Wednesday, February 22, 2012

Black&White.

Připravila jsem pro vás konečně článek. Včera tady blbla wifi, tak jsem článek chystala marně. Dnesk jsem byla úspěšnější, tak snad se vám budou líbit. Vybrala jsem pár zapomenutých co jste neviděli, některé co jste viděly, ale jsou moje oblíbené a ještě poslední dvě jsou z Tater kde momentálně trávím jarní prázdniny. Moc mě potěšily reakce na recenzi i na článek kde jsem si dost stěžovala. Některé mi neuvěřitelně dodaly energii. Teď se nejspíš odeberu nějak do vany nebo do postele, po vydatné lyžovačce. V pátek se vrátím, tak dořeším všechny ty věci co mi zbývají na krku. Vzkaz pro nedočkavé: snad se všichni dočkáme i já se těším.










ps. na páte fotce je moje zmiňovaná pistole, hlaně se mějte krásně ať už máte školu nebo prázdniny
ps..dnes jsem si dokonce pospíšila!

39 comments:

  1. super fotky, :)

    ReplyDelete
  2. ta s těmi brýlemi je sexy :D :) krásná seš <3

    ReplyDelete
  3. tak pistole vypadá dost drsně! :O :D
    miluju 4. a 8. fotku!! <3
    Ady.

    ReplyDelete
  4. druha a ctvrta fotka ♥ a pistole je husta :)

    ReplyDelete
  5. nádherná je fotka pod tou pištolovou :) čiernobiely efekt je naj!

    ReplyDelete
  6. Pekné fotky :)

    http://lovebookbysarah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Krásne fotky ...každá niečim iným ...jo neviem ako si stojíme pre to že s otcom som nebola takže neviem jak a čo ...tak dúfam že to už bude ...teda moc to na mne nezáleží takže sa ospravedlňujem ak tak ...posnažím sa ho zase posúriť ...prajem krásny večer a šťastný návrat domou

    ReplyDelete
  8. krásné fotky, hlavně ta poslední!:)

    ReplyDelete
  9. Nejvíc se mi líbí ta s brýlemi ;) Samozřejmě ti to ale sluší na všech. A ta pistole vypadá celkem nebezpečně :D

    ReplyDelete
  10. jsi krásná !

    ReplyDelete
  11. krásné fotky :))

    styleofmacy.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. naprosto nádherný fotky, jsi prostě úžasná!:)*

    ReplyDelete
  13. Super fotky, sluší ti to! :)
    www.tickettomyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Aaa, ta druhá fotka!! ♥
    Moc se mi tento článek líbí ;). Nádherná.

    ReplyDelete
  15. 4. a 6. fotka^^ bozska

    ReplyDelete
  16. mám strašne rada čiernobiele fotky, krása :)

    ReplyDelete
  17. Moc pěkné fotky! A ten pejsek je sladký! :)

    ReplyDelete
  18. ajaaj :) ta fotka s okuliarmi velmo pekna :)))

    http://butterflyeffectofsabi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. druha fotka ♥ ale aj ostatne su naadherne :) :*

    ReplyDelete
  20. Ty si taká krásna! Strašne rada sa chodím na teba pozerať O:-))

    cajova.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. nádherna, úplne :)

    ReplyDelete
  22. ty brýle ti sluší a ta 6. fotka je úžasná!:) ..jé, takového pejska má naše babička:D

    ReplyDelete
  23. závidím ti,že ti to vždycky na všech fotkách moc sluší! :)

    ReplyDelete
  24. Júúú, ten havko.. Ten je tvoj?

    ReplyDelete
  25. Si veľmi pekná. Posledná fotka ťuťu, zlatučký,

    ReplyDelete
  26. ta pistol je fakt supeer!:D))
    a černobílí fotky nej!)

    ReplyDelete
  27. Sluší ti to a pistol je super :)

    ReplyDelete
  28. Tyjo super fotky!!!:)

    mymagic-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Strašně krásné fotky! A mělas vidět Toma, jak viděl tu pistol :D

    ReplyDelete
  30. Fotky jsou krásné! Moc se mi líbí jak jsou černobílé, je to hned umělectější. Prostě hezké a ty jsi krásná.. a ten pejsek.. ňuňu, zvířátka mě vždycky dostanou :D.

    ReplyDelete
  31. Krásné fotky, máš super brýle

    ReplyDelete
  32. Krásné fotky, moc ti to na nich sluší.

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. krásne fotky, strašne sa mi páči, že sú čiernobiele. a ten šál na štvrtej fotke, awww. ;) sestra má podobný, stále jej ho kradnem. fotka na konci je tiež nádherná ;) tatry musia byť fajn ;)

    ReplyDelete
  34. Replies
    1. tyhle fotky mají něco do sebe !

      Delete

thank you so much for your opinion.