplyDelete
  21. Anonymous11:08

    Panebože bestak to tvoje "překvapení" bude nějaká kravina že ? ;)) ;)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. třeba pro tebe bude, a upřímě je mi to uplně jedno co si o tom kdo myslí ale, pro mě to teda kravina není

      Delete
  22. si perfektná taká aká si :) a obdivujem, že máš čas prispievať každý deň s novými fotkami :)

    ReplyDelete
  23. To nerieš to si myslím, že má občas každý také stavy ...ja popravde tiež teraz rozmýšľam nad tým ...že nič nové nemám a nemám ani čo ponúknuť pre to že nemám čas ani na to isť von aniečo nafotiť tiež nemám čas ani odfotiť nejaký outfith a tak podobne ...ha ha ja nemám čas si ani nechty spraviť proste ...teraz je to voprus ....
    Jo a to je tak super že ja jediná viem čo je to za prekvapenie aj keď mi to teda došlo nejak pomaly he he ...ale nevadí ...no budem sa snažiť čo najskôr ...viem aké to je keď sa na niečo tešíš a nemôžeš sa dočkať hlavne ked je to také veľké ako v tomto prípade ( v podstate )

    ReplyDelete
  24. Jsi perfektní taká jaká jsi! :)

    ReplyDelete
  25. myslím že si užasná taká aká si :) a nikdy ma neprastanu nudiť tvoje články a tvoje outfity! :)

    ReplyDelete
  26. Keď chcú ľudia prekvapenie, počkajú si naň. Ak ho chcú od teba, tak sem budú pravidelne chodiť a tešiť sa kým sem to prekvapenie nepríde. A keď tak nad tým premýšľam, väčšina blogeriek teraz píše články typu: neviem, čo písať. Aj ja to momentálne riešim. Začínam to zvaľovať na to počasie. Veď predsa nie je normálne, aby každému dochádzali nápady!! Mimochodom, pekné fotky =)

    ReplyDelete
  27. Kašli na ostatných, pridávaj to, čo sa páči tebe. Je to tvoj blog. Nemôžeš sa zavďačiť každému. A ja si myslím, že to prekvapenie bude super =)

    ReplyDelete
  28. Akú máš krásnu novú profilovku

    ReplyDelete
  29. páni! Ty fotky sou nádherný!))

    ReplyDelete
  30. Krásný fotky. A myslím, že nejsem jediná, kdo se těší na to překvapení, které nám časem přichystáš. Třeba šestý pár bot? ;-)
    Vivi

    ReplyDelete
  31. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  32. zaujímavý post :)
    http://fraisesdeluxe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. These photos are so cool! I'm loving your blog girl, I'm your newest follower. I hope you'll follow me back and we can keep in touch! I love discovering new blogs!

    Sarah xoxo
    http://pandorasboxblog.com

    ReplyDelete
  34. Článek je zajímavý a fotky se moc povedly! :)

    ReplyDelete
  35. rádi si počkáme na novinky, nenudíš ani trošku :)

    kdyby někdo chtěl, u mě na blogu GIVEAWAY ;)

    ReplyDelete
  36. Nevím, jestli tě nějak uklidním, ale mám také občas pocit, že už nemám co nabídnout. Možná je to jenom chvilkový stav, za který může i hnusné počasí, které je venku. Ale myslím si, že ty určitě máš co nabídnout, taky nemám moc bot a neřeším to, styl není jen o tom, že máš pokaždé něco nového, jak si spousta lidí myslí, mě osobně baví blogerky, které dokáží stejné věci zkombinovat v každém outftu jinak a výsledek je pak úplně jiný. Tvůj styl mě baví a myslím, že nejsem jediná. :)

    ReplyDelete
  37. lampička!!:)nepálila?:P

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.